Przetargi.pl
„Zakup biletów miesięcznych dla uczniów/dzieci dojeżdżających do szkół na terenie Gminy Mokobody w roku szkolnym 2018/2019”

Urząd Gminy Mokobody ogłasza przetarg

  • Adres: 08124 Mokobody, Plac Chreptowicza
  • Województwo: brak
  • Telefon/fax: tel. 256 411 323
  • Data zamieszczenia: 2018-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Mokobody
    Plac Chreptowicza 25
    08124 Mokobody, woj. brak
    tel. 256 411 323
    REGON: 53637300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mokobody.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup biletów miesięcznych dla uczniów/dzieci dojeżdżających do szkół na terenie Gminy Mokobody w roku szkolnym 2018/2019”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania „Zakup biletów miesięcznych dla uczniów/dzieci dojeżdżających do szkół na terenie Gminy Mokobody w roku szkolnym 2018/2019” 2. Zakres szczegółowy: 1) Przedmiotem zamówienia jest zakup biletów miesięcznych dla uczniów/dzieci dojeżdżających do szkół i przedszkola na terenie Gminy Mokobody w roku szkolnym 2018/2019, oraz powrotu po zajęciach do miejsca zamieszkania wraz ze sprawowaniem opieki nad dziećmi podczas dojazdów i powrotów . a) Przedmiot zamówienia obejmuje dowożenie uczniów/dzieci do następujących szkół i przedszkola: - Zespół Oświatowy w Mokobodach - Publiczna Szkoła Podstawowa im. Jana Pawla II w Mokobodach, ul. Wiatraczna 14 - Zespół Oświatowy w Mokobodach – Gminne Przedszkole w Mokobodach, ul. Wiatraczna 14, 08-124 Mokobody - Zespół Szkolno-Przedszkolny w Niwiskach – Publiczna Szkoła Podstawowa mi. Władysława Reymonta w Niwiskach, ul. Rynek 21 b) Wykonanie usług przewozowych w zakresie dowożenia i odwożenia uczniów/dzieci odbywać się będzie według niżej wymienionych tras: - Zespół Szkolno-Przedszkolny w Niwiskach - kursy poranne – trasa I – Wólka Żukowska – Żuków – Ziomaki – Wyłazy - Kisielany Żmichy – Niwiski szkoła, - kursy popołudniowe – trasa I – Niwiski szkoła - Wyłazy – Kisielany-Żmichy, trasa II – Niwiski szkoła – Ziomaki – Wólka Żukowska – Żuków – Mokobody szkoła, - Zespół Oświatowy w Mokobodach - kursy poranne – trasa I – Niwiski – Ziomaki – Żuków – Zaliwie Piegawki – Zaliwie Piegawki boisko - Zaliwie Szpinki – Wólka Proszewska – Mokobody szkoła, - trasa II – Kisielany Żmichy – Kisielany Kuce – Bale – Mokobody szkoła, - trasa III – Osiny Dolne – Osiny Górne – Mokobody szkoła, trasa IV – Męczyn – Dąbrowa – Skupie – Męczyn Kolonia – Mokobody Kolonia – Mokobody szkoła, trasa V – Świniary – Księżopole Jałmużny + Kolonie – Księżopole Smolaki – Pieńki – Zemły – Mokobody szkoła, - kursy popołudniowe – trasa I – Mokobody szkoła - Bale – Kisielany Żmichy – Kisielany Kuce, trasa II – Mokobody szkoła - Świniary – Księżopole Jałmużny + Kolonie – Księżopole Smolaki – Pieńki – Zemły, trasa III – Mokobody szkoła - Męczyn – Dąbrowa – Skupie – Męczyn Kolonia – Mokobody Kolonia, trasa IV – Mokobody szkoła – Osiny Dolne – Osiny Górne, trasa V – Mokobody szkoła – Wólka Proszewska – Zaliwie Szpinki – Zaliwie Piegawki boisko – Zaliwie Piegawki - Żuków – Ziomaki – Niwiski – Wyłazy. Kolejność tras do uzgodnienia z Zamawiającym. Trasy mogą ulec zmianie. Wykonawca uczestniczy w przygotowaniu harmonogramu czasu dojazdu i powrotu uczniów/dzieci. 2) Szacunkowa liczba uczniów/dzieci wynosi 249 i może ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia. Szacunkową liczbę uczniów/dzieci do dowozu przedstawia załącznik nr 5 do siwz. 3) Dowóz/odwóz uczniów/dzieci odbywa się w okresie od 03.09.2018r. do 28.06.2019r. w dni nauki szkolnej na podstawie biletów miesięcznych. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczniów/dzieci zgodnie z rozkładem dla określonej trasy sporządzony przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany harmonogramu czasu dojazdu i powrotu uczniów/dzieci w trakcie realizacji zamówienia z uwagi na zmianę godzin planu zajęć bez potrzeby aneksowania umowy na świadczone usługi będącej przedmiotem zamówienia. Zmiana harmonogramu nie wiąże się ze zmianą tras. 4) Zamawiający zaleca aby Wykonawca przed złożeniem oferty zapoznał się z przebiegiem i długością trasy. 5) Godziny rozpoczęcia zajęć w szkołach: - Zespół Szkolno-Przedszkolny w Niwiskach zajęcia rozpoczynają się o godz. 7:30 - Zespół Oświatowy w Mokobodach – zajęcia rozpoczynają się o godz. 8.00, Uczniowie/dzieci dowożeni będą do szkół i przedszkola w takim czasie aby możliwe było rozpoczęcie przez nich zajęć lekcyjnych zgodnie z planem i zabierane po ich zakończeniu, przy czym godziny odwozu uczniów/dzieci ze szkoły będą ustalone z Zamawiającym przed rozpoczęciem roku szkolnego. 6) Opiekę nad uczniami/dziećmi w czasie dojazdów i powrotów organizuje i zapewnia Wykonawca, przy czym osoba sprawująca opiekę musi być osobą pełnoletnią, mająca pełną zdolność do czynności prawnej oraz posiadać aktualne przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy (poświadczone zaświadczeniem). 7) Wykonawca zapewni zatrzymanie autobusów wyłącznie w miejscach wyznaczonych przystanków w poszczególnych miejscowościach w sposób bezpieczny przy wsiadaniu i wysiadaniu uczniów/dzieci. 8) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby uczniów. Liczba ta będzie ustalana miesięcznie poprzez zamówienie biletów na dany miesiąc. 9) Wykonawca zapewni dla wszystkich przewożonych uczniów/dzieci miejsca siedzące w autobusie. 10) Przy ustalaniu wartości przedmiotu zamówienia Wykonawca winien uwzględnić ferie zimowe w okresie 28 stycznia- 10 lutego 2019 r., w tym okresie nie będzie realizowany dowóz. 11) Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania dowozu zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, zapewnienia uczniom/dzieciom właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny, ze szczególnym uwzględnieniem zasad przewozu dzieci i młodzieży, pojazdem należycie przystosowanym do realizacji przedmiotu zamówienia. 12) Wykonawca ubezpiecza pojazdy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas dowozu i powstających w związku z przewozem. 13) Zakres obowiązków Wykonawcy obejmuje: a) zapewnienie środków transportu niezbędnych do prawidłowej realizacji określonych umownie zadań; b) zapewnienie płynności jazdy, tzn. w przypadku wystąpienia awarii któregokolwiek z pojazdów Wykonawca zobowiązany jest kontynuować przewozy zastępczym środkiem transportu. Uruchomienie zastępczego środka transportu musi nastąpić w czasie nie dłuższym niż 40 minut od chwili zdarzenia; c) niezwłoczne przekazywanie Zamawiającemu wszelkich informacji, mających wpływ na organizację dojazdu i powrotu uczniów/dzieci oraz wniosków w zakresie usprawnień technicznych; d) ponoszenie pełnej odpowiedzialności wobec uczniów/dzieci za szkody wynikłe z ruchu pojazdów; e) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia odpowiedniego standardu przewozu uczniów/dzieci, do punktualnego i terminowego podstawiania autobusów w miejscu zamieszkania uczniów. f) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania osób, którym powierzy wykonanie określonych czynności związanych z wykonaniem przedmiotu umowy; 14) Szczegółowe informacje dotyczące świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia: a) dojazdy i powroty uczniów/dzieci winny być realizowane za pomocą sprawnych technicznie środków transportu przystosowanych do realizacji przedmiotu zamówienia. b) świadczenie usług musi odbywać się środkami transportu: - sprawnymi technicznie, gwarantującymi pełne bezpieczeństwo przy przewozie uczniów/dzieci zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz o liczbie miejsc siedzących adekwatnych do ilości przewożonych dzieci; - posiadającymi aktualne badania techniczne oraz aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków; - wyposażonymi w odpowiednią wentylację, ogrzewanie wewnętrzne zapewniające uczniom odpowiedni komfort jazdy; - wyposażonymi w nieuszkodzone i niezabrudzone siedzenia – Wykonawca odpowiada za utrzymanie czystości i porządku. - pojazdy służące do realizacji przedmiotu zamówienia nie mogą być starsze niż z 2003r. 15) Obowiązki opiekuna. a) Opiekun jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo uczniów w trakcie wsiadania i wysiadania z autobusu oraz w trakcie przejazdu. b) w trakcie wykonywania czynności związanych z opieką, opiekun ściśle współpracuje z kierowcą pojazdu w zakresie bezpieczeństwa przewozu, a mianowicie: - w trakcie realizacji przewozu przebywa wewnątrz środka transportu, - w trakcie wsiadania uczniów, po zatrzymaniu się pojazdu, otwiera przednie drzwi(jeśli taka konieczność występuje) i wychodzi na zewnątrz, - sprawdza, czy w miejscu wsiadania nie występują jakiekolwiek zagrożenia dla wsiadających, - nadzoruje wsiadanie uczniów służąc w razie potrzeby pomocą przestrzegając zasady, że w pierwszej kolejności wsiadają uczniowie młodsi, - po wejściu wszystkich uczniów do pojazdu opiekun sprawdza, czy uczniowie zajęli miejsca siedzące wg wskazania, - po zamknięciu drzwi pojazdu oraz sprawdzeniu, czy zamknięte są drzwi tylne – awaryjne, opiekun informuje kierowcę o kontynuowaniu jazdy, - w trakcie przejazdu opiekun na bieżąco kontroluje stan ładu i bezpieczeństwa w pojeździe podejmując skuteczną interwencje w razie jego naruszenia, - przywrócenie ładu i bezpieczeństwa w pojeździe należy dokonać bez jakichkolwiek form przemocy fizycznej, - w trakcie wysiadania uczniów, po zatrzymaniu się pojazdu opiekun otwiera drzwi pojazdu (jeśli jest taka konieczność) i wychodząc na zewnątrz sprawdza, czy zachowane są warunki bezpieczeństwa wysiadania, a w szczególności czy poruszające się po drodze pojazdy nie stanowią zagrożenia dla wysiadających, - nadzoruje wsiadanie i wysiadanie uczniów służąc im w razie potrzeby pomocą, - odpowiedzialność i podjęcie obowiązków opiekuna rozpoczyna się z chwilą zatrzymania się pojazdu w pierwszym miejscu zatrzymania rozpoczynającym dowóz uczniów, a kończy się z chwilą opuszczenia pojazdu przez ostatniego ucznia w miejscu zatrzymania kończącym odwóz, - po opuszczeniu pojazdu przez uczniów, opiekun sprawdza wnętrze autobusu i w przypadku stwierdzenia pozostawienia przez uczniów przedmiotów (np. plecak, odzież, telefon itp.) przekazuje znalezione przedmioty do sekretariatu Zespołu Oświatowego w Mokobodach i Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Niwiskach w zależności od trasy przewozu, - w przypadku stwierdzenia istotnego naruszenia przez ucznia(ów) zasad bezpieczeństwa w trakcie przewozu oraz pomimo podjęcia interwencji, która nie przyniosła oczekiwanych skutków, opiekun powiadamia o tym fakcie dyrektora szkoły, do której uczeń jest dowożony, 16) W okresie zimowym pojazdy dowożące dzieci muszą być ogrzewane. 17) Wykonawca uwzględni w cenie oferty wszystkie koszty wynikające z wymagań umowy, w oparciu o własne kalkulacje kosztów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych). 2. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 3. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 4. Zamawiający zwróci wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5. Zamawiający zatrzyma wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, jeżeli: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Wykonawca może wnieść wadium w jednej z poniżej podanych form: a) w pieniądzu: na konto Zamawiającego nr : Bank Spółdzielczy w Mokobodach nr 16 9193 0008 0000 0101 2000 0030, Urząd Gminy Mokobody Plac Chreptowicza 25 08-124 Mokobody, z dopiskiem „wadium – postępowanie RI.271.1.8.2018” b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 ze zm.). 9. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 10. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. 02.07.2018 r. do godz. 12.00. 11. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: aktualna licencja na wykonywanie transportu drogowego osób, wydana na podstawie ustawy z dnia 6 września 2011r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2017r. poz. 2200 ze zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – załącznik nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach