Przetargi.pl
Zakup, dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli w ramach pierwszego wyposażenia rozbudowanej Szkoły Podstawowej nr 358 przy ul. Św. Urszuli Ledóchowskiej w Warszawie

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów ogłasza przetarg

  • Adres: 02-797 Warszawa, Franciszka Klimczaka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 443 50 00 , fax. 22 443 50 40
  • Data zamieszczenia: 2018-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów
    Franciszka Klimczaka 2
    02-797 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 443 50 00, fax. 22 443 50 40
    REGON: 1525966300154
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilanow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup, dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli w ramach pierwszego wyposażenia rozbudowanej Szkoły Podstawowej nr 358 przy ul. Św. Urszuli Ledóchowskiej w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup, dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli w ramach pierwszego wyposażenia pomieszczeń budynku użyteczności publicznej – rozbudowanej Szkoły Podstawowej nr 358 przy ul. Św. Urszuli Ledóchowskiej na terenie Dzielnicy Wilanów w Warszawie”. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: tabelaryczne zestawienie mebli i wyposażenia, stanowiące załącznik nr 5.5a do SIWZ, karty informacyjne mebli i wyposażenia stanowiące załącznik nr 5.5b do SIWZ, opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Zakres przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych mebli i wyposażenia pomieszczeń budynku rozbudowanej Szkoły Podstawowej nr 358 przy ul. Św. Urszuli Ledóchowskiej na terenie Dzielnicy Wilanów w Warszawie. 3.1. Pod pojęciem „zakup, dostawa i montaż” mebli i wyposażenia Zamawiający rozumie wszystkie czynności mające na celu, w przypadku: - mebli - dostarczenie pod budynek szkoły, rozładunek, wniesienie do pomieszczenia wymienionego w zestawieniu mebli i wyposażenia, stanowiącym załącznik nr 5.5a do SIWZ, lub wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego lub upoważniony personel szkoły, niezbędny montaż, oraz rozmieszczenie w pomieszczeniu; - ciągów kuchennych wraz ze sprzętem AGD - dostarczenie pod budynek szkoły, rozładunek, wniesienie do pomieszczenia wymienionego w zestawieniu mebli i wyposażenia, stanowiącym załącznik nr 5.5a do SIWZ, oraz montaż, w tym podłączenie do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej, oraz elektrycznej; Uwagi: 1. W pomieszczaniach będą montowane będą ciągi kuchenne są wykonane króćce i zawory instalacyjne, nie wymagające wykonania, podczas montażu, robót ogólnobudowlanych; 2. Wszelkie koszty materiałowe i robociznę związaną z podłączeniem do sieci (od króćców/zaworów do urządzeń i sprzętu AGD) należy wliczyć w cenę kompletnego ciągu kuchennego; 3. Wykonawca który złoży najkorzystniejszą ofertę w przedmiotowym postępowaniu jest zobowiązany do dokonania pomiarów gwarantujących właściwą lokalizację i montaż ciągów kuchennych; - blatu dla portiera - dostarczenie pod budynek szkoły, rozładunek, wniesienie do pomieszczenia wymienionego w zestawieniu mebli i wyposażenia, stanowiącym załącznik nr 5.5a do SIWZ i montaż; Uwagi: 1. wszelkie koszty materiałowe i robociznę przy montażu blatu należy wliczyć w cenę kompletnego blatu; 2. Wykonawca który złoży najkorzystniejszą ofertę w przedmiotowym postępowaniu jest zobowiązany do dokonania pomiarów gwarantujących właściwe dopasowanie blatu; - wyposażenia - dostarczenie pod budynek szkoły, rozładunek, wniesienie do pomieszczenia wymienionego w zestawieniu mebli i wyposażenia, stanowiącym załącznik nr 5.5a do SIWZ lub wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego lub upoważniony personel szkoły, oraz rozmieszczenie w pomieszczeniu. 3.2. Zamawiający informuje, że budynek szkoły ma 2 kondygnacje, a pomieszczenia które należy wyposażyć w meble są na obu kondygnacjach. Pod budynek prowadzi droga która umożliwia wjazd pojazdów o całkowitej masie dopuszczalnej do 10 ton. Na końcu drogi nie ma placu do zawracania. 3.3 Wykonawca zobowiązany jest do dostawy, rozładunku, wniesienia, montażu oraz rozmieszczenia mebli objętych zamówieniem na własny koszt, z użyciem własnego transportu (lub finansowanego przez siebie) i własnych pracowników (lub pracowników podwykonawców). 3.4. Zamawiający informuje, że zestawienie mebli i wyposażenia, stanowiące załącznik nr 5a do SIWZ jest sporządzone z uwzględnieniem kolejnych wyposażanych pomieszczeń. Dzięki temu Wykonawca może łatwo dobrać meble i wyposażenie jednolite pod względem estetycznym (forma, barwy, odcienie itp.) dla każdego z kolejno opisywanych pomieszczeń. Zestawienie to zawiera skrócone opisy oraz rysunki lub zdjęcia. Rysunki (zdjęcia) należy traktować wyłącznie jako informację dodatkową – oferta, a następnie dostarczone meble będą weryfikowane, pod względem zgodności z parametrami technicznymi wymienionymi w opisie. Stąd niektóre meble są opisane przez bardzo podobne rysunki, ale za decydujący należy uznać opis techniczny. Pełny opis mebli zawarty jest w kartach informacyjnych mebli i wyposażenia stanowiących załącznik nr 5b do SIWZ. Załącznik nr 5.5a do SIWZ umożliwia też sporządzenie kosztorysu ofertowego - załącznika do oferty złożonej przez Wykonawcę. 3.5. Karty informacyjne mebli i wyposażenia, stanowiące załącznik nr 5.5b do SIWZ, są sporządzone odrębnie dla każdego mebla lub wyposażenia. Każda karta składa się z trzech części: - rysunku lub zdjęcia (zapisy z pkt. 3.4 obowiązują), - szczegółowego opisu technicznego, - wykazu dokumentów/kopii dokumentów potwierdzonych za zgodność z oryginałem oraz dodatkowych wymagań Zamawiającego względem Wykonawcy. Warunkiem złożenia prawidłowej oferty jest spełnienie przez każdy mebel, (element wyposażenia) wymagań zawartych w karcie informacyjnej. UWAGA ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA TOLERANCJĘ WYMIAROWĄ +/- 5%. 3.6. Obowiązki wykonawcy są podane w § 3 wzoru umowy, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. W szczególności meble i wyposażenie muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, wymaganiami i normami mającymi zastosowanie do danego wyrobu, w tym posiadać atest PZH oraz być oznakowane przez producenta symbolem Europejskiej Zgodności CE, jeżeli posiadanie tego typu certyfikatów lub atestów jest wymagane prawem. Wszystkie meble i pozostałe wyroby muszą być produktami fabrycznie nowymi, wysokiej jakości. 3.7. Zamawiający dopuszcza dostawę/montaż wyrobów równoważnych stosunku do mebli wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest wówczas przedstawić w ofercie wykaz produktów równoważnych, jakie zaoferuje w ramach realizacji zamówienia, oraz dołączyć karty katalogowe lub specyfikacje techniczne lub opisy lub zdjęcia z oznaczeniem, w sposób czytelny, oferowanych mebli i wyposażenia, wraz z podaniem ich dokładnych wymiarów oraz informacji identyfikujących ich producenta (importera). 3.8. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia z budynku i utylizacji na własny koszt, zgodnie z wymaganiami przepisów o ochronie środowiska, wszelkich opakowań (kartony, folie, itp.) w których przywiezione były meble. 4. Przedmiot zamówienia został zakwalifikowany we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) jako: CPV 39112000-0 - krzesła CPV 39120000-9 - stoły, kredensy, biurka i biblioteczki CPV 39140000-2 - meble biurowe CPV 39160000-1 - meble szkolne CPV 39210000-7 - sprzęt kuchenny CPV 39290000-5 - różny sprzęt Uwaga: - Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2) i ust. 3 ustawy, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy – Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. - Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych. - Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w opisie przedmiotu zamówienia (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy). Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 ustawy, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39160000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy zł 00/100) najpóźniej do dnia, w którym upływa ostateczny termin składania ofert do godz. 12:00. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz 978 i 1240). W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego (m.st. Warszawa Dzielnica Wilanów) nr 73 10301508 0000 0005 5001 6109 Bank Handlowy w Warszawie S.A., ul. Senatorska 16, 00-923 Warszawa z podaniem w tytule przelewu: „Przetarg nr 36/WIR/2018 – „Zakup, dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli w ramach pierwszego wyposażenia rozbudowanej Szkoły Podstawowej nr 358 przy ul. Św. Urszuli Ledóchowskiej w Warszawie” oraz dokładnej nazwy i adresu Wykonawcy. Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. UWAGA! Kasa Zamawiającego nie przyjmuje wpłat wadium w formie gotówki. 3. W przypadku wnoszenia wadium w innej dopuszczonej formie niż pieniężna, dokument wadium należy dołączyć do oferty w oryginale lub oryginał zdeponować w kasie Urzędu Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy w Wydziale Obsługi Mieszkańców, ul. Franciszka Klimczaka 2, 02-797 Warszawa, a kserokopię potwierdzenia złożenia wadium wraz z kserokopią dokumentu wadium należy dołączyć do oferty. Kasa urzędu czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 15.30. W przypadku dołączenia do oferty dokumentu wadium w oryginale, proszę kserokopię dokumentu wadium dołączyć do oferty, a oryginał dokumentu wadium w koszulce na dokumenty załączyć do oferty (proszę nie łączyć trwale z ofertą oryginału dokumentu wadium). Dokument wadium winien zawierać niżej wymienione elementy: a. wskazanie Beneficjenta – Beneficjentem musi być m.st. Warszawa Dzielnica Wilanów, ul. Franciszka Klimczaka 2, 02-797 Warszawa, b. nazwę dającego zlecenie i jego siedzibę (adres), c. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, d. zobowiązanie banku/instytucji ubezpieczeniowej do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia całości kwoty zobowiązania na pierwsze pisemne żądanie zapłaty Zamawiającego wraz z oświadczeniem, że: • Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej • Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, e. zapisy odnośnie czasu jej trwania, f. zapisy odnośnie zasad wygaśnięcia, g. okres ważności, obejmujący przynajmniej cały okres związania ofertą. 4. Obowiązują zapisy art. 45, art. 46, art. 85 ust 3 i 4 ustawy. 5. Nie wniesienie wadium do upływu terminu składania ofert albo na przedłużony okres związania ofertą skutkuje odrzuceniem oferty. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem punktu IV 3d) SIWZ. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Brak wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga w niniejszym postepowaniu wypełnionego formularza oferty o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający wymaga w niniejszym postępowaniu wypełnionego Formularza oferty o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ wraz z kosztorysem ofertowym sporządzonym w oparciu o opis przedmiotu zamówienia/kosztorys ofertowy – stanowiący Załączniki nr 1A do SIWZ. Ponadto Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty karty katalogowe wszystkich oferowanych mebli i wyposażenia. Załączone do oferty karty katalogowe stanowią integralną część oferty. Konsekwencją niezłożenia jakiejkolwiek karty katalogowej będzie odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy. Treść każdej karty katalogowej winna odpowiadać wymaganiom określonym w załączniku 5.5b – opisu przedmiotu zamówienia. Ponadto w kosztorysie ofertowym wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku podanego w pkt. 2 kart informacyjnych (załącznik 5.5b opisu przedmiotu zamówienia) - Należy w kol. 3 kosztorysu ofertowego wpisać TAK lub NIE. 2. Ponadto do oferty należy załączyć: a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ, b) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ, c) oświadczenie Wykonawcy o podwykonawcach, wraz ze wskazaniem części zamówienia których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz z podaniem firm podwykonawców lub informacją o samodzielnym wykonaniu zamówienia, o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ, d) kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem potwierdzenia wniesienia wadium, w przypadku wnoszenia wadium w innej dopuszczonej formie niż pieniężna, dokument wadium należy dołączyć do oferty w oryginale lub oryginał zdeponować w kasie Urzędu Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy w Wydziale Obsługi Mieszkańców, ul. Franciszka Klimczaka 2, 02-797 Warszawa, a kserokopię potwierdzenia złożenia wadium wraz z kserokopią dokumentu wadium należy dołączyć do oferty, e) dokument (np. pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru, np. Krajowego Rejestru Sądowego, informacja o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej lub umowa spółki cywilnej, itp.) potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty, w przypadku pełnomocnictwa, do oferty należy załączyć oryginał pełnomocnictwa lub kopię pełnomocnictwa potwierdzoną notarialnie; - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. UWAGA W terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - wg wzoru określonego w pkt 1 Załącznika nr 7 do SIWZ. Wraz z przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawca, który nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej, może złożyć ww. oświadczenie wraz z ofertą – należy wówczas złożyć ww. oświadczenie o treści określonej w pkt 2 Załącznika nr 7 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach