Przetargi.pl
Zakup defibrylatorów w ramach zarządzania kryzysowego na obszarze Powiatu Limanowskiego

Zarząd Powiatu w Limanowej ogłasza przetarg

  • Adres: 34-600 Limanowa, ul. Józefa Marka 9
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 33 37 800 , fax. 18 33 37 880
  • Data zamieszczenia: 2013-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Limanowej
    ul. Józefa Marka 9 9
    34-600 Limanowa, woj. małopolskie
    tel. 18 33 37 800, fax. 18 33 37 880
    REGON: 49189332200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.limanowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup defibrylatorów w ramach zarządzania kryzysowego na obszarze Powiatu Limanowskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup defibrylatorów - urządzeń oddziałujących na mięsień sercowy prądem stałym o odpowiednio dużej energii - w ramach zarządzania kryzysowego na obszarze Powiatu Limanowskiego w ilości 17 sztuk. Przedmiot zamówienia posiadać będzie następujące cechy: 1) Zautomatyzowany defibrylator zewnętrzny z możliwością pracy w trybie dla dorosłych i dla dzieci (osobne elektrody dedykowane dla dorosłych i osobne pediatryczne dla dzieci od 1 - 8 lat) 2) Użytkownik w czasie korzystania z urządzenia jest prowadzony przez jednoznaczne polecenia głosowe w języku polskim, 3) Wyposażony we wskaźniki dźwiękowe i wizualne informujące o: a) Nieprawidłowym podłączeniu elektrod lub ich braku, b) Wymaganej defibrylacji lub braku wskazań do jej przeprowadzenia, c) Prowadzonej analizie rytmu pracy serca i ewentualnych zakłóceniach, 4) Wyposażone we wskaźniki dźwiękowe i wizualne, widoczne w oświetleniu dziennym, gdy urządzenie jest w torbie informujące o: a) Gotowości urządzenia do pracy, b) Technicznej gotowości urządzenia lub jej braku 5) Wyposażone w dwa przyciski pełniące następujące funkcje: a) Przycisku uruchamiający urządzenie, b) Przycisk wywołujący defibrylację 6) Wymagania dotyczące pracy, rejestrowania i przenoszenia danych: a) Algorytm postępowania zgodny z aktualnymi, obowiązującymi wytycznymi Europejskiej Rady Resuscytacji, b) Możliwość aktualizacji oprogramowania bez konieczności wymiany całego urządzenia, c) Możliwość rejestrowania danych: czas włączenia urządzenia, zalecenie wykonania defibrylacji, informacje o wykonanej defibrylacji, d) Oprogramowanie umożliwiające odczyt danych na komputerze w systemie Windows 7) Wyposażony w minimum 3 pary elektrod samoprzylepnych: dwa komplety dla dorosłych i 1 komplet dla dzieci 8) Wyposażone w baterię o okresie żywotności 7 lat. 9) Co najmniej 48 miesięcy gwarancji na urządzenie z wyłączeniem elementów eksploatacyjnych. 10) Autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie Polski. Przedmiot zamówienia obejmuje: - dostawę, a w szczególności koszty transportu - transport na koszt i ryzyko dostarczyciela przedmiotu umowy, - montaż, instalację, uruchomienie sprzętu, - przeszkolenie wskazanych pracowników. Oferowany przedmiot zamówienia, będący wyrobem medycznym w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych, winien spełniać wymagania określone w w/w ustawie, tj. spełniać tzw. wymagania zasadnicze oraz posiadać wystawioną dla niej deklarację zgodności. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania techniczne określone w SIWZ, a ponadto musi być kompletny (tzn. z wyposażeniem umożliwiającym jej uruchomienie i prawidłową eksploatację niezwłocznie po oddaniu do użytku), pełnowartościowy, nowy (tj. wyprodukowany nie wcześniej niż w roku 2013) i nieużywany.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331821000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.propublico.pl/ZamawiajacySzczegoly.aspx?id=178
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach