Przetargi.pl
Zakup energii elektrycznej

Urząd Gminy i Miasta w Mogielnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 05640 Mogielnica, Rynek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 486 635 149 , fax. 486 635 060
  • Data zamieszczenia: 2018-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy i Miasta w Mogielnicy
    Rynek 1
    05640 Mogielnica, woj. mazowieckie
    tel. 486 635 149, fax. 486 635 060
    REGON: 52981200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mogielnica.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup energii elektrycznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Zakup energii elektrycznej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej dla poniższych obiektów w okresie od 01.01.2019 r. do 31.12.2020 r. wynosi 3 469 504,00 kWh. Zamawiający informuje, że proces zmiany sprzedawcy w przypadku większości punktów poboru odbywa się kolejny. Szczegółowe informacje zawarte zostały w tabeli poniżej. Wszystkie punkty, które przechodzą procedurę zmiany sprzedawcy po raz kolejny mają rozdzielone umowy na sprzedaż i dystrybucję energii elektrycznej. Umowy na dystrybucję energii elektrycznej zawarte są na czas nieokreślony. Punkt z pierwszą zmianą sprzedawcy posiada zawartą umowę kompleksową na czas nieokreślony z trzymiesięcznym okresem wypowiedzenia. Zamawiający oświadcza, że posiada dostosowane układy pomiarowo-rozliczeniowe w grupie taryfowej Bxx. Szacunkowa wartość zamówienia (netto) w okresie od 01.01.2019 r. do 31.12.2020 wynosi 936 766,08 zł. Gmina Mogielnica zawrze jedną umowę wynikającą z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Odbiorcą i płatnikiem faktur w przypadku wszystkich punktów poboru jest Gmina Mogielnica. Faktury powinny być wystawiane na poniższe dane: Gmina Mogielnica , ul. Rynek 1, 05-640 Mogielnica , NIP: 7971893228 Zamawiający wymaga, aby faktury wysyłane były na poniższe adresy: Faktura nr 1 – Gmina Mogielnica – oświetlenie uliczne, Faktura nr 2 – Gmina Mogielnica – pozostałe obiekty, Faktura nr 3 - Publiczna Szkoła Podstawowa im. I Marszałka Polski J. Piłsudskiego w Mogielnicy, Faktura nr 4 - Publiczna Szkoła Podstawowa w Borowem, Faktura nr 5 - Zespół Publicznej Szkoły Podstawowej i Publicznego Przedszkola w Brzostowcu, Faktura nr 6 - Zespół Publicznej Szkoły Podstawowej i Publicznego Przedszkola w Michałowicach, Faktura nr 7 - Zespół Szkół Ogólnokształcących w Mogielnicy, Faktura nr 8 - Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09000000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: posiada aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne ważną w okresie wykonywania zamówienia lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży kserokopię wyżej wymienionego dokumentu. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa ten z Wykonawców składający ofertę wspólną, który w ramach konsorcjum będzie odpowiadał za realizację prac objętych uprawnieniem.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z wnioskiem składa Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu (Oświadczenie z art 25a ust 1 Ustawy Pzp Podstawy wykluczenia, Oświadczenie z art. 25a ust 1 Ustawy Pzp Warunki udziału w postępowaniu). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców Oświadczenie z art 25a ust 1 Ustawy Pzp Podstawy wykluczenia, Oświadczenie z art. 25a ust 1 Ustawy Pzp Warunki udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Jeżeli upoważnienie do podpisania i złożenia oferty nie wynika z dokumentów złożonych w ofercie takich jak: odpis z właściwego rejestru, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. Oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 27 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016r. poz. 1126) dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a Pzp, składane są w oryginale. Dokumenty, o których mowa w w/w rozporządzeniu, inne niż oświadczenia, o których mowa powyżej, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach