Żłobek Nr 3 w Opolu ogłasza przetarg
- Adres: 45-403 Opole, Górna
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 413 42 82
- Data zamieszczenia: 2017-11-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Żłobek Nr 3 w Opolu
Górna 50
45-403 Opole, woj. opolskie
tel. 77 413 42 82
REGON: 161448997 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup, dostawa oraz montaż pierwszego wyposażenia na potrzeby Żłobka Nr 3 w Opolu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa pierwszego wyposażenia na potrzeby Żłobka Nr 3w Opolu. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 10 części. Zadanie 1: Zakup i dostawa elementów do aranżacji terenu wokół żłobka. Zadanie 2: Zakup pomocy dydaktycznych, zabawek, artykułów artystycznych. Zadanie 3: Doposażenie żłobkowej kuchni oraz pralni w sprzęt gastronomiczny, technologiczny, naczynia, meble, sprzęt AGD. Zadanie 4: Zakup wraz z montażem sprzętu komputerowego, elektronicznego i multimedialnego. Zadanie 5: Zakup pościeli, bielizny, woreczków na ubrania. Zadanie 6: Wyposażenie pomieszczeń: sale zabaw, szatnie, pomieszczenie porządkowo-gospodarcze oraz zakup mebli i drobnego wyposażenia. Zadanie 7: Zakup i montaż markizy i żaluzji zewnętrznych oraz rolet i żaluzji wewnętrznych Zadanie 8: Zakup drobnego sprzętu medycznego. Zadanie 9: Wyklejenie drzwi i okien folią ochroną. Zadanie 10: Zakup artykułów biurowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Wzór umowy, tabele od 1 do 10 zawarte w Formularzu OFERTA – opis przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie ma potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. W tym celu w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1 niniejszego rozdziału Wykonawca wypełnia część dotyczącą żądania Zamawiającego. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Prawa, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Prawa. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia załączono do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną