Przetargi.pl
Zakup energii elektrycznej

Gmina Czerniejewo ogłasza przetarg

  • Adres: 62250 Czerniejewo, ul. Poznańska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 4291310, 4291352, 4291353 , fax. 614 291 349
  • Data zamieszczenia: 2018-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czerniejewo
    ul. Poznańska 8
    62250 Czerniejewo, woj. wielkopolskie
    tel. 61 4291310, 4291352, 4291353, fax. 614 291 349
    REGON: 63125952500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czerniejewo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup energii elektrycznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego będących zarówno w jego bezpośrednim zarządzie jak i również zarządzanych przez jego jednostki organizacyjne, wymienionych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Gmina Czerniejewo jest uprawniona do przeprowadzenia postępowania przetargowego oraz udzielenia zamówienia w imieniu wszystkich jednostek organizacyjnych. Zamawiający, działa w imieniu własnym oraz na podstawie podpisanego Porozumienia (porozumienie do wglądu w siedzibie Zamawiającego), w imieniu niżej wymienionych jednostek: Szkoła Podstawowa w Żydowie , ul. T. Kościuszki 24, 62-241 Żydowo. Szkoła Podstawowa w Czerniejewie, ul. Szkolna 3, 62-250 Czerniejewo. Przedszkole Samorządowe, ul. T. Kościuszki 34, 62-241 Żydowo Przedszkole Samorządowe, Plac Kpt. Pawła Cymsa 4, 62-250 Czerniejewo Klub Dziecięcy, Plac Kpt. Pawła Cymsa 4, 62-250 Czerniejewo Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy w Czerniejewie, ul. Ks. Prymasa S. Wyszyńskiego 6, 62 – 250 Czerniejewo Gmina Czerniejewo oraz wyżej wymienione jednostki organizacyjne, będą zawierać odrębne umowy wynikające z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 4. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej o określonych, zgodnie z obowiązującymi przepisami standardach jakościowych. Dostarczona energia elektryczne musi spełniać wymagania prawne i parametry techniczne zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ (określający szczegółowe informacje poszczególnych punktów poboru/obiektów) stanowiący integralną część SIWZ. 6. Całkowite szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej dla obiektów wymienionych w załączniku nr 1 w okresie od 01.01.2019 r. do 31.12.2020 r. wynosi 1.297.442,00 kWh 7. Na wniosek Zamawiającego możliwe jest zwiększenie lub zmniejszenie ilości obiektów wymienionych w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ, zmiana nie może przekroczyć 15%. 8. Ewentualna zmiana szacowanego zużycia nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii wg ceny określonej przez wykonawcę w złożonej ofercie. 9. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest posiadać aktualną umowę z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na podstawie której można prowadzić sprzedaż energii elektrycznej z a pośrednictwem sieci dystrybucyjnej tego OSD do wszystkich obiektów Zamawiającego wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ. 10. Obowiązkiem wybranego Wykonawcy będzie doprowadzenie do zmiany obecnego sprzedawcy energii elektrycznej poprzez zawarcie nowych umów sprzedaży. W przypadku umów kompleksowych, obowiązkiem wybranego wykonawcy będzie wypowiedzenie dotychczas obowiązujących umów sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji oraz reprezentowanie Zamawiającego oraz jego jednostek organizacyjnych przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem nowych umów dystrybucyjnych. Do wykonania ww. wymienionych czynności Wykonawca otrzyma stosowne pełnomocnictwo (załącznik do SIWZ). 11. Zamawiający informuje, że właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego jest: ENEA Operator Sp. z o.o. 12. Aktualnie zawarta umowa na sprzedaż energii elektrycznej obowiązuje do 31.12.2018 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09000000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że: posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu (sprzedaży) energii elektrycznej, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne lub dokument potwierdzający, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Prawidłowo wypełniony Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ(w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. 2.Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w oryginale lub kopii, której zgodność z oryginałem poświadczono notarialnie; 3. Pełnomocnictwo, z którego wynika prawo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w oryginale lub kopii, której zgodność z oryginałem poświadczono notarialnie; 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp., przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załącznik do SIWZ)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach