Przetargi.pl
„Zakup energii elektrycznej dla Starostwa Powiatowego w Lublinie oraz jednostek organizacyjnych Powiatu na potrzeby eksploatacji budynków, lokali i obiektów użytkowych”

Powiat Lubelski ogłasza przetarg

  • Adres: 20074 Lublin, ul. Spokojna
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 52 86 600 , fax. 81 52 86 601
  • Data zamieszczenia: 2018-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Lubelski
    ul. Spokojna 9
    20074 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 52 86 600, fax. 81 52 86 601
    REGON: 43102929200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.splublin.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup energii elektrycznej dla Starostwa Powiatowego w Lublinie oraz jednostek organizacyjnych Powiatu na potrzeby eksploatacji budynków, lokali i obiektów użytkowych”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: zakup energii elektrycznej dla Starostwa Powiatowego w Lublinie oraz jednostek organizacyjnych Powiatu na potrzeby eksploatacji budynków, lokali i obiektów użytkowych w okresie od 1.07.2018 r. do 30.06.2020 r. w imieniu własnym oraz w imieniu i na rzecz jednostek organizacyjnych: 1) Centrum Administracyjne Domu Dziecka w Przybysławicach, Przybysławice 19, 21-080 Garbów, 2) Dom Dziecka "Dworek” w Przybysławicach, Przybysławice 18, 21-080 Garbów, 3) Centrum Administracyjne Domu Dziecka w Woli Gałęzowskiej, Wola Gałęzowska 116, 23-100 Bychawa, 4) Dom Dziecka w Woli Gałęzowskiej, Wola Gałęzowska 116, 23-100 Bychawa, 5) Dom Pomocy Społecznej w Matczynie, Matczyn 4, 24-200 Bełżyce, 6) Powiatowe Centrum Edukacji i Pomocy Psychologiczno - Pedagogicznej w Lublinie, ul. Karłowicza 4, 20-027 Lublin (dotyczy budynku w Bychawie przy ul. G. Andersa 2), 7) Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie, ul. Mełgiewska 11, 20-954 Lublin, 8) Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczym w Bystrzycy, Bystrzyca 92, 20-258 Lublin, 9) Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczym w Załuczu, Załucze 59, 24-220 Niedrzwica Duża, 10) Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z/s w Bełżycach, ul. Żeromskiego 3, 24-200 Bełżyce, 11) Zespół Szkół im. Mikołaja Kopernika w Bełżycach, ul. Bychawska 4, 24-200 Bełżyce, 12) Zespół Szkół im. ks. A. Kwiatkowskiego w Bychawie, ul. M. J. Piłsudskiego 81, 23-100 Bychawa, 13) Zespół Szkół w Niedrzwicy Dużej, ul. Bełżycka 77, 24-220 Niedrzwica Duża, 14) Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Niemcach, ul. Różana 8, 21-025 Niemce, 15) Zespół Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Praktycznego w Pszczelej Woli, Pszczela Wola 9, 23-107 Strzyżewice, 16) Zespół Szkół Techniki Rolniczej im. Wincentego Witosa w Piotrowicach, Piotrowie 183, 23-107 Strzyżewice, 17) Zespół Szkół Zawodowych Nr 1 im. mjr. H. Dobrzańskiego w Bychawie, ul. W. Reymonta 4b, 23-100 Bychawa. Szczegółowy wykaz punktów poboru energii elektrycznej oraz szacowane zużycie energii znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ. Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) jest PGE Dystrybucja S.A. Oddział Lublin z siedzibą w Lublinie przy ul. Garbarskiej 21 - przedsiębiorstwo energetyczne posiadające koncesję Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki w zakresie dystrybucji energii elektrycznej. Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego (wskazanych w Załączniku nr 1 do SIWZ) na podstawie generalnej umowy o świadczenie usług dystrybucji zawartej pomiędzy Wykonawcą a Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2018 r., poz. 755) i odnośnymi aktami wykonawczymi, koncesją na obrót energią wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, oraz ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz. U. z 2018 r., poz. 398). Zamawiający posiada z OSD umowy o świadczeniu usług dystrybucji zawarte w 2014 r. na czas nieokreślony. Zamawiający upoważni Wykonawcę do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy i złożenia w imieniu Zamawiającego zgłoszeń umowy sprzedaży na podstawie stosownych pełnomocnictw. Obecny sprzedawca energii to PGE Obrót S.A. ul. 8 Marca 6, 35-959 Rzeszów (umowy na czas określony do dnia 30.06.2018 r.). Zamawiający oświadcza, że poprzez zawarcie umowy sprzedaży energii elektrycznej wskazuje Wykonawcę jako podmiot odpowiedzialny za bilansowanie handlowe na rynku bilansującym. Ryzyko i koszty związane z niezbilansowaniem energii elektrycznej ponosi Wykonawca. Dostawa energii będzie się odbywała na podstawie umów zawieranych odrębnie przez poszczególnych Odbiorców, których wykaz zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09300000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie: 1) posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Warunek ten będzie spełniony poprzez posiadanie – zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2018 r., poz. 755) – aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki ważnej w okresie realizacji zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o który mowa w pkt 6. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia z postępowania, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570 z późn. zm.). Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Zgodnie z art. 26 ust. 2 Pzp Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania wezwania, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a Pzp oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach