Przetargi.pl
ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA OBIEKTÓW I PODLEGŁYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY MIASTO ZGIERZ

Gmina Miasto Zgierz ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, Plac Jana Pawła II 16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0427162854 w. 200, 7143200 , fax. 042 7143203
  • Data zamieszczenia: 2014-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Zgierz
    Plac Jana Pawła II 16 16
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 0427162854 w. 200, 7143200, fax. 042 7143203
    REGON: 47205772100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.zgierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA OBIEKTÓW I PODLEGŁYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY MIASTO ZGIERZ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej dla potrzeb użytkowanych obiektów i podległych jednostek organizacyjnych Gminy Miasto Zgierz, wyszczególnionych w załączniku do opisu przedmiotu zamówienia. Gmina Miasto Zgierz jako Zamawiający jest uprawniona do przeprowadzenia postępowania przetargowego w imieniu wszystkich podległych jednostek organizacyjnych. Gmina Miasto Zgierz oraz jednostki organizacyjne zawierać będą oddzielne umowy wynikające z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Obowiązujące, dotychczasowe umowy kompleksowe dla obiektów wyszczególnionych w załączniku do opisu przedmiotu zamówienia będą wypowiedziane i zawarte zostaną nowe, odrębne umowy, tj. umowy sprzedaży energii elektrycznej z wyłonionym w drodze przetargu Sprzedawcą, umowy dystrybucji z lokalnym dystrybutorem energii elektrycznej. Sprzedaż energii elektrycznej czynnej obowiązuje w okresie od 01.02.2015r. do 31.12.2016r.umowy dystrybucji z lokalnym dystrybutorem energii elektrycznej. Zakres rzeczowy zamówienia: Przewidywane wg dotychczasowego poziomu zużycia, szacunkowe zapotrzebowanie ilości energii elektrycznej w obowiązującym w tym postępowaniu okresie realizacji zamówienia wyniesie 3 289 671 kWh, zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik do opisu przedmiotu zamówienia. Przewidywane, sumaryczne, maksymalne zapotrzebowanie ilości energii elektrycznej w umownym okresie realizacji zamówienia wynosi 3 454 154 kWh. Przewidywane, sumaryczne, minimalne zapotrzebowanie ilości energii elektrycznej w umownym okresie realizacji zamówienia wynosi 2 960 704 kWh. UWAGA Maksymalna ilość zapotrzebowanej energii elektrycznej ma charakter szacunkowy, orientacyjny i nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii o tej ilości. Zamawiający zobowiązuje się jedynie do zakupu minimalnej ilości zapotrzebowanej energii elektrycznej. Faktyczna ilość pobranej przez Zamawiającego energii elektrycznej ustalana będzie i rozliczana na podstawie wskazań układów pomiarowo - rozliczeniowych obiektów. Sprzedawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu niepobrania przez Zamawiającego maksymalnej ilości energii elektrycznej. Układ pomiarowo-rozliczeniowy pracujący w taryfie B21 zostanie dostosowany do zasady TPA, do dnia 31-12-2014r. Zamawiający przekaże następujące dane niezbędne do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy (dotyczące każdego punktu poboru) w wersji elektronicznej Excel, wyłonionemu Wykonawcy po podpisaniu umowy: nazwa i adres firmy;opis punktu poboru;adres punktu poboru (miejscowość, ulica, numer lokalu, kod, gmina);grupa taryfowa moc umowna;planowane roczne zużycie energii;numer licznika;Operator Systemu Dystrybucyjnego; nazwa dotychczasowego Sprzedawcy;numer aktualnie obowiązującej umowy;data zawarcia oraz okres wypowiedzenia dotychczasowej umowy; numer ewidencyjny PPE
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 090000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 23 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.umz.zgierz.pl/przetrgi

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach