Przetargi.pl
Zakup artykułów i sprzętu biurowego

Jednostka Wojskowa 1158 ogłasza przetarg

  • Adres: 98-100 Łask, ul. 9 Maja 95
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 261 554 591 , fax. 261 554 709
  • Data zamieszczenia: 2015-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 1158
    ul. 9 Maja 95 95
    98-100 Łask, woj. łódzkie
    tel. 261 554 591, fax. 261 554 709
    REGON: 73009757200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.32blot.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup artykułów i sprzętu biurowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie do Zamawiającego artykułów biurowych. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy - załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta zapewniających zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno - eksploatacyjnych, podczas przechowywania w warunkach magazynowych. 4. Wszystkie dostarczone wyroby biurowe muszą być fabrycznie nowe, nie mogą być po regeneracji, renowacji. 5. Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej 12 miesięczną gwarancję. 6. Wymagania Zamawiającego związane z dostawą materiałów biurowych: 6.1. Wykonawca będzie zapewniał dostawę przedmiotu zamówienia sukcesywnie, własnym transportem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego na własny koszt bez obciążenia z tego tytułu Zamawiającego dodatkowymi kosztami; 6.2. Dostawy odbywać się będą w terminach uzgodnionych z Zamawiającym każdorazowo w obecności przedstawiciela Wykonawcy na podstawie zamówienia składanego przez Zamawiającego. Zamówienie może być złożone telefonicznie potwierdzone faksem lub emailem; 6.3. Wykonawca w terminie 8 godzin potwierdzi przyjęcie zamówienia do realizacji; 6.4. Milczenie Wykonawcy będzie traktowane jako przyjęcie zamówienia; 6.5. Wykonawca będzie dostarczał zamówione artykuły na adres wskazany przez Zamawiającego w terminie od 2 do 7 dni roboczych od chwili otrzymania zamówienia; 6.6. Wykonawca dostarczy towar własnym środkiem transportu i na własny koszt do magazynu Zamawiającego znajdującego się na terenie Jednostki Wojskowej 1158 w Łasku przy ul. 9-go Maja 95 lub na terenie Jednostki Wojskowej 1551 w Sieradzu przy ul. Wojska Polskiego 78, w godzinach pracy zamawiającego (od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 - 14.00), gdzie odbędzie się ilościowy i jakościowy odbiór materiałów będących przedmiotem umowy. 7. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę towaru. Odpowiedzialność za dostarczony i odebrany towar, określa moment odbioru
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 220000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2 100,00 PLN. 2. Dopuszcza się złożenie wadium w różnej formie prawnej, wedle zasad podanych w ustawie Pzp. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu powyższą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Jednostki Wojskowej 1158 nr 72 1010 1371 0024 1113 9120 0000 z adnotacją: Wadium na zakup artykułów i sprzętu biurowego, nr sprawy 21/PN/2015. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do 08.04.2015 r. do godz. 11:00. 3. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie odrzucona. 4. Jeżeli wadium zostanie wpłacone z konta nie będącego własnością Wykonawcy w ofercie należy wskazać konto do zwrotu wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin dostawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.32blot.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach