Przetargi.pl
Zakup, dostawa i montaż 15 budek wartowniczych typu KIOSK z infrastrukturą techniczną i wykonaniem dokumentacji powykonawczej na terenie 3 kompleksów wojskowych w Warszawie

Stołeczny Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 00-909 Warszawa, Al. Jerozolimskie
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48261846770 , fax. +48261846704
  • Data zamieszczenia: 2018-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stołeczny Zarząd Infrastruktury
    Al. Jerozolimskie 97
    00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48261846770, fax. +48261846704
    REGON: 013058050
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szi.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Organizacyjna MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup, dostawa i montaż 15 budek wartowniczych typu KIOSK z infrastrukturą techniczną i wykonaniem dokumentacji powykonawczej na terenie 3 kompleksów wojskowych w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest zakup, dostawa i montaż 15 budek wartowniczych typu KIOSK z infrastrukturą techniczną i wykonaniem dokumentacji powykonawczej na terenie 3 kompleksów wojskowych w Warszawie zgodnie z zakresem rzeczowym określonym w opracowanym Programie Inwestycji dla zadania: „Zakup, i montaż 16–tu budek wartowniczych typu KIOSK wraz z infrastrukturą techniczną na teren 4 kompleksów”. Lokalizacja: Zadanie obejmuje 3 kompleksy wojskowe: • nr 6077 („JAWNY”) – Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 1c Użytkownik : JW. 4198 Działka nr ew. 13/12 z obrębu 2-06-7 Nieruchomość na której planowana jest inwestycja stanowi własność Skarbu Państwa w trwałym Zarządzie Ministerstwa Obrony Narodowej. Obiekt nie jest zabytkiem i nie jest objęty ochroną konserwatorską. Stołeczny Zarząd Infrastruktury posiada prawo do dysponowania nieruchomością na cele budowlane. • nr 0192 („JAWNY”) – Warszawa, ul. Kajakowa - Pyry Użytkownik : JW. 4198 Nieruchomość na której planowana jest inwestycja stanowi własność Skarbu Państwa w trwałym Zarządzie Ministerstwa Obrony Narodowej. Działka nr ew. 166/1 z obrębu 1-09-34 Obiekt nie jest zabytkiem i nie jest objęty ochroną konserwatorską. Stołeczny Zarząd Infrastruktury posiada prawo do dysponowania nieruchomością na cele budowlane. • nr 0030 (Kompleks „POUFNY”) – Warszawa, ul. Leśna - Pyry Użytkownik : JW. 4198 Nieruchomość na której planowana jest inwestycja stanowi własność Skarbu Państwa w trwałym Zarządzie Ministerstwa Obrony Narodowej. Działka nr ew. 9 z obrębu 1-12-01 Obiekt nie jest zabytkiem i nie jest objęty ochroną konserwatorską. Kompleks wojskowy nr 0030 w Warszawie przy ul. Leśnej – Pyry zlokalizowany jest na obszarze rezerwatu przyrody „Las Kabacki”. Stołeczny Zarząd Infrastruktury posiada prawo do dysponowania nieruchomością na cele budowlane. Charakterystyka robót stanowiących przedmiot zamówienia: Szczegółowy zakres prac wg potrzeb Użytkownika ujęty jest w zatwierdzonym Programie Inwestycji - do wglądu w siedzibie Zamawiającego po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu z P. Marią PAWLAK tel.: 261 846 701 i obejmuje zakup i montaż: a) 14 budek wartowniczych o wymiarach 1,3 m x 1,3 m x 2,6 m (szerokość x długość x wysokość), b) 1 budki wartowniczej o wymiarach 1,5 m x 2,4 m x 2,6 m (szerokość x długość x wysokość); wraz z infrastrukturą techniczną i wykonaniem dokumentacji powykonawczej. Konstrukcja budek wartowniczych:  wykonane z profili stalowych, prefabrykowanych lub aluminiowych bez widocznych połączeń nitowych lub śrubowych o warstwowej konstrukcji ścian,  wyposażone w nóżki z możliwością regulacji osłonięte cokołem o wysokości 10-20 cm,  przystosowane do transportu przy pomocy dźwigu lub wózka widłowego,  konstrukcja budki z wyprowadzonym zaciskiem uziemiającym w podstawie,  budki winny być posadowione na podłożu wyłożonym kostką betonową z możliwością szybkiego demontażu i ustawienia w innym miejscu. Do podłoża winny być doprowadzone piony instalacyjne (łączności i elektryczne). Podłoże pod budką o wymiarach 1,85x2,75 m,  budki muszą być wyposażone w telefon i gaśnicę ppoż.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44112000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 13 700,00 zł przed upływem terminu składania ofert. 2. Wniesione wadium musi zabezpieczać cały okres związania ofertą
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na potwierdzenie posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, Zamawiający żąda aby Wykonawca posiadał: a) kancelarię tajną lub inną niż kancelaria tajna komórkę organizacyjną odpowiedzialną za właściwe rejestrowanie, przechowywanie, obieg i wydawanie materiałów niejawnych uprawnionym osobom Wykonawcy, zorganizowaną i zabezpieczoną zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie środków bezpieczeństwa fizycznego stosowanych do zabezpieczania informacji niejawnych (Dz.U. z 2012 r., poz. 683) oraz Zarządzenie nr 58/MON z dnia 11 grudnia 2017 r. (Dz. Urz. MON z 2017 r. poz. 226) - dotyczy wszystkich Wykonawców ubiegających się o zamówienie. b) świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego pierwszego stopnia, potwierdzające zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli POUFNE lub wyższej - dotyczy wszystkich Wykonawców ubiegających się o zamówienie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oprócz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu i kryteriów selekcji Wykonawca do wniosku powinien załączyć nw. dokumenty: 1) Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (Załącznik nr 1 do Ogłoszenia); 2) Oświadczenie o ochronie informacji niejawnych (Załącznik nr 5 do Ogłoszenia); 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego (lub innym dokumentem uwzględniającym zapisy zobowiązania), w przypadku powołania się przez Wykonawcę na zasoby innych podmiotów (Załącznik nr 7 do Ogłoszenia). Wykonawca w terminie 3 dni od dnia otrzymania informacji, o której mowa w art. 51 ust. 1a ustawy Pzp przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Załącznik nr 6 do Ogłoszenia)). 2. W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego każdy z Wykonawców występujących wspólnie (np. konsorcja, spółki cywilne) musi oddzielnie złożyć: a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 i 3 do Ogłoszenia. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że każdy z wykonawców występujących wspólnie (np. konsorcja, spółki cywilne) spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu; b) oświadczenie o ochronie informacji niejawnych; c) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów zgodne z treścią załącznika nr 6 do Ogłoszenia. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie należy przekazać Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp; d) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1; e) zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; f) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty wymienione w pkt. 5 lit. d-f będą żądane od Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona najwyżej. Dokumenty potwierdzające spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu mogą dotyczyć dowolnego wykonawcy pośród wykonawców składających wspólną ofertę. 3. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów niżej wymienionych dokumentów: a) oświadczeń w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 i 3 do Ogłoszenia. Dokumenty te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia, w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia, b) oświadczenia o ochronie informacji niejawnych, w zakresie wskazanym w załączniku nr 5 do Ogłoszenia. Dokument ten potwierdza spełnienie wymogów wynikających z przepisów Ustawy o ochronie informacji niejawnych oraz spełnienie warunku posiadania kancelarii tajnej lub innej niż kancelaria tajna komórki organizacyjnej – w przypadku gdy podmioty te będą brały udział w realizacji niniejszych usług projektowych jako podwykonawcy. c) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1. d) Świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego pierwszego stopnia, potwierdzające zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli POUFNE lub wyższej wraz z ważną akredytacją systemu teleinformatycznego – jeżeli podmiot trzeci będzie podwykonawcą. e) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; f) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; Dokumenty wymienione w pkt. 4 lit.. c) – f) będą żądane od Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona najwyżej. 4. Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków, udziału w postępowaniu nie może korzystać z zasobów innych podmiotów w zakresie posiadania: a) Świadectwa bezpieczeństwa przemysłowego pierwszego stopnia, potwierdzające zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli POUFNE lub wyższej wraz z ważną akredytacją systemu teleinformatycznego (dotyczy wszystkich wykonawców ubiegających się o zamówienie). b) kancelarii tajnej lub innej niż kancelaria tajna komórki organizacyjnej odpowiedzialnej za właściwe rejestrowanie, przechowywanie, obieg i wydawanie materiałów niejawnych uprawnionym osobom Wykonawcy, zorganizowaną i zabezpieczoną zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie środków bezpieczeństwa fizycznego stosowanych do zabezpieczania informacji niejawnych (Dz.U. z 2012 r., poz. 683) oraz Zarządzeniem nr 58/MON z dnia 11 grudnia 2017 r. (Dz.Urz.MON z 2017 r. poz. 226). 5. Zamawiający żąda od Wykonawcy, przedstawienia niżej wymienionych dokumentów dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, aby: a) załączył informacje o tym podwykonawcy w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale XI pkt. 1 - załącznik nr 3 do Ogłoszenia. Dokument ten potwierdza brak podstaw do wykluczenia; b) złożył dla tego podwykonawcy oświadczenie o ochronie informacji niejawnych, w zakresie wskazanym w załączniku nr 5 do Ogłoszenia. Dokument ten potwierdza spełnienie wymogów wynikających z przepisów Ustawy o ochronie informacji niejawnych oraz spełnienie warunku posiadania kancelarii tajnej lub innej niż kancelaria tajna komórki organizacyjnej; c) złożył dla tego podwykonawcy Świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego pierwszego stopnia, potwierdzające zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli „POUFNE” lub wyższej wraz z ważną akredytacją systemu teleinformatycznego; d) złożył dla tego podwykonawcy, odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1; e) złożył dla tego podwykonawcy zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; f) złożył dla tego podwykonawcy zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty wymienione w pkt. 6 lit. d-f będą żądane od Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona najwyżej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach