LUX MED Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg
- Adres: 02-676 Warszawa, ul. Postępu
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 450 45 00 , fax. 22 331 85 85
- Data zamieszczenia: 2020-08-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: LUX MED Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Postępu
02-676 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 450 45 00, fax. 22 331 85 85
REGON: 14072360300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://mammo.pl/bip/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prowadzący działalność leczniczą, działający jako Sp. z o.o.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP APARATURY DIAGNOSTYCZNEJ DLA WCZESNEGO WYKRYWANIA NOWOTWORÓW – MAMMOGRAFU - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i instalacją aparatury diagnostycznej dla wczesnego wykrywania nowotworów – mammografu (zwanego dalej mammografem lub urządzeniem / sprzętem). Zamówienie obejmuje także przeszkolenie personelu w zakresie obsługi przedmiotowego urządzenia. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania: a) Zadanie 1 obejmuje zakup mammografu i jest realizowane przez Zamawiającego ze środków publicznych przyznanych Zamawiającemu na sfinansowanie zakupu niniejszego urządzenia w związku z rozstrzygnięciem konkursu w sprawie wyboru realizatorów Narodowego Programu Zwalczania Chorób Nowotworowych dla zadania pn. „Zakup aparatury diagnostycznej dla wczesnego wykrywania nowotworów - mammografy”. b) Zadanie 2 – obejmuje dostawę, instalację i pozostałe czynności wskazane w SIWZ, zmierzające do uruchomienia mammografu, o którym mowa powyżej, wraz z przeszkoleniem personelu, zgodnie z opisem zawartym w SIWZ. Niniejsze zamówienie nie obejmuje kosztu adaptacji pomieszczenia, w którym zostanie umiejscowiony ww. sprzęt. Koszt realizacji Zadania nr 2 pokrywa Zamawiający ze środków własnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33111650-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 15.000,00 zł. (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Pozostałe informacje dot. wadium określono w treści SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Pozostałe dokumenty wymagane w ofercie: 1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – wg Załącznika Nr 3 do SIWZ. 2. Wypełniony(e) i podpisany(e) Formularz(e) cenowy(e) – wg Załącznika Nr 7 do SIWZ. II. Ponadto zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wykonawca składa niniejsze oświadczenie zgodnie z wzorem określonym w załączniku nr 5 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną