Przetargi.pl
Zakup 610 kpl. masek przeciwgazowych z filtropochłaniaczami (z możliwością zwiększenia do 710 kpl.)

Biuro Finansów Komendy Głównej Straży Granicznej ogłasza przetarg

  • Adres: 00463 Warszawa, ul. Podchorążych
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 500 43 72 , fax. 22 500 47 82, 22 500 47 07
  • Data zamieszczenia: 2017-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Biuro Finansów Komendy Głównej Straży Granicznej
    ul. Podchorążych 38
    00463 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 500 43 72, fax. 22 500 47 82, 22 500 47 07
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strazgraniczna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup 610 kpl. masek przeciwgazowych z filtropochłaniaczami (z możliwością zwiększenia do 710 kpl.)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup fabrycznie nowych, nie używanych, wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2017r. masek przeciwgazowych z filtropochłaniaczami: - w ilości 610 kpl. w ramach zamówienia podstawowego, - w ilości do 100 kpl. w ramach zamówienia objętego prawem opcji, 2. Minimalny wymagany okres gwarancji na okres użytkowania wynosi: a) dla maski przeciwgazowej co najmniej 10 lat od daty odbioru przedmiotu umowy, b) dla filtropochłaniacza co najmniej 12 miesięcy od momentu rozpakowania z jednostkowego opakowania fabrycznego, c) dla toreb transportowych co najmniej 2 lata od daty odbioru przedmiotu umowy, 3. Minimalny wymagany okres gwarancji na okres przechowywania wynosi: a) dla maski przeciwgazowej co najmniej 10 lat od daty odbioru przedmiotu umowy (w opakowaniu fabrycznym), b) dla filtropochłaniacza co najmniej 10 lat od daty odbioru przedmiotu umowy (w opakowaniu fabrycznym), Zamawiający dopuszcza 10 letni okres gwarancji liczony od daty produkcji filtropochłaniacza, przy czym data produkcji nie może być wcześniejsza niż 3 miesiące od daty odbioru przedmiotu umowy. c) dla toreb transportowych co najmniej 5 lat od daty odbioru przedmiotu umowy, 4. Przedmiot zamówienia podlega ocenie zgodnie z ustawą z dnia 17 listopada 2006r. o systemie oceny zgodności wyrobów przeznaczonych na potrzeby obronności i bezpieczeństwa państwa (Dz. U. Nr 235, poz. 1700 ze zm.) oraz z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 18 marca 2013r. w sprawie przeprowadzania oceny zgodności wyrobów przeznaczonych na potrzeby bezpieczeństwa państwa oraz wykazu tych wyrobów (Dz. U. 2013r., poz. 382).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35814000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca winien udowodnić, że posiada uprawnienia, o których mowa w ustawie z dnia 22 czerwca 2001r. o wykonywaniu działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania i obrotu materiałami wybuchowymi, bronią, amunicją oraz wyrobami i technologią o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym, (Dz. U. 2017r., poz. 290 ) w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia, tj. koncesję o wykonywaniu działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania i obrotu materiałami wybuchowymi, bronią, amunicją oraz wyrobami i technologią o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 ustawy Pzp jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp, oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach