Przetargi.pl
„Zakup, dostawa, instalacja i kalibracja sprzętu nagłaśniająco-multimedialnego do Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej im. H. Łopacińskiego w Lublinie”

Wojewódzka Biblioteka Publiczna im. H. Łopacińskiego w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20950 Lublin, ul. Narutowicza
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5287430, 5287400 , fax. 815 287 406
  • Data zamieszczenia: 2018-06-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzka Biblioteka Publiczna im. H. Łopacińskiego w Lublinie
    ul. Narutowicza 4
    20950 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 5287430, 5287400, fax. 815 287 406
    REGON: 27635700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://hl.wbp.lublin.pl/wbp/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup, dostawa, instalacja i kalibracja sprzętu nagłaśniająco-multimedialnego do Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej im. H. Łopacińskiego w Lublinie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup, dostawa, instalacja i kalibracja sprzętu nagłaśniająco-multimedialnego do Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej im. H. Łopacińskiego w Lublinie” 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ - /SPECYFIKACJA TECHNICZNA/ - SPRZĘT NAGŁAŚNIAJĄCO-MULTIMEDIALNY. 3. Zamówienie obejmuje: 1) dostarczenie sprzętu zgodnie z podaną specyfikacją łącznie z potrzebnym okablowaniem sygnałowo-prądowym, 2) montaż sprzętu jako środka trwałego Sali, 3) kalibracja sprzętu, 4) strojenie, 5) programowanie, 6) przygotowanie podstawowych presetów, 7) szkolenie pracownika biblioteki z obsługi sprzętów i możliwości ich wykorzystania, 8) pierwsze uruchomienie sprzętów. 4. Określone w specyfikacji technicznej zawartej w powyższym załączniku wymogi techniczne oferowanego sprzętu mają charakter wymogów minimalnych. 5. Wykonawca zobowiązany jest do usuwania wad i usterek dostarczonego i zainstalowanego sprzętu zgłoszonych przez Zamawiającego, w okresie gwarancji i rękojmi. 6. Wykonawca dostarczy sprzęt fabrycznie nowy. Pod pojęciem „fabrycznie nowy” Zamawiający rozumie produkty nie używane, nie uszkodzone, wolne od wad fizycznych lub prawnych, w oryginalnych opakowaniach, z symbolem produktu i numerem katalogowym, które będą spełniały parametry techniczne wskazane w Załączniku Nr 4 do SIWZ i które będą mogły być użytkowane przez Zamawiającego zgodnie z przeznaczeniem. 7. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 32342400-6 – Sprzęt nagłaśniający. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 9. Powyższe zadania stanowią część projektu pn. „Modernizacja historycznej infrastruktury Biblioteki celem stworzenia przestrzeni do aktywnego udziału mieszkańców Lubelszczyzny w kulturze” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 7 OCHRONA DZIEDZICTWA KULTUROWEGO I NATURALNEGO, Działania 7.1 Dziedzictwo kulturowe i naturalne 10.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 11. Gwarancja. (Uwaga: Długość okresu gwarancji stanowi kryterium oceny ofert) Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na sprzęt i urządzenia na okres wskazany w Formularzu ofertowym. Długość okresu gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres od 24 miesięcy (termin minimalny). Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące zostanie odrzucona. 12. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty przewidującej odmienny niż określony w niniejszej SIWZ sposób wykonania zamówienia (oferty wariantowej). 13. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia w dodatkowym zakresie, który przekracza zakres opisany w niniejszej SIWZ (zamówienia uzupełniające), ani na zasadach wskazanych w art. 67 ust. 1 pkt. 7 Pzp. 14. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców, wymaga jednakże wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę (o ile jest wiadome) firm podwykonawców. 15. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza zastosowanie przez wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca może powołać się w ofercie na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia składając Opis rozwiązań równoważnych. W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego sprzęt spełniają określone przez Zamawiającego wymagania (kryteria równoważności).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32342400-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach