Przetargi.pl
Zakup, dostawa i montaż sprzętu, wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych.

Urząd Gminy Jodłownik ogłasza przetarg

  • Adres: 34-620 Jodłownik, Plac im. III Rzeczpospolitej
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2019-03-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Jodłownik
    Plac im. III Rzeczpospolitej
    34-620 Jodłownik, woj. małopolskie
    REGON: 00000000000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup, dostawa i montaż sprzętu, wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż sprzętu, wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych, do prowadzenia zajęć przedszkolnych, dla wychowanków Samorządowego Przedszkola w Jodłowniku i Samorządowego Przedszkola w Szczyrzycu. Zamówienie podzielone jest na trzy części : Zadanie nr 1 - Zakup, dostawa i montaż sprzętu komputerowego i multimedialnego; Zadanie nr 2 - Zakup, dostawa i montaż pomocy dydaktycznych; Zadanie nr 3 - Zakup, dostawa i montaż mebli i wyposażenia. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla każdej części znajduje się w formularzu kalkulacji cenowych stanowiących Załączniki nr 2a, 2b, 2c do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia. Przez ofertę częściową Zamawiający rozumie cały asortyment obejmujący daną część zamówienia. Oferta musi być kompletna i zawierać wszystkie pozycje w zakresie poszczególnych części zamówienia. Nieuwzględnienie w danej części, na którą składana jest oferta, chociażby jednej z zamawianych pozycji asortymentowych, spowoduje odrzucenie oferty. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zamawiający za produkt równoważny będzie uznawał towar o nie gorszych parametrach technicznych niż wskazany w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - Załączniki nr 2a, 2b, 2c do SIWZ. Podane przez Zamawiającego nazwy mają charakter przykładowy a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu. Jeżeli w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załączniki nr 2a, 2b, 2c do SIWZ użyte są nazwy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło, które charakteryzuje produkty dostarczone przez konkretnego wykonawcę - Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załączniki nr 2a, 2b, 2c do SIWZ. Nazwy pomocy lub producentów, które mogą pojawić się w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia załączonym do SIWZ nie należy traktować jako narzuconych bądź sugerowanych przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wszystkie pomoce, zabawki muszą spełniać polskie normy dotyczące dopuszczania ich do użytku w przedszkolach i kontaktu z dziećmi w wieku przedszkolnym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium, przed upływem terminu składania ofert tj. nie później niż do dnia 26.03.2019 roku, do godz. 9.30, na każdą część zamówienia osobno, odpowiednio w wysokości : - Zadanie nr 1 - Zakup, dostawa i montaż sprzętu komputerowego i multimedialnego - 2 000,00 złotych (słownie : dwa tysiące złotych i zero groszy); - Zadanie nr 2 - Zakup, dostawa i montaż pomocy dydaktycznych - 5 000,00 złotych (słownie : pięć tysięcy złotych i zero groszy); - Zadanie nr 3 - Zakup, dostawa i montaż mebli i wyposażenia - 2 000,00 złotych (słownie : dwa tysiące złotych i zero groszy); 2. Jeżeli wadium zostanie wniesione łącznie na kilka części jednym przelewem lub dokumentem wadialnym; z treści przelewu lub dokumentu wadialnego musi jednoznacznie wynikać na które części przedmiotu zamówienia i w jakiej kwocie wadium zostało wniesione. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości co do właściwego opisu przelewu lub dokumentu wadialnego przy jednorazowym złożeniu wadium na kilka części Zamawiający uzna wniesienie wadium za nieskuteczne i wykluczy wykonawcę z postępowania. 3. Wadium może być wniesione : a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.z 2016r. poz.359). 4. Wadium w pieniądzu : a) wadium w formie przelewu należy wpłacić na konto Urzędu Gminy Jodłownik w Banku Spółdzielczym Limanowa, Numer Konta - 57 88040000 0000 0019 8000 0033. b) za datę wniesienia wadium uznaje się datę uznania rachunku Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia czasu wpływu wadium na swoje konto. 5. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej musi mieć datę początkową ważności równą co najmniej terminowi złożenia oferty określonej w siwz, a datę końcową ważności upływającą najwcześniej w ostatnim dniu związania ofertą wymaganą zapisami siwz. 6. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, i nieodwołalne na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art.46 ust.4a i 5 pzp w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia przekazania żądania. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty - przykład wypełniony załącznik nr 1 do siwz (pisemnie) Załącznik/załączniki cenowe nr 2a, 2b, 2c do siwz (pisemnie) Dokument wadium - potwierdzający/informujący o wniesienie wadium (pisemnie) Oświadczenie składane przez podmiot udostępniający zasoby (gdy ma zastosowanie) - wypełniony załącznik nr 6 do siwz (pisemnie) Pełnomocnictwo, jeżeli wynika to ze sposobu reprezentacji i podpisywanych dokumentów przez wykonawcę (pisemnie). Oświadczenie dotyczące tzw. grup kapitałowych złożone w terminie 3 dni od otwarcia ofert - wypełniony załącznik nr 5 do siwz (pisemnie).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach