Przetargi.pl
Zakup biletów miesięcznych dla uczniów szkół i placówek oświatowych na terenie Gminy Karczmiska w roku szkolnym 2016/2017.

Gmina Karczmiska ogłasza przetarg

  • Adres: 24310 Karczmiska, ul. Centralna
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 818 287 026 , fax. 81 8287026 w. 25
  • Data zamieszczenia: 2017-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Karczmiska
    ul. Centralna 17
    24310 Karczmiska, woj. lubelskie
    tel. 818 287 026, fax. 81 8287026 w. 25
    REGON: 43101968400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup biletów miesięcznych dla uczniów szkół i placówek oświatowych na terenie Gminy Karczmiska w roku szkolnym 2016/2017.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup biletów miesięcznych dla uczniów uczęszczających do szkół i placówek oświatowych na terenie Gminy Karczmiska we wszystkie dni nauki szkolnej, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2016/2017 w miesiącach 01 lutego – 30 czerwca 2017 r., ustalonym rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej. Usługa obejmuje zakup biletów miesięcznych uprawniających do przejazdu na trasach zgodnych z Załącznikiem Nr 1 do SIWZ. 2. Zamówienie obejmuje swym zakresem zakup biletów miesięcznych dla uczniów pozwalających na korzystanie ze środków transportowych: - z najbliższego przystanku od ich miejsca zamieszkania do przystanku najbliższego szkoły lub placówki oświatowej, - od najbliższego przystanku szkoły lub placówki oświatowej do miejsca zamieszkania, Trasy przejazdu i przystanki określa szczegółowo Załącznik Nr 1 do SIWZ. 3. Wykonawca realizujący powyższe zadanie, w trakcie wykonywania przewozu zapewni na swój koszt opiekę nad przewożonymi uczniami. Opiekun sprawujący opiekę nad uczniami musi być osobą pełnoletnią, która należycie zapewni nadzór i opiekę w pojeździe w trakcie jazdy, wsiadania i wysiadania z pojazdu oraz podczas przechodzenia przez jezdnię przewożonych uczniów. Kierowca autobusu nie może być jednocześnie opiekunem tzn. że w autobusie musi znajdować się kierowca i opiekun. 4. Zamówienie obejmuje zakup biletów miesięcznych w okresie od 1 lutego – 30 czerwca 2017 r., upoważniających do przejazdu uczniów uczęszczających do szkół i przedszkola zarządzanych przez Zespół Szkół w Karczmiskach oraz do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Karczmiskach. W skład Zespołu Szkół w Karczmiskach wchodzi Publiczne Gimnazjum im. Mikołaja Kopernika w Karczmiskach, Szkoła Podstawowa im. Macieja Rataja w Karczmiskach, Szkoła Filialna w Głusku, Szkoła Filialna w Słotwinach, Przedszkole w Karczmiskach oraz oddziały przedszkolne w Głusku i Słotwinach. Obecnie do tych placówek uczęszcza 380 uczniów. Liczba ta jest aktualna na dzień ogłoszenia zamówienia publicznego i w trakcie roku szkolnego może ulec zmianie. Podana ilość biletów posiada charakter orientacyjny. Ilość przewidzianych do zakupu biletów może ulegać zmianom w roku szkolnym, o czym Zamawiający powiadomi wybranego przewoźnika z odpowiednim wyprzedzeniem. 5. Realizacja zamówienia będzie wykonywana z miejscowości położonych na terenie Gminy Karczmiska oraz poza nią, tj: 1) Bielsko, Chodlik, Górki, Głusko Duże, Głusko Duże Kolonia, Głusko Małe, Jaworce, Mieczysławka, Karczmiska Pierwsze, Karczmiska Drugie, Karczmiska, Noworąblów, Słotwiny, Słotwiny Czerwone Łąki, Uściąż, Uściąż Kolonia, Wolica, Wolica Kolonia, Wymysłów, Zaborze, Zaborze Kolonia , Zagajdzie – (Gmina Karczmiska), 2) Kolonia Niezabitów, Obliźniak - (Gmina Poniatowa), 3) Rzeczyca, Kolonia Rzeczyca - (Gmina Kazimierz Dolny), 4) Polanówka, Wólka Polanowska, Rogów, Małe Dobre, Dobre - (Gmina Wilków), 5) Kazimierzów - (Gmina Opole Lubelskie), 6. Usługa będzie realizowana w okresie od 1 lutego 2017 r. do 30 czerwca 2017 r. w dni nauki szkolnej. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić środki transportu jak w zwykły dzień nauki szkolnej. W przypadku zmian w organizacji zajęć polegających na skróceniu godzin nauki lub z innych przyczyn Wykonawca zostanie powiadomiony przez Zamawiającego w terminie co najmniej 2 dni przed planowanymi zmianami. 7. Usługa będzie świadczona przy użyciu środków transportu spełniających wymagane warunki techniczne, w sposób zgodny z odpowiednimi przepisami prawa, zapewniający maksymalne bezpieczeństwo, higienę i wygodę przewożonych osób w ilości min. 3 autobusy o roczniku produkcji nie starszym niż 1994 i minimalnej ilości miejsc – 53. 8. Zamawiający najpóźniej 6 dni przed rozpoczęciem wykonywania usługi (w danym miesiącu) dostarczy Wykonawcy imienne listy uczniów. 9. Wykonawca na 3 dni robocze przed rozpoczęciem wykonywania usługi (w danym miesiącu) dostarczy do Zamawiającego bilety miesięczne zgodnie z wykazem uczniów, którym te bilety wystawił oraz rozkład jazdy ustalony z Zamawiającym. 10. Odbiór dostarczonych biletów miesięcznych będzie odbywał się każdorazowo przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, który własnoręcznym podpisem potwierdzi otrzymanie dostarczonej ilość biletów. 11. Zamawiający może zwrócić Wykonawcy niesłusznie wystawiony bilet miesięczny do 5 dnia każdego miesiąca. Zakupiony, a zwrócony bilet miesięczny, będzie stanowił podstawę do sporządzenia korekty faktury za dany miesiąc. 12. W przypadku awarii środka transportu Wykonawca zapewni bezwzględnie zastępczy środek transportu w jak najkrótszym czasie, jednak nie później niż w ciągu 40 min. Poprzez zapewnienie zastępczego środka transportu Zamawiający rozumie kontynuację przewozu przerwanego (czas reakcji). Wymagany czas reakcji w niniejszym zamówieniu to minimum 20 min. a maksymalny czas reakcji to 40 min. Podanie dłuższego czasu reakcji będzie niezgodne z wymaganiami SIWZ i będzie skutkować odrzuceniem oferty. Czas reakcji jaki oferuje Wykonawca należy podać w formularzu oferty. Za każde opóźnienie w zapewnieniu zastępczego środka transportu większe niż podane w ofercie Wykonawca zostanie obciążony karami umownymi w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. 13. W okresie, gdy temperatura na zewnątrz pojazdu będzie niższa niż + 5º C, Wykonawca zobowiązany jest do ogrzewania pojazdu, a w czasie opadów śniegu na stopniach wejściowych autobusu nie może zalegać śnieg i lód – schody nie mogą być śliskie. 14. Zabieranie i wysadzanie dzieci odbywać się będzie na wyznaczonych przez Zamawiającego przystankach zgodnych z Załącznikiem nr 1 do SIWZ. 15. Na wszystkich trasach przewozu Wykonawca jest zobowiązany zapewnić usługę sprzedaży biletów oraz opiekę nad uczniami czasie przewozu uczniów na trasach wskazanych w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Pierwszy kurs autobusem wskazanych w Załączniku nr 1 do SIWZ będzie się rozpoczynał w czasie gwarantującym zakończenie kursu przed godz. 8.00, natomiast w godz. 13.25 – 16.30 Wykonawca jest zobowiązany do wykonania dwóch kursów na trasach i w godzinach szczegółowo wskazanych w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 16. Średni przebieg tras w ciągu dnia wynosi ok. 340 km/dzień, a ilość przewożonych uczniów wynosi 380. Dane zostały ustalone na podstawie średnich z I okresu roku szkolnego 2016/2017. Podana średnia ilość km nie uwzględnia dojazdu środków transportu do pierwszych przystanków oraz zjazdu do miejsca garażowania po zakończeniu przewozów. 17. Ze względu na zmiany wynikające z organizacji zajęć w kolejnym okresie nauki, Zamawiający zastrzega, że w trakcie roku szkolnego liczba przebiegu km/dzień czy ilość przewożonych dzieci może ulec zmianie. 18. Zamawiający upoważniony jest do wykonywania czynności kontrolnych prawidłowości realizacji przedmiotu zamówienia. 19. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę (oraz Podwykonawcę, jeżeli dotyczy) na podstawie umowy o pracę osób biorących udział w realizacji zamówienia, wykonujących czynności – kierowcy autobusów i opiekunowie uczniów. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 20. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 3 czynności w trakcie realizacji zamówienia: 20.1 oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 20.2 poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 20.3 zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 20.4 poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 21. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3 czynności. 22. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34980000-0

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach