Miasto Gorzów Wlkp. ogłasza przetarg
- Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, Sikorskiego
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. +48957355576 , fax. +48957355612
- Data zamieszczenia: 2018-07-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Gorzów Wlkp.
Sikorskiego 3-4
66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
tel. +48957355576, fax. +48957355612
REGON: 210966680 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup, dostawa oraz montaż mebli biurowych na potrzeby Urzędu Miasta Gorzowa Wielkopolskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę i montaż mebli biurowych na potrzeby Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp. Zadanie podzielone jest na dwie części: Zadanie częściowe nr 1 - „Zakup i dostawa wraz z montażem mebli biurowych gotowych (ogólnodostępnych)”. - Biurka - 27 szt., - Półka pod klawiaturę - 27 szt. - kontener - 27 szt. - Fotel biurowy obrotowy - 33 szt. - szafa metalowa - 3 szt. Zadanie częściowe nr 2 - „Wykonanie i montaż mebli biurowych robionych na wymiar”. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i montaż szaf przesuwnych do zabudowy w wybranych pomieszczeniach biurowych wskazanych przez upoważnionego pracownika Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp. Zamówienie obejmuje szafy z półkami (do przechowywania dokumentacji aktowej, np. segregatory) oraz szafy z półkami i częścią ubraniową - wg wskazań Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdego z zadań częściowych znajduje się w II części SIWZ. Do opisu przedmiotu zamówienia dołączone są dwa zdjęcia poglądowe (fotel obrotowy, szafa metalowa). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Pełnomocnictwo (jeżeli umocowanie osoby podpisującej złożoną ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych); 2) Pełnomocnictwa dla lidera konsorcjum (jeśli oferta składana jest przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia); 3) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotu trzeciego (załączyć w przypadku polegania na osobach lub sytuacji innych podmiotów); 4) W terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. (informacja z otwarcia ofert) Wykonawca przekazuje Zamawiającemu Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp, a w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Adaptacja poprzez zmianę sposobu użytkowania budynku szkoły podstawowej na Gminną Bibliotekę Publiczną w miejscowości Dzietrzychowice, gmina Żagań – dostawa wyposażenia”.
Dodano: 2023-06-26 - „Dostawa wyposażenia meblowego dla Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze i jednostek podległych w województwie lubuskim - postępowanie II”
Dodano: 2022-11-15 - Dostawa wyposażenia i sprzętu oraz urządzeń multimedialnych i komputerowych na potrzeby zadania inwestycyjnego pn. " Zagospodarowanie Parku Przyzamkowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Łagowie"
Dodano: 2021-03-02 - Dostawa wyposażenia i sprzętu oraz urządzeń multimedialnych i komputerowych na potrzeby zadania inwestycyjnego pn. " Zagospodarowanie Parku Przyzamkowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Łagowie"
Dodano: 2020-12-31 - Zakup i dostawa mebli dla potrzeb PSM I i II stopnia w Żaganiu – II postępowanie
Dodano: 2020-11-26 - Zakup i dostawa mebli dla potrzeb PSM I i II stopnia w Żaganiu
Dodano: 2020-11-10 - Dostawy mebli i wyposażenia w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa Szkoły Podstawowej na Osiedlu Górczyn”, Szkoła Podstawowa nr 20 z Oddziałami Integracyjnymi im. Bohaterów Westerplatte w Gorzowie Wlkp.
Dodano: 2020-08-11 - Dostawy mebli i wyposażenia w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa Szkoły Podstawowej na Osiedlu Górczyn”, Szkoła Podstawowa nr 20 z Oddziałami Integracyjnymi im. Bohaterów Westerplatte w Gorzowie Wlkp.
Dodano: 2020-06-19 - Dostawa mebli biurowych tj. szaf aktowych, biurek z kontenerem mobilnym, foteli obrotowych do Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze oraz jednostek podległych zlokalizowanych w województwie lubuskim
Dodano: 2019-11-21 - „ Przebudowa i remont budynku willowego Regionalnego Centrum Animacji Kultury – dostawa wyposażenia”.
Dodano: 2019-11-04