Przetargi.pl
Zakup ciągnika rolniczego wraz z niezbędnym osprzętem

Gmina Brześć Kujawski ogłasza przetarg

  • Adres: 87-880 Brześć Kujawski, pl. Władysława Łokietka 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 231 63 10 , fax. 54 231 63 24
  • Data zamieszczenia: 2019-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brześć Kujawski
    pl. Władysława Łokietka 1
    87-880 Brześć Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 231 63 10, fax. 54 231 63 24
    REGON: 91086681500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzesckujawski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup ciągnika rolniczego wraz z niezbędnym osprzętem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa oraz przeszkolenie personelu Zamawiającego i serwis fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z niezbędnym osprzętem. Wymagania, jakie musi spełniać ofertowany ciągnik: 1) Ciągnik rolniczy fabrycznie nowy, rok produkcji 2018 lub 2019. 2) Termin dostawy maksymalnie do 10.04.2019r. 3) Dostawa do siedziby zamawiającego; pl. Władysława Łokietka 1, 87-880 Brześć Kujawski. 4) Homologacja końcowa europejska lub dokument równoważny. 5) Wszystkie dokumenty niezbędne do zarejestrowania pojazdu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. 6) Instrukcja obsługi w języku polskim. 7) Szkolenie operatorów z obsługi ciągnika i osprzętu w miejscu dostawy. Wykonawca w dniu dokonania dostawy przeszkoli co najmniej 2 osoby wskazane przez Zamawiającego, w zakresie obsługi, konserwacji, drobnych napraw, eksploatacji, przeglądów dostarczonego pojazdu wraz z osprzętem. Czas trwania szkolenia - co najmniej 5 godzin. Informacje ogólne: - Silnik wysokoprężny o mocy min. 90 KM, - Liczba cylindrów 4, - Pojemność min. 4000 cm3, - Maksymalny moment obrotowy min. 400 Nm, - Silnik spełniający normy emisji spalin: STAGE IV, - Skrzynia biegów mechaniczna 12/12, zmiana biegów w pełni synchronizowana, rewers mechaniczny, - Hydraulika mechaniczna, regulacyjna, - Układ zawieszenia trzypunktowy kategoria II, - Wydajność pompy min. 50l, - Układ napędowy 4 WD, - Układ kierowniczy hydrostatyczny, - Hamulce robocze tarczowe mokre, sterowane hydraulicznie/mechanicznie, - Obroty tylnego WOM-u 540/1000, - Zewnętrzne sterowanie hydrauliką, - Rozdzielacz III-sek (6+1), - TUZ, - Zaczep główny transportowy automatyczny o przesuwnej zmianie wysokości, - Zaczep dolny rolniczy i stały zaczep do przyczep jednoosiowych, - Wyposażenie: gaśnica, trójkąt ostrzegawczy, błotniki kół przednich i tylnych, układ pneumatyczny umożliwiający pompowanie kół pojazdu. Osprzęt do ciągnika: 1) Zamiatarka uliczna: - szerokość robocza min. 1,8m, - 3 punktowy układ zawieszenia, - napęd hydrauliczny szczotki, - kosz na zanieczyszczenia opróżniany hydraulicznie, - pojemność kosza min. 250l, - zraszacz, - szczotka boczna. 2) Wysięgnik wielofunkcyjny: - zasięg wysięgnika min. 4 m, - mocowanie na tylny TUZ ciągnika, - napęd własny hydrauliczny, - sterowanie linkowe - dźwignie mechaniczne, - napęd WOM 540 obr/min, - głowica kosząca o szerokości 100cm, - możliwość zastosowania wymiennej głowicy. Wymagania gwarancyjne i serwisowe 1) Oferowany przez wykonawcę ciągnik powinien być w pełni sprawny i spełniać wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe określone w szczegółowym opisie zamówienia. Ciągnik powinien posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do dopełnienia formalności związanych z dopuszczeniem do ruchu po drogach publicznych i instrukcję obsługi w języku polskim. 2) Ciągnik przeznaczony jest do prac związanych z utrzymaniem dróg gminnych na terenie gminy Brześć Kujawski. Głównie koszenie poboczy, transport i rozładunek materiałów budowlanych na drogach i w magazynach, remont cząstkowych nawierzchni, zimowe utrzymanie dróg. Ciągnik nie jest przeznaczony do użytkowania komercyjnego i prac rolniczych. 3) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczony ciągnik i osprzęt na okres wskazany w ofercie liczony od dnia podpisania przez przedstawicieli stron protokołu odbioru. W okresie gwarancji wszystkie koszty naprawy w tym dojazd, koszt materiałów i części zamiennych, za wyjątkiem materiałów i części eksploatacyjnych podlegających naturalnemu zużyciu ponosi Wykonawca. 4) Podjęcie naprawy w okresie gwarancji nastąpi w czasie 24 godzin licząc od terminu zgłoszenia, nie wliczając czasu w dniach ustawowo wolnych. 5) Czas usunięcia usterki - 48 godzin, nie wyliczając czasu w dni ustawowo wolne. 6) Maksymalny czas naprawy - do 14 dni licząc od daty jej rozpoczęcia. 7) Wykonanie obowiązków z tytułu gwarancji odbywać się będzie transportem i na koszt Wykonawcy. 8) Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego serwisowania, przeglądów pojazdów w okresie gwarancyjnym na miejscu u Zamawiającego. 9) Bezpłatne serwisowanie, przeglądy o którym mowa powyżej, obejmuje koszty dojazdu, robocizny, materiały eksploatacyjne (filtry, oleje itp.) w czasie realizacji planowych serwisów i przeglądów technicznych określonych w instrukcji obsługi lub innych dokumentach przekazanych wraz z pojazdem. 10) Przebiegi międzyobsługowe nie mogą być krótsze, niż co 200 mth lub nie mniejsze, niż co 12 miesięcy (w przypadku niewykonania przebiegu w motogodzinach). 11) Przed złożeniem oferty wykonawca winien zapoznać się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, przedmiotem zamówienia, istotnymi postanowieniami umowy, jak również uzyskać inne niezbędne informacje potrzebne do sporządzenia oferty. Okres gwarancji: minimum 18 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16700000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie (załącznik nr 1 do SIWZ) na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmioty zagraniczne: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Inne dokumenty: 1. Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2. Formularz oferty - Wykonawca jest zobowiązany złożyć formularz oferty zgodny z załączonym do SIWZ wzorem. 3. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach