Centrum Administracyjne Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Sępólnie Krajeńskim z siedzibą w Więcborku ogłasza przetarg
- Adres: 89410 Więcbork, Aleja 600-lecia
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 389 54 55 , fax. 52 389 54 55
- Data zamieszczenia: 2018-10-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Administracyjne Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Sępólnie Krajeńskim z siedzibą w Więcborku
Aleja 600-lecia 9
89410 Więcbork, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 389 54 55, fax. 52 389 54 55
REGON: 34019653400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.capow-wiecbork.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup, dostawy i montaż wyposażenia dwóch placówek opiekuńczo-wychowawczych w ramach projektu pn. „Budowa dwóch budynków mieszkalnych na potrzeby dwóch 14 – osobowych placówek opiekuńczo-wychowawczych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Więcborku” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawy i montaż (jeżeli jest wymagany) towarów stanowiących wyposażenie dwóch placówek opiekuńczo – wychowawczych , położonych w Więcborku na działce ewidencyjnej 690/4 w podziale na sześć następujących części zamówienia: Część nr 1. Meble pod zabudowę schodów Część nr 2. Meble pokojowe. Część nr 3. Dekoracje okien. Część nr 4. AGD (współfinansowanie ze środków Unii Europejskiej) Część nr 5. Meble kuchenne (współfinansowane ze środków Unii Europejskiej) Część nr 6. Elektronika (współfinansowanie ze środków Unii Europejskiej) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp ( załącznik nr 8 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z Wykonawców. Uwaga: W myśl przepisów ustawy Pzp, złożenie przez Wykonawcę oświadczenia w trybie art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, przed zamieszczeniem przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest czynnością nieskuteczną. Oznacza to, iż Wykonawca, który złoży przedmiotowe oświadczenie np. wraz z ofertą musi ponownie złożyć tenże dokument w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. W przypadku zaniechania tej czynności przez Wykonawcę, zostanie on wezwany do uzupełnień z mocy art. 26 ust 3 ustawy Pzp, względnie do złożenia wyjaśnień na podstawie art. 26 ust. 4 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wyposażenie Klubu Malucha w Górznie.
Dodano: 2024-03-19 - Dostawa Mebli do Całodobowego Młodzieżowego Oddziału Leczenia Uzależnień w Toruniu przy ul. Włocławskiej
Dodano: 2023-10-06 - Dostawa Mebli do Całodobowego Młodzieżowego Oddziału Leczenia Uzależnień w Toruniu przy ul. Włocławskiej
Dodano: 2023-08-08 - Dostawa i montaż mebli na wymiar w ramach realizacji projektu Budowa placówki opiekuńczo-wychowawczej typu specjalistyczno-terapeutycznego w Rypinie
Dodano: 2021-02-22 - „UTWORZENIE KLUBU SENIOR+ W GRUCIE. Dostawy – doposażenie obiektu”
Dodano: 2021-02-08 - Dostawa i montaż wyposażenia wnętrz w Centrum multimedialno-edukacyjnym na terenie IV Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Warszawskiej 1/5 w Toruniu
Dodano: 2020-12-28 - Dostawa i montaż mebli na wymiar w ramach realizacji projektu Budowa placówki opiekuńczo-wychowawczej typu specjalistyczno-terapeutycznego w Rypinie
Dodano: 2020-12-18 - PRZEBUDOWA, NADBUDOWA I ROZBUDOWA PRZEDSZKOLA WRAZ Z PRZEBUDOWĄ INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ W MSC. LNIANO - WYPOSAŻENIE
Dodano: 2020-11-06 - PRZEBUDOWA, NADBUDOWA I ROZBUDOWA PRZEDSZKOLA WRAZ Z PRZEBUDOWĄ INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ W MSC. LNIANO - WYPOSAŻENIE
Dodano: 2020-10-20 - Dostawa i montaż wyposażenia w nowo utworzonych mieszkaniach chronionych oraz Środowiskowym Domu Samopomocy w Jankowicach
Dodano: 2020-10-07