Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Opolu ogłasza przetarg
- Adres: 45-418 Opole, Al. Wincentego Witosa
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 4520114
- Data zamieszczenia: 2019-08-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Opolu
Al. Wincentego Witosa 26
45-418 Opole, woj. opolskie
tel. 77 4520114
REGON: 53051239100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk.opole.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup, dostawa i montaż wraz z uruchomieniem wyposażenia medycznego wraz z przeszkoleniem personelu z jego obsługi . - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie 1 - Zakup, dostawa i montaż wraz z uruchomieniem wyposażenia medycznego wraz z przeszkoleniem personelu z jego obsługi w ramach zadania nr 2 dla projektu pn. "STOP DLA RAKA JELITA GRUBEGO – program zdrowotny przeciwdziałający zachorowaniom na RJG” Zadanie 2 – zakup , dostawa i montaż wraz z uruchomieniem gastroskopu kompatybilnego z posiadanym procesorem obrazu Fujifilm EXP-2500 wraz z przeszkoleniem personelu z obsługi zgodnie z przedstawionym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia szczegółowym opisem parametrów technicznych stawianych dla wymaganego przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33168000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacje dla wykonawców zagranicznych W przypadku kiedy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. III.4.1 musi złożyć dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te muszą być wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa bronchoskopu
Dodano: 2021-04-09 - Dostawa narzędzi do zabiegów endoskopowych
Dodano: 2020-11-06 - PN.D.PEiB.10.20 Zakup wraz z dostawą sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb Pracowni Endoskopii i Bronchoskopii
Dodano: 2020-04-29 - Zakup i dostawa sprzętu i aparatury medycznej
Dodano: 2020-04-07 - Dostawa akcesoriów, instrumentarium i narzędzi do zabiegów laparoskopowych na potrzeby OCO na okres 12 miesięcy
Dodano: 2020-03-05 - Dostawa instrumentarium oraz sprzętu jednorazowego użytku do endoskopów firmy „KARL STORZ ENDOSKOPE”
Dodano: 2018-10-17 - Dostawa instrumentarium oraz sprzętu jednorazowego użytku do endoskopów firmy „KARL STORZ ENDOSKOPE” i „ RICHARD WOLF ENDOSKOPE”
Dodano: 2018-10-05 - Dostawa narzędzi endoskopowych, akcesoriów endoskopowych oraz ustników wielorazowego użytku
Dodano: 2018-02-05 - Dostawa instrumentarium oraz sprzętu jednorazowego użytku do endoskopów
Dodano: 2017-07-13