PS ZOZ WCM Opole ogłasza przetarg
- Adres: 45-418 Opole, Al. Wincentego Witosa
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 4520114
- Data zamieszczenia: 2017-02-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: PS ZOZ WCM Opole
Al. Wincentego Witosa 26
45-418 Opole, woj. opolskie
tel. 77 4520114
REGON: 530512391 - I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie Wideoduodenoskopu oraz przeszkolenie z zakresu obsługi. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie Wideoduodenoskopu oraz przeszkolenie z zakresu obsługi. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 1. Wymagane jest wniesienie wadium zgodnie z art. 45 Ustawy Pzp w wysokości Zadanie 1 – 2 000 zł przed upływem terminu składania ofert na konto: ING Bank Śląski nr PL 66 1050 1504 1000 0090 3062 1479 Do potwierdzenia kopią dowodu wpłaty . 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz.275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. 4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 1) wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza oraz z zastrzeżeniem pkt. 10. 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt.5.1., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup aparatury i sprzętu medycznego
Dodano: 2024-04-24 - Dostawa urządzenia do wykonywania badań Angio-OCT oraz perymetru komputerowego
Dodano: 2024-02-16 - D/38/2023 - Zakup i dostawa drobnego sprzętu medycznego dla WCSM oraz jednorazowych materiałów medycznych dla różnych jednostek UO
Dodano: 2023-08-29 - TP.D.CS.21.23_Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie dwóch automatycznych myjni endoskopowych dla potrzeb Centralnej Sterylizatorni
Dodano: 2023-05-10 - TP.D.CS.17.23_Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie dwóch myjni-dezynfektorów do narzędzi chirurgicznych dla potrzeb Centralnej Sterylizatorni
Dodano: 2023-05-05 - Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku
Dodano: 2023-04-20 - Zakup i dostawa monitora głębokości znieczulenia z oprogramowaniem i elektrodami
Dodano: 2022-10-21 - Dostawa 10 000 szt. ubrań chirurgicznych w rozmiarach S-XXXL
Dodano: 2022-01-04 - Dostawa 10 szt. łóżek szpitalnych
Dodano: 2021-12-22 - Dostawa i zamontowanie 3 szt kardiomonitorów EMTEL FX 3000 oraz centrali monitorującej FX3000C
Dodano: 2021-12-22