Przetargi.pl
Zakup ciężkiego samochodu pożarniczego dla OSP w Justynowie w ramach zadania: Zakup samochodu pożarniczego dla OSP Justynów

Gmina Andrespol ogłasza przetarg

  • Adres: 95020 Andrespol, ul. Rokicińska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 422 132 440, , fax. 422 132 434
  • Data zamieszczenia: 2017-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Andrespol
    ul. Rokicińska 126
    95020 Andrespol, woj. łódzkie
    tel. 422 132 440, , fax. 422 132 434
    REGON: 47205774400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.andrespol.bip.cc

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup ciężkiego samochodu pożarniczego dla OSP w Justynowie w ramach zadania: Zakup samochodu pożarniczego dla OSP Justynów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego ciężkiego samochodu ratowniczo – gaśniczego wraz ze specjalistycznym wyposażeniem do jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Justynowie. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczno - użytkowe określone zostały w załączniku nr 1 do SIWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”. 3.3. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z obowiązującymi normami i przepisami, a w szczególności: 1) musi spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych, zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. "Prawo o ruchu drogowym" (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1260 z późn. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi do tej ustawy 2) musi spełniać przepisy Polskiej Normy PN-EN 1846-1 oraz PN-EN 1846-2 3) pojazd musi spełniać wymagania techniczno – użytkowe określone określone w załączniku do Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 27 kwietnia 2010r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z 2010r. Nr 85, poz. 535) 4) musi posiadać ważne świadectwo dopuszczenia wyrobu do stosowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej wraz ze sprawdzeniem z badań na pojazd oraz świadectwa dopuszczenia na te elementy wyposażenia, dla których świadectwo jest wymagane. Świadectwo ważne na dzień odbioru samochodu. 5) musi posiadać oznakowanie zgodne z załącznikiem nr 1, do Zarządzenia Komendanta Głównego PSP z dnia 10 kwietnia 2008r. 6) musi posiadać aktualne świadectwo homologacji podwozia. Świadectwo ważne na dzień odbioru samochodu. 7) musi być zgodny z „Wytycznymi standaryzacji wyposażenia pojazdów pożarniczych i innych środków transportu PSP” z dn. 14 kwietnia 2011 roku, musi spełniać wymagania ogólne i szczegółowe przewidziane dla ciężkiego samochodu ratowniczo – gaśniczego – KG PSP. 3.4. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia i przekazania Zamawiającemu dokumentów niezbędnych do rejestracji pojazdu. 3.5. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia szkolenia wstępnego dla przedstawicieli Zamawiającego (dla minimum dwóch osób) z zakresu obsługi pojazdu wraz z instruktażem prowadzenia pojazdu oraz obsługi urządzeń. 3.6. Wykonawca zobowiązany będzie do stałej współpracy z Zamawiającym, w celu koordynowania prawidłowego przebiegu dostawy oraz wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. 3.7. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia- specyfikacja techniczna. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą szczegółową specyfikację, z której w sposób niebudzący żadnej wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż zastosowany asortyment jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia – specyfikacji technicznej. Zamawiający informuje, iż w razie gdy w opisie przedmiotu zamówienia – specyfikacji technicznej znajdują się znaki towarowe za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry indywidualnie wskazanego asortymentu określone przez jego producenta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34114000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10.1.1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15.000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych) 10.2. Forma wadium 10.2.1. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 z późniejszymi zmianami). 10.3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 10.3.1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 10.3.2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego prowadzony przez: BS Andrespol, nr rachunku : 65 8781 0006 0000 0130 2000 0130, a do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 10.3.3. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie, decydować będzie data i godzina uznania środków na rachunku bankowym Zamawiającego. 10.3.4. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy w oryginale załączyć do oferty. Zaleca się, aby dokument nie był na trwałe związany z ofertą (zszyty). 10.3.5. Wadium wnoszone w formach wskazanych w ust. 10.2.1. pkt 2-5 musi zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Oferta, która nie będzie zabezpieczona przez cały okres związania ofertą nie będzie rozpatrywana, a Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Z treści gwarancji/poręczenia musi wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta/Poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 10.3.6. W przypadku każdej z ww. form wniesienia wadium Wykonawca musi jednoznacznie wskazać postępowanie, którego dotyczy wnoszone przez Niego wadium (znak/numer sprawy lub nazwa postępowania). 10.4. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy. 10.5. Utrata wadium. 10.5.1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 10.5.1.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 10.5.1.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 10.5.1.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10.6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach