Przetargi.pl
Zakup, dostawa oraz montaż mebli szkolnych dla Szkoły Podstawowej w Rąbkowej

Gmina Łososina Dolna ogłasza przetarg

  • Adres: 33-314 Łososina Dolna, Łososina Dolna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 4448002, , fax. 018 4448002
  • Data zamieszczenia: 2018-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łososina Dolna
    Łososina Dolna 300
    33-314 Łososina Dolna, woj. małopolskie
    tel. 018 4448002, , fax. 018 4448002
    REGON: 49189244600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lososina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup, dostawa oraz montaż mebli szkolnych dla Szkoły Podstawowej w Rąbkowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest - Zakup, dostawa oraz montaż mebli szkolnych dla Szkoły Podstawowej w Rąbkowej. 2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ: Formularz cenowy – załącznik nr 1 do SIWZ 1) Sprzęt dostarczony w ramach niniejszego zamówienia ma być sprzętem fabrycznie nowym, tj. nieużywanym, nieuszkodzonym, nieregenerowanym, nie refabrykowanym, nieobciążonym prawami osób lub podmiotów trzecich i wyprodukowanym nie wcześniej niż w 2017 roku oraz pochodzić z legalnego kanału sprzedaży producenta. Meble powinny być dostarczone do siedziby zamawiającego w oryginalnych opakowaniach/środkach zabezpieczenia na czas transportu. Opakowania jak również pozostałe akcesoria montażowe po zrealizowanej dostawie, montażu i instalacji Wykonawca zabiera własnym staraniem. Wyposażenie musi być dopuszczone do obrotu na terenie Polski i posiadać wymagane deklaracje i poświadczenia w tym zakresie. 2) Zamówienie obejmuje dostawę przedmiotu zamówienia wraz z jego rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń zlokalizowanych w budynku szkolnym. Pomieszczenia zostaną wskazane przez Zamawiającego ( użytkownika ) najpóźniej w dniu rozpoczęcia realizacji dostawy. Wyposażenie należy zamontować, w tym dokonać jego zabudowy i instalacji w miejscach uzgodnionych z Zamawiającym (użytkownikiem). 3) Dostarczony przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. z 2003 r. Nr 6, poz. 69 z późn. zm.). Nie zależnie od zapisów wskazanych w zdaniu poprzednim sprzęt i wyposażenie musi być zgodne z wymaganiami stawianymi pracowniom przedmiotowym. 4) Przedmiot zamówienia musi być dostarczony wraz z odpowiednimi instrukcjami obsługi w języku polskim, certyfikatami, atestami dopuszczającymi do stosowania w szkole (o ile dotyczy). 5) Sprzęt i meble przeznaczone do podłączenia do zasilania z sieci energetycznej powinien być wyposażony w odpowiednią liczbę miejsc i wtyków i przelotówek na kable zasilające pozwalające na podłączenie do standardowych gniazdek zasilających przewidzianych ku temu akcesoriów. 6) Wykonawca, jako podmiot profesjonalnie trudniący się wykonywaniem przedmiotu zamówienia uwzględnia konieczność pełnej aranżacji sal w oparciu o dostarczane wyposażenie (układ mebli, ułożenie, montaż, wg. wymagań uzgodnionych z użytkownikiem). Obowiązkiem Wykonawcy jest wkomponowanie przedmiotu zamówienia w posiadaną infrastrukturę w sposób najbardziej profesjonalny, osiągając możliwie najlepszy efekt estetyczny przy zachowaniu zasad ergonomii. 7) Wykonawca zobowiązany jest w szczególności dostarczyć przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i ryzyko oraz dokonać jego rozładunku i montażu (w tym złożenia poszczególnych części składowych), uruchomienia, instalacji i ustawienia w wyznaczonych pomieszczeniach w budynku szkoły, sprawdzić stan techniczny przedmiotu umowy. 8) Ilekroć Zamawiający posługuje się w niniejszej SIWZ oraz załącznikach do niej - wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia w odniesieniu do opisu przedmiotu zamówienia, które wskazywałyby na konkretną rzecz lub konkretnego producenta, czy dostawcę oznacza to zapis przykładowy, a wskazaniu temu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Zamawiający chce uzyskać najlepszy funkcjonalnie efekt końcowy, który będzie profesjonalny i jednocześnie estetyczny, zachowując przy tym odpowiednie warunki ergonomiczne, BHP i higieniczne. Zaoferowane parametry równoważne nie mogą być gorsze od wskazanych i muszą gwarantować osiągnięcie zakładanych funkcjonalności. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 9) Szanując zasady uczciwej konkurencji, Zamawiający wyjaśnia, że pod pojęciem funkcjonalności rozumie się osiągnięcie zakładanego celu tj. kompletnej realizacji dostawy i uzyskania możliwości przeprowadzania zajęć przy użyciu nowoczesnych pracowni wyposażonych w meble objęte przedmiotem zamówienia, z uwzględnieniem zapewnienia możliwie najwyższych walorów estetycznych sali. W tym celu, w przypadku składania oferty przewidującej rozwiązania równoważne należy zapewnić spełnienie wszystkich wymagań postawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca obowiązany jest przed rozpoczęciem dostawy uzgodnić z użytkownikiem wzornik kolorów mebli, w oparciu o opis przedmiotu zamówienia. 10) Wykonawca udzieli minimum 24 miesięcy gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia. Kryterium gwarancji stanowi dodatkowe kryterium oceny ofert. Okres rękojmi równy jest okresowi gwarancji. 11) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia precyzuje załącznik 1a ( formularz cenowy ) do niniejszej SIWZ oraz wytyczne przedstawione w niniejszej SIWZ. 12) Warunki realizacji zamówienia – dostawy zawarte zostały w istotnych postanowieniach umowy – załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 4.000,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące złotych. 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U z 2018 r. poz. 110).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Oświadczenia i dokumenty składane wraz z ofertą: 1. Do oferty wykonawca winien dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 2 (2a i 2b) do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się przez wykonawców o zamówienie, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3. Wykonawca który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1. 4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1. 5. Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 6. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik wraz z ofertą winno być złożone pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 7. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub notarialnie poświadczonego odpisu pełnomocnictwa 8. Ponadto wykonawca powinien dołączyć Formularz cenowy ( wypełniony zał. nr 1a ) B. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innym Wykonawcą, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie, o którym mowa w ust. 1. 3. Wzór oświadczenia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ. Przedmiotowy wzór zostanie zamieszczony przez Zamawiającego również na stronie internetowej wraz w informacją ,o której mowa wart. 86 ust. 5 ustawy. 4. Dowód wniesienia wadium, formularz cenowy - zał. nr 1a SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach