Nadleśnictwo Narol ogłasza przetarg
- Adres: 37610 Narol, ul. Bohaterów Września 1939 roku
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 166 317 020 , fax. 166 317 020
- Data zamieszczenia: 2018-06-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Narol
ul. Bohaterów Września 1939 roku 38
37610 Narol, woj. podkarpackie
tel. 166 317 020, fax. 166 317 020
REGON: 65001672700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP , DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA BIUROWEGO I SOCJALNEGO DO POMIESZCZEŃ 2 BUDYNKÓW KANCELARII LEŚNICZEGO - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup , dostawa i montaż wyposażenia biurowego i socjalnego do pomieszczeń 2 budynków kancelarii Leśniczego, w miejscowościach Łozy (obręb ewidencyjny Płazów) i Ruda Różaniecka (obręb ewidencyjny Ruda Różaniecka). Są to dwa identyczne budynki, w każdym z nich znajdują się 2 kancelarie Leśniczego. Do każdego budynku wymagana jest dostawa i montaż takiej samej ilości wyposażenia. Łączna ilość wyposażenia jest następująca : BIURKO-8 szt.,KONTENEREK ZAMYKANY - 10 szt.,FOTEL PRACOWNICZY - 4szt.,KRZESŁO DOSTAWNE -12szt.,KOMODA - 4szt.,DOSTAWKA PÓŁOKRĄGŁA DO BIURKA -4szt., SZAFA AKTOWA-12szt.,SZAFA UBRANIOWA - 4szt.,ANEKS KUCHENNY + ZABUDOWA WODOMIERZA - 2szt.,LODÓWKA PODBLATOWA 2 szt.,PŁYTA INDUKCYJNA 2 PALNIKOWA -2szt.,STÓŁ DO ANEKSU SOCJALNEGO-2szt.,KRZESŁO DO ANEKSU SOCJALNEGO-8szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: - 700,00 zł, słownie: siedemset złotych 00/100 2 Wadium należy wnieść w terminie do dnia 18.06.2018r. do godz. 10:00 3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku PKO BP Lubaczów nr rachunku: 47102042870000280200614925 lub BS Narol nr rachunku: 54 9103 0001 2001 0000 1023 0001; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z dnia 2007r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4 Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 5 Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 6 Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz musi być czynnością jednostronnie zobowiązującą, mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp oraz zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty kwoty wadium na rzecz Zamawiającego. 7 Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone w oryginale do oferty lub złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (Kasa Nadleśnictwa pokój nr 11). Wadium musi zabezpieczać ofertę na przez cały okres związania ofertą. 8 Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ust.1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp. 9 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10 Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 11 Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Zakup tapczanów, krzeseł biurowych obrotowych, szafy z witryną i mobilnego stolika”
Dodano: 2023-03-07 - Dostawa wraz z montażem mebli biurowych na potrzeby Urzędu Miasta w Stalowej Woli
Dodano: 2023-01-25 - Zakup i dostawa mebli oraz wyposażenia na potrzeby PSP Nr 7 oraz PSP Nr 4 w Stalowej Woli
Dodano: 2022-12-02 - Wykonanie, dostawa i montaż stanowiska pracy nauczyciela biblioteki na potrzeby PSP Nr 7 oraz PSP Nr 4 w Stalowej Woli
Dodano: 2022-10-26 - Wykonanie, dostawa i montaż stanowiska pracy nauczyciela biblioteki na potrzeby PSP Nr 7 oraz PSP Nr 4 w Stalowej Woli
Dodano: 2022-10-04 - Wykonanie, dostawa i montaż stanowiska pracy nauczyciela biblioteki na potrzeby PSP Nr 7 oraz PSP Nr 4 w Stalowej Woli
Dodano: 2022-09-30 - Wykonanie, dostawa i montaż stanowiska pracy nauczyciela biblioteki na potrzeby PSP Nr 7 oraz PSP Nr 4 w Stalowej Woli
Dodano: 2022-09-14 - Dostawa mebli oraz systemu nagłośnieniowego do budynku Domu Kultury w Kamionce ,gmina Ostrów – zamówienie podzielone jest na dwie części
Dodano: 2021-02-17 - Rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania część budynku Szkoły Podstawowej im. Benedykta Wierdaka w Głowience z przeznaczeniem na żłobek, budowa placu zabaw – Dostawa wyposażenia
Dodano: 2020-07-01 - Rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania część budynku Szkoły Podstawowej im. Benedykta Wierdaka w Głowience z przeznaczeniem na żłobek, budowa placu zabaw – Dostawa wyposażenia
Dodano: 2020-05-26