Przetargi.pl
Zakup dwóch karetek "P" - ambulansów typu "C" z wyposażeniem medycznym w formie leasingu operacyjnego oraz pokrycie kosztów podniesienia kwalifikacji 10 ratownikom medycznym w zakresie prawa jazdy kat. "C" ze szkoleniem na płycie poślizgowej.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 24-100 Puławy, Bema
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 45 02 223, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2019-02-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    Bema 1
    24-100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 81 45 02 223, , fax. -
    REGON: 43120573100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpulawy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup dwóch karetek "P" - ambulansów typu "C" z wyposażeniem medycznym w formie leasingu operacyjnego oraz pokrycie kosztów podniesienia kwalifikacji 10 ratownikom medycznym w zakresie prawa jazdy kat. "C" ze szkoleniem na płycie poślizgowej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia ZM 7/230/2019 jest zakup dwóch karetek „P” - ambulansów typu „C” z wyposażeniem medycznym w formie leasingu operacyjnego oraz pokrycie kosztów podniesienia kwalifikacji 10 ratownikom medycznym w zakresie prawa jazdy kat. „C” ze szkoleniem na płycie poślizgowej dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Puławach. Zamawiający wymaga zaoferowania fabrycznie nowych, wyprodukowanych nie wcześniej niż w roku 2018 dwóch ambulansów drogowych typu „C” z zabudową części medycznej spełniającej wymogi polskiej normy PN-EN 1789+A2:2015-01.Oferowane ambulanse muszą posiadać wyposażenie, wolne od wad, objęte gwarancją producenta pojazdu, spełniające wymagania ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. 2018 poz. 1990 ze zm.), rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tj. Dz. U. 2016 poz. 2022 ze zm.), obowiązujących norm PN-EN 1789 + A2:2015-01 dla środka transportu drogowego typu C oraz PN-EN 1865 (wymagania dotyczące noszy i innego sprzętu medycznego do przemieszczania pacjenta stosowanego w ambulansach drogowych) lub równoważne. Minimalne wymagania dotyczące samochodu bazowego, przedziału medycznego oraz sprzętu medycznego zawiera załącznik nr 5 do SIWZ stanowiący opis wymaganych parametrów technicznych i użytkowych przedmiotu zamówienia. Oferowany ambulans muszą posiadać świadectwo homologacji pojazdu skompletowanego (samochód bazowy wraz z zabudową medyczną), wydane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 marca 2013 r. w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep oraz ich przedmiotów wyposażenia lub części (Dz. U. 2013 nr 0 poz. 407), Podsumowanie Badań oraz Certyfikat Zgodności zgodnie z PN-EN 1789+A2:2015-01. Homologacja oferowanego ambulansu musi umożliwiać rejestrację w Polsce. Sprzęt medyczny musi być zgodny z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 r. (Dz. U. z 2015 r. poz. 876). Zaoferowane wyposażenie i sprzęt medyczny muszą posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i używania w Polsce oraz spełniać wymagania określone przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (z 2015 r. poz. 876). Dostarczone ambulanse oraz sprzęt medyczny powinny być nieużywane, bez defektów, błędów konstrukcyjnych, wykonawczych i innych wad, w tym wad technicznych, które mogłyby się ujawnić podczas jego użytkowania.Wykonawca zapewni dla oferowanego ambulansu pełny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny zabudowy medycznej i wyposażenia medycznego oraz pełny serwis gwarancyjny pojazdu bazowego w Autoryzowanej Stacji Obsługi.Wymagane są następujące minimalne okresy gwarancji liczone od daty podpisania przez strony protokołu zdawczo-odbiorczego: 1) mechaniczna na pojazd bazowy – min. 24 miesięcy bez limitu kilometrów, 2) powłoki lakiernicze – min. 24 miesięcy, 3) perforacja korozyjna elementów nadwozia – min. 120 miesięcy, 4) na zabudowę medyczną – min. 24 miesiące, 5) na sprzęt medyczny – min 24 miesiące Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie sporządzonego opisu przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych i jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34114121-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium określono w stosunku do wartości zamówienia i wynosi: 9 500,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy pięćset złotych 00/100). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu na konto Zamawiającego: Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego prowadzony w Bank Millennium S.A. 52 1160 2202 0000 0000 9840 8599. Uznanie konta Zamawiającego winno nastąpić najpóźniej do daty złożenia oferty. - na przelewie należy umieścić informację "wadium – ZM 7/230/2019”. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, w szczególności wadium w formie pieniężnej winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna, Wykonawca dołącza do oferty oryginalny dokument wadialny. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy nie wniosą wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna powinno obowiązywać od dnia składania ofert (a nie od dnia następnego) przez cały okres związania ofertą, zgodnie z art. 85 ustawy Pzp. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 46 ust 4a i 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach