Urząd Gminy Jejkowice ogłasza przetarg
- Adres: 44-290 Jejkowice, ul. Główna 38A
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 4302002 , fax. 032 4302880
- Data zamieszczenia: 2015-04-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Jejkowice
ul. Główna 38A 38A
44-290 Jejkowice, woj. śląskie
tel. 032 4302002, fax. 032 4302880
REGON: 27176704200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.jejkowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup, dostawa, montaż wyposażenia: ZADANIE 1: pomieszczeń przedszkola ZADANIE 2: kuchni wraz z pomieszczeniami przynależnymi w nowo wybudowanym budynku przedszkola z kuchnią i pomieszczeń Ośrodka Pomocy Społecznej w Jejkowicach przy ul. Szkolnej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje: Zakup, dostawę, montaż wyposażenia: ZADANIE 1: pomieszczeń przedszkola ZADANIE 2: kuchni wraz z pomieszczeniami przynależnymi w nowo wybudowanym budynku przedszkola z kuchnią i pomieszczeniami Ośrodka Pomocy Społecznej w Jejkowicach przy ul. Szkolnej 3.1 Przedmiot zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę, montaż wyposażenia dla poszczególnych zadań: ZADANIE 1: Wyposażenie pomieszczeń przedszkola, takich jak sale dydaktyczne, schowki, łazienki, WC, jadalnia, szatnie, hall, pokoje dla personelu, składzik porządkowy, magazyn ogólny, biura, gabinet dyrektora, w m.in.: meble biurowe, przedszkolne; zabawki, pomoce dydaktyczne; sprzęt elektroniczny, multimedialny; wyposażenie do utrzymania czystości; inne ZADANIE 2: Wyposażenie kuchni wraz z pomieszczeniami przynależnymi, takimi jak: kuchnia, zmywalnia, magazyn art. spożywczych, magazyn warzyw, pomieszczenie obróbki warzyw i jaj, pomieszczenie mycia termosów, w m.in.: meble; urządzenia i sprzęt kuchenny w tym drobny sprzęt kuchenny; naczynia i zastawy obiadowe; środki do utrzymania czystości; inne 3.2 Warunki realizacji przedmiotu zamówienia dla ZADANIA 1 i 2: 3.3.1 Sprzęt elektroniczny, multimedialny meble i wyposażenie, zabawki, pomoce dydaktyczne, wyposażenie do utrzymania czystości, wyposażenie kuchni i pomieszczeń przynależnych, urządzenia i sprzęt kuchenny w tym drobny sprzęt kuchenny, naczynia musi być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. W przypadku sprzętu elektronicznego, multimedialnego oraz programów komputerowych podane parametry są parametrami minimalnymi. 3.3.2 Wszystkie dostarczone elementy, wyszczególnione dla ZADANIA 1 w Załączniku Nr 2 - Kalkulacja kosztów wraz z opisem rzeczowym elementów dostawy, dla ZADANIA 2 w Załączniku Nr 9 - Kalkulacja kosztów wraz z opisem rzeczowym elementów dostawy muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty w zakresie wymogów higieniczno - sanitarnych, bhp, ergonomii, a także przepisów wydanych przez MEN, PZH, HACCP i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującymi przepisami. Nie mogą one zawierać elementów, które mogłyby stanowić zagrożenie dla zdrowia i życia użytkowników; 3.3.3 Wykonawca w swojej ofercie cenowej powinien uwzględnić wszelkie koszty związane z zakupem, dostawą i montażem, m.in. koszty dostarczenia na miejsce, załadunku, rozładunku przedmiotu zamówienia, ubezpieczenia transportu przedmiotu zamówienia do czasu odbioru, gwarancję jakości na dostarczony towar. 3.3.4. Dostarczony w elementach sprzęt i urządzenia, meble itp. należy dostarczyć do nowo wybudowanego budynku Przedszkola wraz z pomieszczeniami OPS przy ul. Szkolnej w Jejkowicach, zamontować we wskazanych pomieszczeniach i miejscach, zamontować trwale we wskazanych pomieszczeniach i miejscach jeżeli tego wymaga wyposażenie odpowiednimi elementami mocującymi, na które przedstawi atesty a montaż wykonają osoby z odpowiednim doświadczeniem. Opakowania zabrać i zagospodarować we własnym zakresie z wyjątkiem tych, które są wymagane w przypadku reklamacji (do zachowania gwarancji). 3.3.5. Wszystkie meble wykonane w standardzie stali kwasoodpornej AISI 304 .Powierzchnie wewnętrzne płyty stołów wygłuszone materiałem tłumiącym nie chłonącym wilgoci . Meble spawane. Zagięcia blatów spawane spoiną ciągłą i szlifowane na gładko. Zlewy i baseny wyposażone w maskownice. Wszystkie zlewy i baseny wyposażone w otwory pod baterię. Meble wyposażone w stopki z tworzywa sztucznego z możliwością regulacji +25/-10mm . Meble muszą posiadać świadectwo dopuszczenia PZH. Obciążenia blatów stołów i regałów 1000N/m2. Płyty w stołach ze zlewami wykonane jako jednolity element z zagłębieniem zabezpieczającym przed spływaniem wody poza obrys. Czoła szuflad i drzwi z podwójną ścianką , uchwyty przetłoczone nierdzewne wykonane wzdłuż wysokości poszycia drzwi, uchwyty przetłoczone nierdzewne wzdłuż długości poszycia szuflad. Meble wyposażone w przyłącze do przewodu wyrównawczego. Komory zlewów tłoczone, narożniki zaokrąglone, głębokość komory h=250. Meble ze stali nierdzewnej kwasoodpornej, blaty wykonane z blach o grubości dla stołów, szafek min. 0,8mm wzmocnienia min. 1,2mm, półek min. 0,8mm. Dla zlewów, min.1,2mm. 3.3.6. Odbiór dokonany zostanie w terminie 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia gotowości do odbioru i przekazaniu dokumentacji o której mowa w pkt. 3.3.8 zamontowanego sprzętu, wyposażenia, itp. Odbiór dokonany zostanie komisyjnie (Przedstawiciele Zamawiającego oraz Wykonawcy). Na okoliczność odbioru Wykonawca przygotuje protokół w 3 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej. 3.3.7. W razie zgłoszenia przez Zamawiającego uwag, które wykluczają przyjęcie wyposażenia w całości lub w części Wykonawca dostarczy w terminie 7 dni roboczych nowe wyposażenie wolne od wad o czym powiadomi Zamawiającego. Procedura odbioru zostanie rozpoczęta od nowa. 3.3.8. Wykonawca wraz z wyposażeniem dostarcza dokumentację poniżej wymienioną, będącą dopełnieniem protokołu zdawczo-odbiorczego: a) specyfikację przekazywanych urządzeń z określeniem ich nazwy handlowej oraz podaniem parametrów; b) zestawienie ewidencyjne przekazanych urządzeń z podaniem ich oznaczeń identyfikacyjnych oraz oznaczeń licencyjnych; c) odpowiednie certyfikaty, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne w zależności od rodzaju dostarczonego wyposażenia. Każde urządzenie musi posiadać: a) trwałe oznaczenie identyfikacyjne, tj. trwałą tabliczkę znamionową; b) instrukcje obsługi lub podręcznik użytkowania w języku polskim; c) kartę gwarancyjną 3.3.9. Wymagany okres gwarancji min. 24 miesiące na dostarczone i zamontowane wyposażenie będące przedmiotem zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania bezpłatnych napraw gwarancyjnych wyposażenia w miejscu dostawy. Okres oczekiwania na naprawę wynosi 2 dni od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego usterki. Okres gwarancji dla naprawianego elementu ulega wydłużeniu o czas do usunięcia wad. 3.3.10. Zgodnie z art. 29 ust. 3 Prawa zamówień publicznych wskazane w opisach znaki towarowe, patenty, pochodzenie należy traktować jako przykładowe. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych do wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia z zastrzeżeniem, by parametry jakościowe i cechy użytkowe rozwiązań równoważnych nie były gorsze od opisanych przez Zamawiającego. Wszystkie nazwy ujęte w Kalkulacji kosztów wraz z opisem rzeczowym elementów dostawy odnoszą się do zastosowania równoważnych lub zamiennych klas, typów i firm. 3.4 Szczegółowy opis elementów dostawy przedmiotu zamówienia 3.4.1 dla ZADANIA 1 zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - Kalkulacja kosztów wraz z opisem rzeczowym elementów dostawy. 3.4.2 dla ZADANIA 2 zawiera załącznik nr 9 do SIWZ - Kalkulacja kosztów wraz z opisem rzeczowym elementów dostawy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391610008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jejkowice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli wraz z montażem oraz pomocy dydaktycznych, zabawek i sprzętu komputerowego na potrzeby nowo utworzonego w oddziału przedszkolnego oraz realizacji zajęć dodatkowych w Szkole Podstawowej nr 6 z Odziałem Integracyjnym im. Jana Pawła II w Łaziskach Górnych przy ul. Wyrskiej 4
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń przedszkola w budynku Szkoły Podstawowej nr 6 w Łaziskach Górnych przy ul. Wyrskiej 4
Dodano: 2016-06-24 - Dostawa i montaż wyposażenia - mebli, sprzętu gastronomicznego i higienicznego - do Oddziału Żłobka Miejskiego w Katowicach przy ul. Uniwersyteckiej 15 oraz do Oddziału Żłobka Miejskiego w Katowicach przy ul. Marcinkowskiego 13
Dodano: 2016-02-16 - Dostawa mebli wraz z montażem do szatni Przedszkola nr 5 w Mikołowie - Bujakowie, przy ul. ks. Górka 27
Dodano: 2015-07-07 - Dostawa mebli i wyposażenia do nowego segmentu przedszkola w Paniówkach ul. Dworska 31
Dodano: 2015-05-08 - Zakup mebli oraz sprzętu multimedialnego w ramach projektu pn. I ty możesz zostać przedszkolakiem. Upowszechnianie edukacji przedszkolnej poprzez uruchomienie dodatkowych oddziałów w przedszkolach funkcjonujących na terenie Bytomia
Dodano: 2012-07-24 - Dostawa i montaż mebli do Przedszkola Publicznego w Mszanie
Dodano: 2012-07-04 - Zakup wyposażenia sal lekcyjnych
Dodano: 2011-07-22 - Wyposażenie Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Rudziczce w meble i akcesoria przedszkolne wraz z dostawą i montażem.
Dodano: 2010-08-09 - Wyposażenie Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Rudziczce w meble i akcesoria przedszkolne oraz sprzęt RTV i AGD wraz z dostawą i montażem
Dodano: 2010-07-28