Przetargi.pl
Zakup emulsji asfaltowej K1-65 dla Obwodów Drogowych w Biskupicach i Zamysłowie

Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-851 Poznań, ul. Zielona 8
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8593430 , fax. 61 8593429
  • Data zamieszczenia: 2015-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu
    ul. Zielona 8 8
    61-851 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8593430, fax. 61 8593429
    REGON: 63128108000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.powiat.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup emulsji asfaltowej K1-65 dla Obwodów Drogowych w Biskupicach i Zamysłowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup drogowej kationowej emulsji asfaltowej K1- 65 : Zadanie I - dla Obwodu Drogowego w Biskupicach gmina Pobiedziska bez transportu Zadanie II - dla Obwodu Drogowego w Zamysłowie gmina Stęszew z transportem 2. Wielkość zamówienia: Zamawiający, korzystając z prawa opcji określonego w SIWZ, określił minimalny i maksymalny zakres zamówienia w poszczególnych zadaniach: a) Zadanie I - dostawa dla Obwodu Drogowego w Biskupicach, (Jerzykowo, ul. Poznańska 37, 62-007 Biskupice, gmina Pobiedziska) bez transportu- wielkość zamówienia łącznie 80 ton, (w tym 40 ton w ramach zamówienia podstawowego gwarantowanego i 40 ton na prawach opcji) b) Zadanie II - dostawa dla Obwodu Drogowego w Zamysłowie (ul. Moderska 10, 62-060 Zamysłowo gmina Stęszew) wraz z transportem wielkość zamówienia łącznie 50 ton, (w tym 30 ton w ramach zamówienia podstawowego gwarantowanego i 20 ton na prawach opcji). 3. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w przypadku zwiększenia potrzeb Obwodów Drogowych ZDP w Poznaniu, na rzecz których prowadzone jest postępowanie. 4. Warunkiem uruchomiania prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. 5. Prawo opcji zostanie uruchomione w sytuacji wykorzystania całości dostaw w ilości gwarantowanej, a panujące warunki pogodowe będą generować konieczność uruchomienia dodatkowych dostaw w celu zabezpieczenia potrzeb Zamawiającego w likwidowaniu uszkodzeń w jezdniach dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Poznaniu. 6. Niewykonanie przez Zamawiającego umowy w zakresie dostawy określonej na prawach opcji nie wymaga podania przyczyny i nie stanowi podstawy jego odpowiedzialności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, zgodnie z prawem opcji określonym w SIWZ. 7. Realizacja przez Wykonawcę przedmiotu umowy odbywać się będzie sukcesywnie przez okres obowiązywania niniejszej umowy, partiami według bieżących zapotrzebowań Obwodów Drogowych Zarządu Dróg Powiatowych w Poznaniu. 8. Jednorazowy zakup wynosić będzie minimum dla Zadania I - 0,90 tony , dla Zadania II - 10 ton 9. Maksymalny jednorazowy zakup wynosić będzie dla zadania I i II - 20 ton 10. Ze względu na częsty odbiór emulsji w niewielkich ilościach, które jednorazowo mogą wynieść 0,90 tony, dla Obwodu Drogowego w Biskupicach własnymi środkami transportowymi, lokalizacja wytwórni powinna znajdować się w odległości nie większej niż 50 km, dla Zadania I. 11. Realizacja zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego na jego zlecenie od dnia zawarcia umowy do wyczerpania jej górnego zakresu jednakże maksymalnie do dnia 21.12.2015r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441136001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Żądanie wadium, jego wysokość oraz formy wniesienia - art. 45 1. Zamawiający żąda od wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: Zadanie I - 3500,00zł Zadanie II - 2000,00zł 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu przelewem na konto Zamawiającego w Banku Handlowym w Warszawie S.A. Oddział w Poznaniu Nr 61 1030 1247 0000 0000 0782 2004; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227 poz. 1505 oraz 2010 r. Nr 96, poz. 620). 4. Wadium wnoszone w formach określonych w pkt 2, 3, 4, 5 musi być bezwarunkowe i tożsame z wadium wnoszonym w pieniądzu oraz powinno być złożone w oryginale w oznaczonej oddzielnej kopercie wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach