Przetargi.pl
Zakup aparatury medycznej dla oddziałów rehabilitacji pacjentów po udarze mózgu w roku 2016 w ramach programu polityki zdrowotnej pn.: Narodowy Program Wyrównywania Dostępności do Profilaktyki i Leczenia Chorób Układu Sercowo-Naczyniowego POLKARD na lata 2013-2016 dla potrzeb Beskidzkiego Zespołu Leczniczo – Rehabilitacyjnego Szpital Opieki Długoterminowej w Jaworzu z podziałem na 4 części: I część zamówienia – Program do interaktywnych ćwiczeń w wizualnej rzeczywistości wirtualnej z użyciem czujników ruchu dedykowany dla chorych z niedowładem połowiczym; II część zamówienia – Urządzenie do ćwiczeń kończyny górnej z różnymi stopniami mechanicznego obciążenia; III część zamówienia – Zestaw dynamicznych ortez wspomagających ruch dłoni niedowładnej; IV część zamówienia – Bieżnia ruchoma z regulowanym kątem nachylenia.

Beskidzki Zespół Leczniczo-Rehabilitacyjny Szpital Opieki Długoterminowej w Jaworzu ogłasza przetarg

  • Adres: 43384 Jaworze, ul. Słoneczna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 817 26 21 , fax. 33 817 26 21
  • Data zamieszczenia: 2016-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Beskidzki Zespół Leczniczo-Rehabilitacyjny Szpital Opieki Długoterminowej w Jaworzu
    ul. Słoneczna 83
    43384 Jaworze, woj. śląskie
    tel. 33 817 26 21, fax. 33 817 26 21
    REGON: 29760300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup aparatury medycznej dla oddziałów rehabilitacji pacjentów po udarze mózgu w roku 2016 w ramach programu polityki zdrowotnej pn.: Narodowy Program Wyrównywania Dostępności do Profilaktyki i Leczenia Chorób Układu Sercowo-Naczyniowego POLKARD na lata 2013-2016 dla potrzeb Beskidzkiego Zespołu Leczniczo – Rehabilitacyjnego Szpital Opieki Długoterminowej w Jaworzu z podziałem na 4 części: I część zamówienia – Program do interaktywnych ćwiczeń w wizualnej rzeczywistości wirtualnej z użyciem czujników ruchu dedykowany dla chorych z niedowładem połowiczym; II część zamówienia – Urządzenie do ćwiczeń kończyny górnej z różnymi stopniami mechanicznego obciążenia; III część zamówienia – Zestaw dynamicznych ortez wspomagających ruch dłoni niedowładnej; IV część zamówienia – Bieżnia ruchoma z regulowanym kątem nachylenia.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia stanowi zakup aparatury medycznej dla oddziałów rehabilitacji pacjentów po udarze mózgu w roku 2016 w ramach programu polityki zdrowotnej pn.: Narodowy Program Wyrównywania Dostępności do Profilaktyki i Leczenia Chorób Układu Sercowo-Naczyniowego POLKARD na lata 2013-2016 dla potrzeb Beskidzkiego Zespołu Leczniczo – Rehabilitacyjnego Szpital Opieki Długoterminowej w Jaworzu z podziałem na 4 części: I część zamówienia – Program do interaktywnych ćwiczeń w wizualnej rzeczywistości wirtualnej z użyciem czujników ruchu dedykowany dla chorych z niedowładem połowiczym; II część zamówienia – Urządzenie do ćwiczeń kończyny górnej z różnymi stopniami mechanicznego obciążenia; III część zamówienia – Zestaw dynamicznych ortez wspomagających ruch dłoni niedowładnej; IV część zamówienia – Bieżnia ruchoma z regulowanym kątem nachylenia. 2.Realizacja każdej z części ma charakter odrębnego zobowiązania. 3.Przedmiot i warunki realizacji niniejszego zamówienia winny być zgodne z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 876 z późn. zm.) oraz z innymi obowiązującymi przepisami prawymi w tym zakresie. 4.Wykonawca będzie realizował przedmiot umowy w zakładzie opieki zdrowotnej czynnym przez całą dobę. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić prace montażowe i instalacyjne w sposób nieutrudniający ciągłej pracy zakładu. 5.Urządzenia muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2016 r. nieużywane oraz powinny spełniać wymagania wynikające z przepisów powszechnie obowiązujących i SIWZ, a Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia wszelkich potwierdzających to dokumentów. 6.Oferowany sprzęt w dniu składania ofert nie może być przeznaczony przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży. 7.Wszystkie urządzenia/aparatura muszą być wolne od wad fizycznych i prawnych oraz muszą być pełnowartościowe oraz posiadać wymagane stosownymi przepisami aktualne świadectwa jakości, świadectwa dopuszczenia, atesty, certyfikaty, znaki bezpieczeństwa i odpowiadać wymogom, jakie nadają na nieodpowiednie Polskie Normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie materiałów i urządzeń, dopuszcza się stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały i urządzenia użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji służą określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi materiałami o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami i urządzeniami. 8.Przedmiot zamówienia musi być oznakowany przez producentów w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja produktu, producenta i rok produkcji. 9.Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić jedno bezpłatne szkolenie dla personelu Zamawiającego z zakresu obsługi dostarczanego sprzętu, udokumentowane stosownym zaświadczeniem w termiach uzgodnionych z Zamawiającym. Szkolenie przeprowadzone będzie przez osobę posiadającą certyfikat szkolenia autoryzowanego przez producenta. Przeprowadzone szkolenie udokumentowane zostanie stosownym zaświadczeniem potwierdzonym podpisem uczestników. 10.Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości i rękojmi za wady fizyczne dostarczonego przedmiotu umowy na okres minimum 12 miesięcy licząc od dnia sporządzenia protokołu odbioru końcowego. 11.Zamówienie swoim zakresem obejmuje również: a)wszelkie naprawy urządzeń uszkodzonych podczas wykonywania transportu, rozładunku, montażu i instalacji, b)przeprowadzenie wszelkich prac montażowych i instalacyjnych, przekazanie do eksploatacji, itp., c)zapewnienie bezpieczeństwa na terenie prowadzenia prac związanych z montażem i instalacją i wokół niego oraz zagospodarowanie odpadów opakowaniowych i innych, d)inne czynności wynikające z ze specyfiki zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33150000-6

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach