Zakład Ubezpieczeń Społecznych ogłasza przetarg
- Adres: 01-748 Warszawa, ul. Szamocka 3, 5
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 667 17 04, 667 17 05 , fax. 022 667 17 33
- Data zamieszczenia: 2016-07-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych
ul. Szamocka 3, 5 3, 5
01-748 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 667 17 04, 667 17 05, fax. 022 667 17 33
REGON: 00001775600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup, dostawa oraz montaż elementów w miejsce uszkodzonych w macierzach ZUS - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa oraz montaż następujących elementów i podzespołów urządzeń, w miejsce uszkodzonych, w macierzach dyskowych w ZUS: 1) 50 dysków w macierzach dyskowych, wskazanych w Załączniku nr 2 do Umowy (Disk Drive Module), 2) 6 baterii do macierzy, wskazanych w Załączniku nr 2 do Umowy (Battery Module Set), 3) 3 wentylatory (CEC Enclosure Fan), 4) dysk kontrolera (CEC Disk Drive), 5) zasilacza (Primary Power Supply). 2. Wykonawca udzieli co najmniej 12 (dwunasto) miesięcznej gwarancji na elementy i podzespoły zamienne użyte do świadczenia usług, o których mowa w przedmiocie zamówienia, licząc od daty podpisania przez strony bez zastrzeżeń protokołu odbioru przedmiotu umowy. 3. Dostarczone części/podzespoły muszą być kompatybilne z macierzami w których będą zamontowane oraz mieć parametry niegorsze niż elementy/podzespoły wymieniane - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503121006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postepowania jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 4.000,00 złotych
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas naprawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną