Stowarzyszenie Na Rzecz Wspierania Edukacji SPINAKER ogłasza przetarg
- Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Waryńskiego
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 564611355, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2020-12-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Stowarzyszenie Na Rzecz Wspierania Edukacji SPINAKER
ul. Waryńskiego 104
86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 564611355, , fax. -
REGON: 340732777 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.edukacja.grudziadz.com
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Stowarzyszenie rejestrowe
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w konfiguracji 1 miejsce kierowcy + 1 miejsce siedzące pilota + 20 miejsc siedzących, w tym 3 miejsca przystosowane do przewozu osób na wózkach inwalidzkich, zgodnie ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącego załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34121000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wypełnione w zakresie wskazanym w punkcie 5 SIWZ: 1)oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, zawarte w FORMULARZU OFERTOWYM (stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ); Zgodnie z art. 25a ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych „W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia” Zgodnie z art. 25a ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych „Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu (...) 2) zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu”. Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1) Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z wyżej wymienionych dokumentów. Druk FORMULARZA OFERTOWEGO musi ponadto zawierać oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. 2) Szczegółowy opis oferowanego pojazdu stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, w zakresie potwierdzenia, że odpowiada on wymaganiom zamawiającego, określonym w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ . Jeżeli wykonawca zaproponuje w ofercie produkt równoważny, to opis musi zawierać dokładny opis techniczny oferowanego zamiennika. 3) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- RIR.271.8.2024.CC Zakup autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych
Dodano: 2024-05-09 - Zakup autobusu przeznaczonego do dowożenia uczniów do szkół
Dodano: 2023-12-03 - Likwidacja barier transportowych - zakup autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych w Gminie Golub-Dobrzyń
Dodano: 2023-10-04 - Dostawa autobusu do przewozu uczniów dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Sypniewie
Dodano: 2023-07-12 - „Zakup i dostawa autobusu do przewozu dzieci, młodzieży i osób dorosłych niepełnosprawnych z terenu Gminy Topólka”
Dodano: 2023-07-07 - Dostawa autobusu do przewozu uczniów Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Kazimierza Wielkiego w Kowalu
Dodano: 2023-04-14 - „ Zakup i dostawa autobusu na potrzeby Powiatowego Zakładu Transportu Publicznego w Lipnie ”
Dodano: 2023-02-06 - Zakup autobusu
Dodano: 2021-01-18 - Zakup autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
Dodano: 2021-01-12 - Dostawa autobusu turystycznego używanego wyskopodłogowego na potrzeby gminy Bobrowo.
Dodano: 2020-12-10