Przetargi.pl
Zakup aparatury kontrolno-pomiarowej do pracowni mechatronicznej Zespołu Szkół nr 2 im. Unii Europejskiej w Rypinie

Powiat Rypiński ogłasza przetarg

  • Adres: 87500 Rypin, ul. Warszawska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 542 802 432 , fax. 542 802 549
  • Data zamieszczenia: 2016-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Rypiński
    ul. Warszawska 38
    87500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 542 802 432, fax. 542 802 549
    REGON: 91086670300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup aparatury kontrolno-pomiarowej do pracowni mechatronicznej Zespołu Szkół nr 2 im. Unii Europejskiej w Rypinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup aparatury kontrolno-pomiarowej do pracowni mechatronicznej Zespołu Szkół nr 2 im. Unii Europejskiej w Rypinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia ujęty został we wniosku aplikacyjnym projektu pod nazwą „Zakup wyposażenia dla potrzeb kształcenia zawodowego”, złożonym w konkursie nr RPKP.06.03.02-IZ.00-04-020/16 dla Osi Priorytetowej 6 Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry, Działania 6.3 Inwestycje w infrastrukturę edukacyjną, Poddziałania 6.3.2 Inwestycje w infrastrukturę kształcenia zawodowego, Schemat: Poprawa jakości usług edukacyjnych szkół zawodowych poprzez inwestycje w infrastrukturę i wyposażenie, w ramach polityki terytorialnej, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014-2020. 3. Warunki realizacji zamówienia określone zostały również w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Na potwierdzenie, że przedmiot zamówienia oferowany przez Wykonawcę spełnia wymogi SIWZ, Wykonawca wypełni część tabelaryczną oferty - kolumny nr 4 i 5, w szczególności podając nazwy wyposażenia, producentów, określając model i typ oraz potwierdzi spełnianie warunków technicznych. 5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na oferowane wyposażenie na czas określony w załączniku nr 1 do SIWZ, licząc od dnia odbioru przedmiotu umowy. 6. Jeśli gdziekolwiek w SIWZ wraz z załącznikami przedmiot zamówienia określony został przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia urządzeń, materiałów lub rozwiązań, to Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów, urządzeń lub rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych. Materiały, urządzenia i rozwiązania pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały, urządzenia lub rozwiązania oferowane przez wykonawcę, aby spełnione zostały wymagania zamawiającego. Materiały, urządzenia lub rozwiązania pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów, urządzeń lub rozwiązań zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, w szczególności w katalogach, na stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma na celu jedynie doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego, w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów lub produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Wykazanie równoważności zaoferowanego rozwiązania lub rozwiązań równoważnych spoczywa na wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31600000-2

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną