Przetargi.pl
Zakup, dostawa, wdrożenie, instalacja i konfiguracja detektora i stacji technika wraz z oprogramowaniem dla SPZOZ Gruźlicy i Chorób Płuc w Adampolu

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Gruźlicy i Chorób Płuc w Adampolu ogłasza przetarg

  • Adres: 22200 Włodawa,
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 825 913 286 , fax. 825 913 324
  • Data zamieszczenia: 2018-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Gruźlicy i Chorób Płuc w Adampolu
    22200 Włodawa, woj. lubelskie
    tel. 825 913 286, fax. 825 913 324
    REGON: 11019741100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: spzozadampol.bip.lubeskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup, dostawa, wdrożenie, instalacja i konfiguracja detektora i stacji technika wraz z oprogramowaniem dla SPZOZ Gruźlicy i Chorób Płuc w Adampolu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, wdrożenie, instalacja i konfiguracja detektora i stacji technika wraz z oprogramowaniem. Wykonawca zapewni w ramach zamówienia wszelkie licencje niezbędne do uruchomienia i funkcjonowania aparatury. Licencje mają mieć charakter bezterminowy oraz nie mogą generować dla Zamawiającego dodatkowych kosztów podczas użytkowania sprzętu w przyszłosci. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ stanowiący integralną część niniejszej SIWZ i umowy zawartej z Wykonawcą wybranym do realizacji zamówienia. Wymagany minimalny termin gwarancji na dostarczone urządzenie wraz z oprogramowaniem wynosi 24 miesiące. Wykonawca może zaoferować dłuższy termin gwarancji. Termin gwarancji stanowi kryterium oceny ofert opisane w rozdziale 14 SIWZ. W okresie gwarancji zaoferowanym przez Wykonawcę żadne czynnosci niezbędne do wykonania w ramach przeglądów gwarancyjnych nie mogą obciążać Zamawiającego. Czas reakcji serwisowej od momentu zgłoszenia usterki przez Zamawiającego nie może przekroczyć 48 godzin natomiast naprawa uszkodzonego urządzenia 72 godzin. W sytuacji, gdy naprawa przedłuża się, np. z powodu koniecznosci sprowadzenia uszkodzonych podzespołów, Wykonawca na wniosek Zamawiającego zapewni urządzenie zastępcze. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć produkt w odpowiednich opakowaniach oraz transportem zapewniającym należyte zabezpieczenie jakościowe. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego na własny koszt. Pozostałe warunki realizacji zamówienia określa - Wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawca, który oferując dostawy, powołuje się na rozwiązania równoważne, winien przedłożyć Zamawiającemu dowody potwierdzające ich równoważność w zakresie, na jaki się na nie powołuje w swojej ofercie. Rozwiązania równoważne nie powinny posiadać cech (parametrów) gorszych od podanych w wymaganiach zamawiającego, stawianych przedmiotowi zamówienia, zawartych w jego opisie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie okresla wymagań szczegółowych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie-informację o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika Nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia- informacji, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Formularz ofertowy (wg załącznika nr 1) – w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy), NIP, REGON oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. Pozycje formularza, których wykonawca nie wypełnia powinny być wykreskowane. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych ( dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów rejestrowych firmy lub innych załączonych do oferty. Z treści złożonej oferty powinno wprost wynikać, że osoba podpisująca ofertę jest do tego prawnie umocowana. Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej w drodze czynności notarialnej w rozumieniu ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie (Dz. U. z 2017 r. poz.2291).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach