Przetargi.pl
Zakup aparatu USG dla potrzeb Oddziału Ginekologicznego oraz zakup aparatu USG dla potrzeb Bloku Porodowego wraz z dostarczeniem, montażem, uruchomieniem i przeszkoleniem personelu

Specjalistyczny Zespół Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem ogłasza przetarg

  • Adres: 61-825 Poznań, ul. Krysiewicza
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48618506200 , fax. +48618529806
  • Data zamieszczenia: 2018-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Zespół Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem
    ul. Krysiewicza 7/8
    61-825 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. +48618506200, fax. +48618529806
    REGON: 630863147
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szoz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup aparatu USG dla potrzeb Oddziału Ginekologicznego oraz zakup aparatu USG dla potrzeb Bloku Porodowego wraz z dostarczeniem, montażem, uruchomieniem i przeszkoleniem personelu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup aparatu USG dla potrzeb Oddziału Ginekologicznego oraz zakup aparatu USG dla potrzeb Bloku Porodowego wraz z dostarczeniem, montażem, uruchomieniem i przeszkoleniem personelu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ - formularzu cenowym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33112200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty (zgodny z załącznikiem nr 1 do SIWZ). 2. Formularz cenowy (zgodny z załącznikiem nr 2 do SIWZ). 3. Pełnomocnictwo - W przypadku, gdy osoba podpisująca ofertę w imieniu Wykonawcy nie jest wpisana do właściwego rejestru jako osoba upoważniona do reprezentacji, musi przedstawić pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy oraz jego reprezentowania i zaciągania zobowiązań finansowych. 4. Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach