Przetargi.pl
„Zakup biletów miesięcznych na dowóz dzieci z terenu gminy Kikół do szkół podstawowych i gimnazjum w 2018/2019 roku”

Gmina Kikół ogłasza przetarg

  • Adres: 87620 Kikół, Plac Kościuszki
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 289 46 70 , fax. 54 289 46 70
  • Data zamieszczenia: 2018-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kikół
    Plac Kościuszki 7
    87620 Kikół, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 289 46 70, fax. 54 289 46 70
    REGON: 91086654800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kikol.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup biletów miesięcznych na dowóz dzieci z terenu gminy Kikół do szkół podstawowych i gimnazjum w 2018/2019 roku”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Zakup biletów miesięcznych na dowóz dzieci z terenu gminy Kikół do szkół podstawowych i gimnazjum w 2018/2019 roku. Przedmiotem zamówienia jest przewóz uczniów (dowóz do szkół i odwiezienie do miejsca zamieszkania) na utworzonych przez Wykonawcę liniach regularnych, z pierwszeństwem przejazdu uczniów z biletem miesięcznym (w cenach biletów ustalonych w niniejszym postępowaniu) do Szkoły Podstawowej w Ciełuchowie, Szkoły Podstawowej w Kikole oraz Przedszkola Publicznego w Kikole w okresie wrzesień 2018r – czerwiec 2019r. w dni nauki szkolnej zgodnie z harmonogramem tras załączonym do projektu umowy. Łączna liczba biletów wynosi 192, zgodnie z wykazem: I. Bilety dla uczniów do Szkoły Podstawowej w Ciełuchowie z przystanków: Grodzeń Skrzyżowanie -13, Ciełuchowo Kolonia – 9, Ciełuchowo droga Gminna – 8, Ciełuchowo Skrzyżowanie – 3 oraz powrotne. II. Bilety dla uczniów Szkoły Podstawowej w Kikole oraz Przedszkola Publicznego w Kikole z przystanków: Konotopie Droga Gminna – 13, Lubin II – 21, Grodzeń Skrzyżowanie - 3, Grodzeń Strażnica – 12, Jarczechowo Droga Gminna -19, Wolęcin – 17, Kikół-Wieś - 2, Lubin -13, Kikół-Wieś Jarczechowo - 1, Lubinek I - 2, Wolęcin II - 5, Trzebiegoszcz DK - 2, Sumin Szkoła - 2, Ciełuchowo -3, Jankowo - 1, Sumin Wieś - 2, Ciełuchowo Kolonia - 1, Kołat Rybniki - 5, Sumin Rumunki - 3, Trutowo Droga Gminna - 4, Ciełuchowo Droga Gminna - 1, Makowiska - 1, Sumin Skrzyżowanie - 4, Złotopole – 1 oraz powrotne. Bilety tylko powrotne: z przystanku Kikół ul. Nowa do: Zajeziorze – 3, Moszczonne - 13, Wola droga powiatowa – 3, Lubin II – 2. • W formularzu ofertowym wykonawca musi podać cenę za przewóz 1 ucznia na każdej trasie w skali 1 miesiąca (biletu miesięcznego). • Ponadto Zamawiający zastrzega sobie po jednym bezpłatnym bilecie miesięcznym na każdą relacje dla opiekuna przewozów szkolnych. • Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia na określone dni innego niż ustalony rozkład jazdy, po wcześniejszym powiadomieniu Przewoźnika. • Imienna lista uczniów, dla których zostaną zakupione bilety (z podziałem na poszczególne szkoły) zostanie podana do wiadomości Przewoźnika przed rozpoczęciem każdego miesiąca. • Ilość kupowanych biletów miesięcznych w okresie obowiązywania umowy może ulegać zmianie. • Rozliczenia będą dokonywane w cyklu miesięcznym na podstawie zestawienia biletów miesięcznych. • Usługa będzie świadczona w dni nauki szkolnej w roku szkolnym 2018/2019. • Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstępstw od podanego harmonogramu przewozów z powodu zmiany planów lekcji, ilości dzieci, zmiany organizacji roku szkolnego, odpracowywania dni wolnych, itp. • Każdy dowożony uczeń musi mieć zapewnione miejsce siedzące; szacunkowa liczba uczniów wynosi: 192 uczniów, • Opiekę nad uczniami w autobusie podczas przejazdów zagwarantuje Zamawiający. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia określone w pkt. 2.4.1, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony wart. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, zostały zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. *art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r.- Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca -do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) kierowanie autobusami (kierowca) Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa wart. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób. a)Wykonawca w terminie do 10 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych do realizacji zadania a także oświadczenie ww. osób, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia b) Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia. W przypadku nieprzedstawienia w terminie informacji, o której mowa w pkt. 2.4.2.1 a) SIWZ wykonawca zapłaci zamawiającemu karę w wysokości 1 000,00 PLN. W przypadku dwukrotnego niewywiązania się z obowiązku wskazanego w pkt. 2.4.2.1 a) SIWZ lub zmiany sposobu zatrudnienia osób wskazanych w ofercie, zamawiający ma prawo od umowy odstąpić
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60112000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca winien posiadać aktualną na dzień składania ofert licencję zezwalającą na wykonanie krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 2200z zm.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach