Przetargi.pl
Zakup, dostawa i montaż wyposażenia i sprzętów w Oddziale Integracyjnym w ramach projektu „Utworzenie przedszkolnego oddziału integracyjnego oraz poprawa jakości edukacji przedszkolnej w Gminie Krosno Odrzańskie”

Gmina Krosno Odrzańskie ogłasza przetarg

  • Adres: 66-600 Krosno Odrzańskie, ul. Parkowa
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683 835 017 , fax. 683 835 122
  • Data zamieszczenia: 2019-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krosno Odrzańskie
    ul. Parkowa 1
    66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie
    tel. 683 835 017, fax. 683 835 122
    REGON: 97077026700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wrota.lubuskie.pl/ugkrosnoodrzanskie/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup, dostawa i montaż wyposażenia i sprzętów w Oddziale Integracyjnym w ramach projektu „Utworzenie przedszkolnego oddziału integracyjnego oraz poprawa jakości edukacji przedszkolnej w Gminie Krosno Odrzańskie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sprzęt i wyposażenie dostarczone będzie na koszt Wykonawcy do budynku Przedszkola Nr 4 zlokalizowanego w Krośnie Odrzańskim, przy ul. Pułaskiego 3. Dostarczony sprzęt i wyposażenie będzie się nadawało do użytku zgodnie z przeznaczeniem, bezpośrednio po zrealizowaniu dostawy, Dostarczony sprzęt i wyposażenie mają być fabrycznie nowe, kompletne i gotowe do użytku zgodnie z przeznaczeniem bezpośrednio po dostarczeniu do Zamawiającego bez konieczności zakupu dodatkowych elementów, Wykonawca załączy do oferty opis techniczny towaru w języku polskim (ma to być dokument producenta urządzenia) do wszystkich sprzętów i urządzeń, a także dostarczy wszelkie niezbędne wymagane atesty i certyfikaty zgodnie z zamierzonym przeznaczeniem poszczególnych elementów, stanowiących przedmiot zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do dokonania napraw sprzętu i wyposażenia w ciągu 3 dni roboczych od chwili reakcji serwisu, w miejscu dostawy sprzętu, Naprawy gwarancyjne wykonywane będą w siedzibie budynku Przedszkola Nr 4, w lokalu przy ul. Pułaskiego 3 w Krośnie Odrzańskim, a czas reakcji serwisu nie może być dłuższy niż 3 dni robocze – jeżeli naprawa gwarancyjna nie będzie mogła zostać zrealizowana w siedzibie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do jej wykonania na własny koszt bezpośrednio u producenta lub w serwisie posiadającym autoryzację producenta. Podjęcie akcji serwisowej polega na osobistym przybyciu do miejsca, w którym znajduje się zgłaszany do naprawy sprzęt, Wykonawca zobowiązuje się w okresie gwarancji do wymiany w przeciągu jednego miesiąca wadliwego sprzętu na sprzęt wolny od wad (tego samego producenta i o parametrach zgodnych lub lepszych) po dwóch bezskutecznych naprawach gwarancyjnych, Koszty dojazdu do siedziby Zamawiającego i transportu przedmiotu zamówienia w okresie gwarancji pokrywa Wykonawca. Zamówienie obejmuje min.: Wyposażenie w szafy, regały i siedziska; Wyposażenie w krzesła i ławki; Wyposażenie w zestawy zabawowe wewnętrzne; Wyposażenie w łóżeczka, materace i pościele; Wyposażenie w pojemniki i dozowniki; Instrumenty i zestawy zabawowe; Zestawy edukacyjne i lalki; Jeździki; Komputer przenośny (Laptop) z zainstalowanym oprogramowaniem obejmującym system i pakiet biurowy; Telewizor; Odtwarzacz CD; Szczegółowy wykaz elementów wyposażenia stanowiącej przedmiot zamówienia, stanowi Zestawienie wyposażenia - Załącznik Nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39161000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp Wykonawcy, przystępujący do postępowania, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach