Przetargi.pl
ZAKUP ARTYKUŁÓW EDUKACYJNO-PROMOCYJNYCH WYKORZYSTYWANYCH W RAMACH DZIAŁALNOŚCI GITD

Główny Inspektorat Transportu Drogowego ogłasza przetarg

  • Adres: 00807 Warszawa, Al. Jerozolimskie
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 222 204 801 , fax. 222 204 899
  • Data zamieszczenia: 2018-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Główny Inspektorat Transportu Drogowego
    Al. Jerozolimskie 94
    00807 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 222 204 801, fax. 222 204 899
    REGON: 1742760400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gitd.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP ARTYKUŁÓW EDUKACYJNO-PROMOCYJNYCH WYKORZYSTYWANYCH W RAMACH DZIAŁALNOŚCI GITD
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem Zamówienia jest zakup i dostawa artykułów edukacyjno-promocyjnych wykorzystywanych w ramach działalności Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego zgodnie z wymaganiami techniczno-ilościowymi wskazanymi w OPZ i obejmuje: a) w Części I dostawę artykułów odblaskowych; b) w Części II dostawę artykułów promocyjnych: smycz, długopis, kubek ceramiczny; piłeczka antystresowa, torba papierowa średnia i mała, zestaw piśmienniczy; c) W Części III dostawę artykułów promocyjnych: kubek termiczny, parasol, teczka konferencyjna, wizytownik; d) w Części IV dostawę artykułów promocyjnych: pamięć usb, ładowarka samochodowa, powerbank; e) w Części V dostawę artykułów promocyjnych: zestaw samochodowy- niezbędnik, samochodowy zestaw pierwszej pomocy - apteczka, urządzenie wielofunkcyjne typu multitool; f) w Części VI dostawę maskotek w kształcie krokodylka Tirka. g) w Części VII dostawę wpinek (pins). Zamówienie obejmuje także umieszczenie na Przedmiocie Zamówienia wskazanego przez Zamawiającego oznaczenia graficznego zgodnego ze wskazaniami szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia indywidualnego dla każdego z produktów (oznaczenia graficzne wskazane w OPZ oraz Księdze Znaku stanowiącej Załącznik Nr 2 do SIWZ). Szczegółowe informacje zawarte w SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22462000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: Część I zamówienia 2200 zł (słownie: dwa tysiące dwieście złotych); Część II zamówienia 700 zł (słownie: siedemset złotych); Część III zamówienia1100 zł (słownie: tysiąc sto złotych). Część IV zamówienia 850 zł (słownie: osiemset pięćdziesiąt złotych) Część V zamówienia 950 zł (słownie: dziewięćset pięćdziesiąt złotych). Część VI zamówienia 800 zł (słownie: osiemset złotych). Część VII Wykonawca nie jest zobowiązany do wniesienia wadium. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek nr 83 1010 1010 0079 7913 9120 0000, jako tytuł przelewu wskazując: „wadium w postępowaniu nr BDG.ZPB.230.34.2018, Część …….” 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy wskazany powyżej; 2) poręczeniach bankowych; 3) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; 4) gwarancjach bankowych; 5) gwarancjach ubezpieczeniowych; 6) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku we wskazanym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz OFERTA sporządzony według wzoru OF.0., wraz z formularzem asortymentowo - cenowym OF.1.; 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, zamawiającego o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacji z otwarcia ofert), jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (należy wykorzystać formularz DP.3.). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie oświadczenie składa każdy z Wykonawców. 3. Wraz z ofertą powinny być złożone: a) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; b) pełnomocnictwo do podpisania oferty o ile uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach