Przetargi.pl
Zakup aparatu RTG

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 48340 Głuchołazy, ul. M. C. Skłodowskiej
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 45 11 280 , fax. 77 45 11 280
  • Data zamieszczenia: 2017-10-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. M. C. Skłodowskiej 16
    48340 Głuchołazy, woj. opolskie
    tel. 77 45 11 280, fax. 77 45 11 280
    REGON: 31766500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozglucholazy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup aparatu RTG
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymogami technicznymi znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ. 3. Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z montażem i szkoleniem personelu w zakresie obsługi - pracownia RTG przy ul. Lompy 2 w Głuchołazach 4. Wymagania zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia; - sprzęt: ma być nowy ( rok produkcji 2017), nie używany, który nie był przedmiotem prezentacji lub wystaw, nie był wcześniej wykorzystywany przez innego użytkownika; - sprzęt ma być kompletny i do jego uruchomienia oraz stosowania zgodnie z przeznaczeniem nie był konieczny zakup dodatkowych elementów lub akcesoriów ; - sprzęt ma być dopuszczony do stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r.o wyrobach medycznych ( tj. dz. U. z 2015r. poz .876) i posiadał oznaczenie CE 5. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu wraz z przedmiotem umowy, wszelką dokumentację niezbędna do prawidłowego korzystania z przedmiotu umowy m.in: instrukcje, etykiety producenta, świadectwa homologacji i certyfikaty bezpieczeństwa w języku polskim, oraz paszport techniczny 6. Instalacja sprzętu medycznego obejmuje; - demontażu starego aparatu RTG i montaż nowego aparatu - podłączenie sprzętu medycznego do niezbędnych dla jego działania instalacji i jego uruchomienie; - po zainstalowaniu nowego aparatu RTG należy wykonać projekt osłon stałych w pracowni wraz z akceptacja Sanepidu, oraz dokonać wszelkich testów wymaganych prawem dopuszczających aparat RTG do użytku; - dokonać regulacji automatyki aparatu celem uzyskania prawidłowego funkcjonowania posiadanego systemu obrazowania firmy Fujifilm - wykonanie projektu posadowienia nowego aparatu z rozplanowaniem okablowania w podłodze, - dostawa okna wewnętrznego pomiędzy sterownią a pracownią o wymiarach 700 x 800 mm zgodnego z projektem osłon stałych. 7. Zaleca się by Wykonawca dokonał wizji lokalnej i zapoznał się z rzeczywistymi warunkami realizacji zamówienia. W tym celu do oferty należy załączyć oświadczenie o jej dokonaniu, potwierdzone przez upoważnionego przedstawiciela ze strony Zamawiającego. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości Wykonawca winien zwrócić się o ich wyjaśnienie w formie zapytania do Zamawiającego. Do SIWZ dołączono załącznik nr 7 z planem pomieszczeń pracowni RTG .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33111800-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 4700,00 zł słownie Cztery tysiące siedemset zł 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn zm.). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Zachodni WBK I Oddział Głuchołazy nr rachunku: 98 1090 2167 0000 0005 6201 0449 4. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy złożyć w Administracji SP ZOZ ZOZ w Głuchołazach przy ul. Rynek 12-14 w dziale Księgowości III piętro. 5. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 2 pkt 2 i 3, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a. upłynął termin związania ofertą; b. zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego c. Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: a. który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; b. który został wykluczony z postępowania; c. którego oferta została odrzucona 8. Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 9. Zamawiający żąda ponownie wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust 2 pkt 2 i 3, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygniecie protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy c. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni ,że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach