Sąd Okręgowy w Olsztynie ogłasza przetarg
- Adres: 10001 Olsztyn, ul. Dąbrowszczaków
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 89 521 61 66 , fax. 89 521 61 68
- Data zamieszczenia: 2017-12-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Olsztynie
ul. Dąbrowszczaków
10001 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 89 521 61 66, fax. 89 521 61 68
REGON: 32343000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.so.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Sądownicto - Sąd Okręgowy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup akcesoriów komputerowych na potrzeby Sądu Okręgowego w Olsztynie, Sądu Rejonowego w Biskupcu, Sądu Rejonowego w Mrągowie, Sądu Rejonowego w Nidzicy, Sądu Rejonowego w Piszu oraz Sądu Rejonowego w Lidzbarku Warmińskim - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup akcesoriów komputerowych na potrzeby Sądu Okręgowego w Olsztynie, Sądu Rejonowego w Biskupcu, Sądu Rejonowego w Mrągowie, Sądu Rejonowego w Nidzicy, Sądu Rejonowego w Piszu oraz Sądu Rejonowego w Lidzbarku Warmińskim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 i 2 do SIWZ. 2. Szczegółowe warunki realizacji dostaw, obowiązki stron przyszłej umowy o zamówienie publiczne, jak również zasady rozliczeń określone zostały w załączniku nr 4 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30237200-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w ramach niniejszego warunku nie określa szczegółowych wymagań.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Sporządzony przez Wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, formularz ofertowy. 2. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu rejestrowego – w oryginale lub poświadczone notarialnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną