Przetargi.pl
Zakup energii elektrycznej dla punktów poboru należących do Powiatu Nowotomyskiego i jego jednostek organizacyjnych.

Powiat Nowotomyski ogłasza przetarg

  • Adres: 64-300 Nowy Tomyśl, Poznańska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 44 26 700 , fax. 614 423 589
  • Data zamieszczenia: 2018-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Nowotomyski
    Poznańska 33
    64-300 Nowy Tomyśl, woj. wielkopolskie
    tel. 61 44 26 700, fax. 614 423 589
    REGON: 63127693700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatnowotomyski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup energii elektrycznej dla punktów poboru należących do Powiatu Nowotomyskiego i jego jednostek organizacyjnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej dla punktów poboru należących do Powiatu Nowotomyskiego oraz jego jednostek organizacyjnych ( wykaz – załącznik nr A do SIWZ). 2) Postępowanie prowadzone jest przez Powiat Nowotomyski na podstawie porozumienia zawartego w trybie art. 16 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018r. poz. 1986.), 3) Dostawa energii elektrycznej winna odbywać się na zasadach określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2018r. poz. 755 ze zm.) wraz z aktami wykonawczymi do tej ustawy. 4) Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej dla obiektów w okresie od 01.01.2019r. do 31.12.2019r. wynosi 863 153,00 kWh. 5) Prognozowane (szacunkowe) łączne zużycie energii elektrycznej ma charakter jedynie orientacyjny, służący do porównania ofert i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego, zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości. 6) Zamawiający oświadcza, iż szacunkowe zapotrzebowanie energii wskazane powyżej oraz w załączniku nr 1 do SIWZ stanowi jedynie przybliżoną wartość, która w trakcie wykonywania Umowy może ulec zmianie w stosunku do prognoz dotyczących poszczególnych odbiorców końcowych. Faktyczne zużycie energii (mniejsze lub większe od podanego wyżej) uzależnione będzie wyłącznie od rzeczywistych potrzeb poszczególnych odbiorców końcowych, z tym, że niezależnie od wielkości zużycia Wykonawca zobowiązany jest w każdym przypadku stosować zaoferowane w przetargu ceny energii. W przypadku rozbieżności między zużyciem planowanym a faktycznym, Wykonawca nie będzie rościł z tego tytułu dodatkowych żądań finansowych niż te wynikające z ilości zużytej energii. 7) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem punktów poboru energii elektrycznej zawarty jest w załączniku A do SIWZ. Poszczególni Odbiorcy końcowi uprawnieni są do zmiany ilości PPE ( zwiększenia lub zmniejszenia) w stosunku do ilości wskazanej w załączniku A do SIWZ. Podstawę dla zmiany ilości PPE stanowić będzie pisemne oświadczenie Odbiorcy końcowego złożone Sprzedawcy. 8) Powiat Nowotomyski w Nowym Tomyślu zawrze umowę w imieniu i na rzecz jednostek organizacyjnych Powiatu Nowotomyskiego . Wykonawca zobowiązany będzie wystawiać odrębne faktury dla poszczególnych jednostek Zamawiającego. Faktura powinna zawierać następujące dane: Nabywca : Powiat Nowotomyski ul. Poznańska 33, 64-300 Nowy Tomyśl NIP:788-19-17-876. Odbiorca i płatnik: np: Zespół Szkół Nr 2 im. Staszica ul. Sczanieckiej 1, 64-300 Nowy Tomyśl. Adres odbiorcy jest równocześnie adresem do wysyłki faktury. 9) Niniejsze zamówienia nie obejmuje świadczenia usług dystrybucji energii elektrycznej. 10) Zamawiający informuje, że ma zawartą umowę świadczenia usług dystrybucji energii elektrycznej z operatorem ENEA Operator sp. z o.o. Poznań czas nieoznaczony. 11) Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe dla energii elektrycznej sprzedanej w ramach przedmiotu zamówienia. ( w zaoferowanej jednostkowej cenie energii elektrycznej uwzględnione muszą być wszystkie dodatkowe koszty oraz opłaty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności wynikające z dokonywania bilansowania handlowego czy też stałe koszty opłat handlowych). 12) Wykonawca jest zobowiązany posiadać obowiązujące przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego OSD tj. ENEA Operator sp. z o.o. Poznań, umożliwiające zawarcie skutecznych umów dla wszystkich punktów poboru objętych SIWZ. 13) Zamawiający informuje, że procedura zmiany sprzedawcy jest przeprowadzana po raz kolejny, obecna umowa na zakup energii zawarta jest z firmą ENEA S.A. ul. Górecka 1, 60-201 Poznań i obowiązuje na czas określony do 31 grudnia 2018r. 14) Ilość pobranej przez Zamawiającego energii elektrycznej ustala się w oparciu o bezpośrednie odczyty wskazań układów pomiarowo – rozliczeniowych, 15) Rozliczenia za pobraną energię elektryczną odbywać się będą zgodnie z okresem rozliczeniowym stosowanym przez OSD. Wynagrodzenie obliczane będzie indywidualnie dla każdego PPE jako iloczyn ilości faktycznie zużytej energii ustalonej na podstawie wskazań urządzeń pomiarowych i ceny jednostkowej energii elektrycznej. 16) Wybrany Wykonawca będzie zobowiązany do przygotowania i wypełnienia wszelkich formalności wynikających z konieczności przeniesienia – przejęcia obowiązków dostawcy energii w wymaganym terminie. 17) Niezwłocznie po podpisaniu umowy z wybranym Wykonawcą, Zamawiający przekaże niezbędne dokumenty (pełnomocnictwo, NIP, Regon oraz niezbędne dane dotyczące punktów poboru w wersji edytowalnej) do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09300000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego zał. nr 1. zawierający w szczególności: łączną cenę ofertową brutto, termin realizacji zamówienia, warunki płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy wraz z formularzem cenowym (zał. 1A) oraz oświadczeniem Wykonawcy w zakresie dot. RODO (zał. 1B); Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z ww. dokumentów. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z ww. dokumentów, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie; b) oświadczenie wymienione w pkt 6.1 niniejszej SIWZ ( tj. oświadczenie, wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 - że na dzień składania ofert wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania – wzór zał. nr 2); c) oryginał pełnomocnictwa dla lidera ( jeżeli Wykonawcy występują wspólnie muszą, zgodnie z zapisami art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia. d) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach