Przetargi.pl
Zakup autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych

Stowarzyszenie Na Rzecz Wspierania Edukacji SPINAKER ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Waryńskiego
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 564611355, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stowarzyszenie Na Rzecz Wspierania Edukacji SPINAKER
    ul. Waryńskiego 104
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 564611355, , fax. -
    REGON: 340732777
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.edukacja.grudziadz.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Stowarzyszenie rejestrowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w konfiguracji 1 miejsce kierowcy + 1 miejsce siedzące pilota + 20 miejsc siedzących, w tym 3 miejsca przystosowane do przewozu osób na wózkach inwalidzkich, zgodnie ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącego załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34121000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wypełnione w zakresie wskazanym w punkcie 5 SIWZ: 1)oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, zawarte w FORMULARZU OFERTOWYM (stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ); Zgodnie z art. 25a ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych „W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia” Zgodnie z art. 25a ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych „Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu (...) 2) zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu”. Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1) Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z wyżej wymienionych dokumentów. Druk FORMULARZA OFERTOWEGO musi ponadto zawierać oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. 2) Szczegółowy opis oferowanego pojazdu stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, w zakresie potwierdzenia, że odpowiada on wymaganiom zamawiającego, określonym w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ . Jeżeli wykonawca zaproponuje w ofercie produkt równoważny, to opis musi zawierać dokładny opis techniczny oferowanego zamiennika. 3) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach