Przetargi.pl
Zakup energii elektrycznej dla potrzeb jednostek organizacyjnych Powiatu Radomszczańskiego w okresie od 01.01.2019r., do 31.12.2020r.

Powiat Radomszczański ogłasza przetarg

  • Adres: 97500 Radomsko, ul. Leszka Czarnego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 446 834 509 , fax. +48 44 683 43 35
  • Data zamieszczenia: 2018-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Radomszczański
    ul. Leszka Czarnego 22
    97500 Radomsko, woj. łódzkie
    tel. 446 834 509, fax. +48 44 683 43 35
    REGON: 59064844500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomszczanski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup energii elektrycznej dla potrzeb jednostek organizacyjnych Powiatu Radomszczańskiego w okresie od 01.01.2019r., do 31.12.2020r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej dla potrzeb jednostek organizacyjnych Powiatu Radomszczańskiego wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ, zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne. 2. Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.01.2019r., do 31.12.2020r., wynosi 2 009 680 kWh. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający na podstawie podpisanego Porozumienia działa wspólnie w imieniu własnym i na rzecz następujących jednostek: - Domu Pomocy Społecznej w Radziechowicach - Domu Pomocy Społecznej w Radomsku - Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Radomsku - Powiatowej Hali Sportowej w Radomsku - Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Radomsku - I Liceum Ogólnokształcącego im. F. Fabianiego w Radomsku - II Liceum Ogólnokształcącego im. K.K. Baczyńskiego w Radomsku - Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Radomsku - Zespołu Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Radomsku - Zespołu Szkół Drzewnych i Ochrony Środowiska w Radomsku - Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Tadeusza Kotarbińskiego w Radomsku - Zespołu Szkół Elektryczno-Elektronicznych w Radomsku - Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Radomsku - Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 im. St. Staszica w Przedborzu 3. Proces zmiany sprzedawcy odbywa się po raz kolejny. Operatorem Systemu Dystrybucyjnego dla wszystkich punktów poboru jest PGE Dystrybucja S.A. Łódź - Teren. Obecny dostawca energii to firma NOVUM S.A. Obecna umowa sprzedaży energii obowiązuje do 31.12.2018r. 4. Umowy sprzedaży energii elektrycznej będą zawierane przez Powiat Radomszczański adres: ul. Leszka Czarnego 22, 97-500 Radomsko, NIP 7722261699, Regon 590648445 reprezentowany przez poszczególne jednostki wymienione w Zał. nr 1 do SIWZ. Obowiązkiem wybranego Wykonawcy będzie reprezentowanie Zamawiającego oraz jego jednostek organizacyjnych przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych ze zgłoszeniem zmiany sprzedawcy. Do wykonania ww. czynności Wykonawca otrzyma stosowane pełnomocnictwo.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09300000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne ważną w okresie wykonywania zamówienia lub dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. 3. W przypadku oferty wspólnej pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 4. W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych - zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie, o którym mowa w zdaniu pierwszym wykonawca załącza do oferty w formie pisemnej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach