Przetargi.pl
Zakup energii elektrycznej

Starostwo Powiatowe w Wieluniu ogłasza przetarg

  • Adres: 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wielkiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 438 434 280 , fax. 438 434 263
  • Data zamieszczenia: 2020-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Wieluniu
    Pl. Kazimierza Wielkiego 2
    98-300 Wieluń, woj. łódzkie
    tel. 438 434 280, fax. 438 434 263
    REGON: 73093489000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.wielun.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup energii elektrycznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup energii elektrycznej w rozumieniu ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 755 ze zm.) do obiektów wskazanych w załączniku nr 6 do SIWZ. 2. Zamawiający przewiduje udzielenie niniejszego zamówienia z podziałem na dwie części: 1) Zakup energii elektrycznej do punktów 1-20 wskazanych w załączniku nr 6 do SIWZ, 2) Zakup energii elektrycznej do punktu 21 wskazanego w załączniku nr 6 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert zarówno na jedną jak i obie części zamówienia. 3. Zamawiający zaznacza, że dla PPE 21 wskazanego w załączniku nr 6 do SIWZ tj. - Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie przedmiotem zamówienia jest również zapewnienie odkupu energii elektrycznej wytworzonej z mikroinstalacji fotowoltaicznej. 4. Zamawiający informuje, iż DPS w Skrzynnie posiada mikroinstalację fotowoltaiczną oraz aktywny licznik dwukierunkowy. Instalacja fotowoltaiczna składa się z 54 modułów PV paneli o łącznej mocy wyjściowej 15,39 kW. 5. Zamawiający informuje, że Dom Pomocy Społecznej w Skrzynnie ma rozdzielone umowy: zawartą na czas nieokreślony umowę o świadczenie usług dystrybucji oraz terminową umowę sprzedażową, która wygaśnie w dniu 31.07.2020r. 6. Zamawiający wymaga aby zawarta w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) cena jednostkowa wyrażona w zł/kWh za odkup energii elektrycznej była nie niższa niż 70% ceny jednostkowej za zakup energii elektrycznej wyrażonej w zł/kWh. 7. Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.08.2020r. do 31.07.2022r.: - dla punktów 1-20 wskazanych w załączniku nr 6 do SIWZ wynosi 1 504 908 kWh, - dla punktu 21 wskazanego w załączniku nr 6 do SIWZ wynosi 650 000 kWh. 8. Realizacja zamówienia nastąpi przez zawarcie z Wykonawcą umów sprzedaży energii elektrycznej przez poszczególnych Zamawiających dla obiektów wskazanych w załączniku nr 6 do SIWZ. 9. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zgłoszenia wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartych z Wykonawcą umów sprzedaży energii elektrycznej. Zamawiający nie przewiduje wypełniania dodatkowych dokumentów wg wzorów Wykonawcy. Dane do przeprowadzenia zmiany sprzedawcy zostały podane w SIWZ. 10. Zamawiający informuje, że dla obiektów wymienionych w załączniku 6 do SIWZ zawarte są na czas nieokreślony umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z Operatorem Sieci Dystrybucyjnej PGE Dystrybucja S.A. Oddział Łódź Teren. 11. Na wniosek Zamawiającego możliwe jest zwiększenie lub zmniejszenie ilości obiektów wymienionych enumeratywnie w załączniku nr 6 do SIWZ. Liczba nowych obiektów nie może przekroczyć 20% ilości obiektów wskazanych w załączniku nr 6. 12. Zamawiający informuje, że planuje wyposażanie niektórych obiektów wymienionych w punktach 1-20 wskazanych w załączniku nr 6 do SIWZ w źródła energii odnawialnej (układy fotowoltaiczne). W związku z tym Wykonawca w trakcie trwania umowy będzie zobowiązany zapewnić odkup wytworzonej energii elektrycznej. W tym zakresie Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy. Cena za odkup energii elektrycznej w tym zakresie będzie nie gorsza niż cena odkupu dla punktu 21 wskazanego w załączniku nr 6 do SIWZ. 13. Rzeczywiste ilości pobranej energii elektrycznej w okresie od 01.08.2020r. do 31.07.2022r. mogą różnić się od szacowanego zapotrzebowania i zostaną określone na podstawie wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych. 14. Zamawiający wymaga, aby całość dostaw energii była wykonana wyłącznie przez Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09300000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, ważną w okresie wykonywania umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie, że na dzień składania oferty Wykonawca posiada umowę z PGE Dystrybucja S.A., umożliwiającą sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej PGE Dystrybucja S.A., zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach