Przetargi.pl
ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ

Gmina Sadkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 96-206 Sadkowice, Sadkowice 129A
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 46 8156191 , fax. 46 8156191
  • Data zamieszczenia: 2015-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sadkowice
    Sadkowice 129A 129A
    96-206 Sadkowice, woj. łódzkie
    tel. 46 8156191, fax. 46 8156191
    REGON: 75014848900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gminasadkowice.pl; http://www.gminasadkowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Gmina Sadkowice - Zamawiający, działa w imieniu własnym oraz niżej wymienionych jednostek: - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sadkowicach - Gimnazjum im. Jana Pawła II w Zespole Szkół w Sadkowicach - Szkoła Podstawowa w Trębaczewie - Szkoła Podstawowa w Kłopoczynie - Zespół Szkół w Lubani - Zespół Szkół w Sadkowicach - OSP w Kaleniu - OSP w Sadkowicach - OSP w Nowym Kłopoczynie - OSP w Lutoborach - OSP w Lubani - OSP w Żelaznej Gmina Sadkowice oraz wyżej wymienione jednostki organizacyjne, będą zawierać odrębne umowy wynikające z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zawarte zostaną nowe umowy sprzedaży energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego i jednostek organizacyjnych. W przypadku jednostek, dla których zmiana sprzedawcy odbywa się po raz pierwszy obowiązujące umowy kompleksowe zostaną wypowiedziane i zawarte nowe umowy sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej do tychże obiektów. Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej dla obiektów wymienionych w załączniku nr 1: Taryfa C11o - oświetlenie uliczne: w okresie od 01.01.2016 r. do 31.12.2016 r. wynosi 227937 kWh. (strefa dzienna), taryfa C12A - pozostałe obiekty: w okresie od 01.01.2016 r. do 31.12.2016 r. wynosi 17244 kWh (strefa dzienna), taryfa C11-pozostałe obiekty w okresie od 01.01.2016 r. do 31.12.2016 r. wynosi 96363 kWh(strefa dzienna) taryfa C21-pozostałe obiekty w okresie od 01.01.2016r. do 31.12.2016 r. wynosi 19038 kWh(strefa dzienna), taryfa G11- pozostałe obiekty w okresie od 01.01.2016r do 31.12.2016r wynosi 2694 kWh ( strefa dzienna) , taryfa C12A- pozostałe obiekty w okresie od 01.01.2016r. do 31.12.12016 r. wynosi 37791 kWh(noc). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ stanowiącym integralną część niniejszego SIWZ. Określone przez Zamawiającego prognozowane zużycie energii ma charakter orientacyjny i nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości. Zamawiający zastrzega, że może zakupić większą lub mniejszą ilość energii od ilości prognozowanej. 3. Zamawiający informuje, że proces zmiany sprzedawcy odbywa się po raz kolejny (Zamawiający w większości posiada rozdzielone umowy kompleksowe). Obecnym sprzedawcą energii jest TAURON Sprzedaż Sp. z o.o. Obowiązkiem wybranego Wykonawcy będzie wypowiedzenie dotychczas obowiązujących umów sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umowy kompleksowe) oraz reprezentowanie Zamawiającego oraz jego jednostek organizacyjnych przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem nowych umów dystrybucyjnych. Do wykonania ww. czynności Wykonawca otrzyma stosowne pełnomocnictwo (załącznik nr 2 do umowy). Wspólny słownik zamówień CPV 09000000-3 - produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii 09300000-2 - energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 090000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.gminasadkowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach