Przetargi.pl
Zakup energii elektrycznej dla punktów poboru Gminy Pełczyce i jej jednostek organizacyjnych

Gmina Pełczyce ogłasza przetarg

  • Adres: 73260 Pełczyce, ul. Rynek Bursztynowy
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 957 685 038 , fax. 957 685 118
  • Data zamieszczenia: 2018-06-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pełczyce
    ul. Rynek Bursztynowy 2
    73260 Pełczyce, woj. zachodniopomorskie
    tel. 957 685 038, fax. 957 685 118
    REGON: 53055400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.pelczyce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup energii elektrycznej dla punktów poboru Gminy Pełczyce i jej jednostek organizacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej dla punktów poboru Gminy Pełczyce i jej jednostek organizacyjnych. Kod CPV 09.30.00.00-2 energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa. Zakres zamówienia obejmuje dostawę energii elektrycznej na potrzeby Gminy Pełczyce i jej jednostek organizacyjnych. Zestawienie punktów odbioru wyszczególniono w załączniku Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje sprzedaż energii elektrycznej do 151 punktów poboru energii o łącznym wolumenie zapotrzebowania 724727 kWh. Usługi dystrybucji świadczone są na podstawie odrębnej umowy zawartej z ENEA Operator Sp. z o.o. Umowy na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej posiada Zamawiający Przewidywane zużycie energii elektrycznej w okresie objętym zamówieniem (kWh) wskazano w załączniku Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ewentualna zmiana (wzrost lub spadek) planowanego zużycia nie będzie skutkował dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii wg cen określonych w dokumentacji przetargowej. Moc umowna, warunki jej zmiany oraz miejsce dostarczenia energii elektrycznej określone są każdorazowo w poszczególnych umowach o świadczenie usług dystrybucji zawartych pomiędzy Zamawiającym a OSD. Wykonawca zobowiązuje się również do pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe dla energii elektrycznej sprzedanej w ramach umów. Wykonawca dokonywać będzie bilansowania handlowego energii zakupionej przez Zamawiającego na podstawie standardowego profilu zużycia o mocy umownej. Koszty wynikające z dokonania bilansowania uwzględnione winny zostać w cenie energii elektrycznej. Zamawiający oświadcza, że wszystkie prawa i obowiązki związane z bilansowaniem handlowym z umów, w tym zgłaszanie grafików handlowych do OSD, przechodzą na Wykonawcę. Energia elektryczna kupowana na podstawie umowy zużywana będzie na potrzeby odbiorcy końcowego, co oznacza, że Zamawiający nie jest przedsiębiorstwem energetycznym w rozumieniu ustawy Prawo energetyczne. Standardy jakości obsługi klienta zostały określone w obowiązujących przepisach wykonawczych wydanych na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. W przypadku niedotrzymania jakościowych standardów obsługi Zamawiającemu przysługuje prawo bonifikaty wg stawek określonych w § 42 Rozporządzenia ministra Gospodarki z dnia 18 sierpnia 2011 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną lub w każdym później wydanym akcie prawnym dotyczącym jakościowych standardów obsługi. Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energią elektryczną – 151. Termin płatności faktur wynosi 21 dni od daty wystawienia faktury Zamawiającemu. Obiekty Zamawiającego do których będzie dostarczana energia elektryczna są przyłączone do sieci ENEA Operator Sp. z o.o. Burmistrz Pełczyc / dyrektorzy jednostek organizacyjnych posiadają odrębne zawarte umowy o świadczenie usług dystrybucji oraz usług sprzedaży energii elektrycznej dla wszystkich PPE wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09300000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada: • aktualną koncesję wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki w zakresie obrotu energią elektryczną zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2012 r. poz. 1059)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 2 do SIWZ; lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub informację o braku przynależności do grupy kapitałowej, o treści określonej – załącznik nr 4 do SIWZ (w wersji elektronicznej na adres: m.symela@pelczyce.pl w terminie 3 dni od zamieszczenia informacji na stronie internetowej Zmawiającego o której mowa w Art. 86 ust. 5 Ustawy PZP). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; pełnomocnictwo - tylko w przypadku podpisania oferty lub załączników przez osoby bez umocowania prawnego do reprezentacji firmy, dla uznania ważności oferta musi zawierać stosowne upoważnienie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach