Przetargi.pl
„Zagospodarowaniu terenu „Nad Popradem” pomiędzy aleją spacerową, a rzeką Poprad w Muszynie poprzez budowę strefy wypoczynkowo -rekreacyjnej w Parku „Zapopradzie” w formule zaprojektuj i wybuduj”

Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna ogłasza przetarg

  • Adres: 33370 Muszyna, Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 184 714 009 , fax. 184 777 921
  • Data zamieszczenia: 2017-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna
    Rynek 31
    33370 Muszyna, woj. małopolskie
    tel. 184 714 009, fax. 184 777 921
    REGON: 49189306100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zagospodarowaniu terenu „Nad Popradem” pomiędzy aleją spacerową, a rzeką Poprad w Muszynie poprzez budowę strefy wypoczynkowo -rekreacyjnej w Parku „Zapopradzie” w formule zaprojektuj i wybuduj”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania. 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji polegająca na zagospodarowaniu terenu „Nad Popradem” pomiędzy aleją spacerową, a rzeką Poprad w Muszynie poprzez budowę strefy wypoczynkowo -rekreacyjnej w Parku „Zapopradzie” w formule zaprojektuj i wybuduj. 2. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według kodu Wspólnego Słownika Zamówień CPV: Główny przedmiot 45000000-7 – Roboty budowlane 71200000-0 – Usługi architektoniczne i podobne, Dodatkowe przedmioty 71220000-6 – Usługi projektowania architektonicznego 71222000-0 – Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni 71327000-6 – Usługi projektowania konstrukcji nośnych 71328000-3 – Usługi kontroli projektu konstrukcji nośnych 71322100-2 – Usługi pomiaru ilości w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 71322300-4 - Usługi projektowania mostów 71221000-3 – Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych 45233140-2 – Roboty drogowe 77310000-6 – Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 45220000-5 – Roboty inżynieryjne i budowlane 45212140-9 – Obiekty rekreacyjne 45310000-3 – Roboty instalacyjne elektryczne, 45311000-0 – Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych, 45330000-9 – Roboty instalacyjne wodno – kanalizacyjne i sanitarne, 3. Określenie przedmiotu oraz zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem opracowania jak i zakresem zarazem jest zamierzenie inwestycyjne - zagospodarowaniu terenu działek: 1) Zadanie nr 1: nr 226/2, 226/4, 226/5, 226/6, 226/7, 227/8, 227/1, 227/2, 227/3, 227/4, 227/6, 267/7, 1150/4, 206, 207, 208, 209, 210, 213, 204/3, 204/1, 204/5, 203/1, 202/1, 201/1, 201/2, 1152, 1151, 1153/1, 214/2, 215/1, 215/2, 216/1, 216/2, 217, 218, 220/1, 220/2, 221/2, 221/1, 222/1, 222/2, 223/2, 242/2, 243/3, 243/4, 244/4, 244/2, 244/3, 245/6, 245/7, 245/8, 245/10, 239/1, 331/7, 1154/6, 237/2, 236/3, 238/1, obr. 0001 Muszyna. 2) Zadanie nr 2: 331/7, 1154/6, 237/2, 236/3 obr. 0001 Muszyna . Zapopradzie położone jest na lewym brzegu Popradu oddalone o ok.1km od muszyńskiego rynku i było przedwojennym centrum życia uzdrowiskowego. 3.2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do wykonania dokumentacji projektowej i robót budowlanych obejmujących: 1) Zadanie nr 1:  obiekty kubaturowe wraz z infrastrukturą: pawilon letni oraz pawilon gospodarczy  alejki parkowe (ciągi piesze i rowerowe)  miejsca postojowe,  droga wewn. wraz z placem manewrowym do pawilonu gospodarczego,  droga wewn. wraz z placem manewrowym do pawilonu letniego,  nasadzenia roślinne i ogrody tematyczne: antyczny z kolumnadą , francuski, nowoczesny, skalny  zbiornik wodny z molo oraz kładką  woliery dla ptaków  kopce ze ściankami wspinaczkowymi dla dzieci  mury oporowe  schody zewnętrzne  promenadę spacerowa wyniesioną ponad teren  elementy małej architektury: ławki, kosze, stoliki, pergole, stojaki na rowery, znaki informacyjne (tablice), kamienne dekoracje: figury, donice, wazy,  oświetlenie parkowe  monitoring.  system nawadniania. Nawadnianie dotyczy projektowanych oraz istniejących rabat. Charakterystyczne parametry : Powierzchnia zabudowy pawilonu gospodarczego – nie mniej niż 314 m2 Powierzchnia zabudowy pawilonu letniego – nie mniej niż 200 m2 Powierzchnia ścieżek i dróg : nie mniej niż 5000,00 m2 Elementy małej architektury:  kosze: nie mniej niż 70 szt.  ławki w tym ławka solarna: nie mniej niż 120szt.  znaki (tablice) informacyjne: nie mniej niż 4szt.  stojaki na rowery: nie mniej niż 6 szt.  pergole – nie mniej niż 15 szt.  figury z kamienia naturalnego: nie mniej niż 10 szt. Wysokość figur (komplet z postumentem) należy dostosować do istniejących tj. nie mniej niż 2,30-2,50m. Figury nie mogą się powtarzać.  donice kamienne: nie mniej niż 10 szt. - donice o zróżnicowanej wysokości nie mniejszej niż 60 cm  wazy kamienne : nie mniej niż 10 szt., - wazy o zróżnicowanej wysokości nie mniejszej niż 50 cm. Zamawiający wymaga aby elementy tj. wazy, donice, figury, kolumnada pod względem materiałowym stanowiły kontynuację istniejących elementów małej architektury tj. figur kamiennych.  słupy oświetleniowe (LED) w tym słupek wielofunkcyjny wykorzystujący energię słoneczną np. do ładowania telefonów komórkowych , podświetlenia terenowe– 80 szt.  monitoring wizyjny zewnętrzny : nie mniej niż 25szt. Projektowana instalacja systemu kamer monitoringu CCTV dla obiektów powinna monitorować obiekty poprzez sterowane obrotowe kamery IP dla których sygnał podawany winien być światłowodem. Sygnał z poszczególnych kamer przekazywany powinien być do punktu Switch-owego, którego lokalizację należy przewidzieć w pom. technicznym obiektu, następnie światłowodem do istniejącego punktu switch -owego monitoringu i dalej do bud. Urzędu gdzie zlokalizowane jest pom. monitoringu w pok. Nr 14. Kanalizacja teletechniczna CCTV powinna być realizowana na bazie studni kablowych. Sygnał z projektowanych punktów kamerowych winien być gromadzony za pomocą switch-a którego lokalizacje należy przewidzieć w pom. technicznym. W ramach projektowanej instalacji monitoringu należy przewidzieć zakup serwera wraz z użytkową powierzchnia dyskową min. 8 TB (dyski ustawione w mirrorze) w wersji rack 19”. Na serwerze zainstalowane oprogramowanie archiwizujące zapis oraz umożliwiające zgranie materiału cctv. Zamawiający wymaga zastosowania min. 4 kamer obrotowych. Zamawiający wymaga aby zapis na serwerze był ciągły i obejmował min. 14 dni.  monitoring pomiaru ruchu przy głównych wejściach: nie mniej niż 3szt.  kolumnada w ogrodzie antycznym: nie mniej niż 10 szt. ze zwięczeniem.  woliery dla ptaków: nie mniej niż 6 szt.  kopce ze ściankami wspinaczkowymi dla dzieci: nie mniej niż 9 szt.  mury oporowe: nie mniej niż 30 m3.  schody zewnętrzne: nie mniej niż 14 kpl.  molo nad stawem z drewna egzotycznego (nie mniej niż 7m) – 1 szt.  kładka nad stawem w łuku z drewna egzotycznego (nie mniej niż 18 m)– 1 szt.  zbiornik z ptasią wyspą: 1 kpl. W celu ochrony zwierząt ziemno-wodnych i ziemnych, jako działanie minimalizujące Zamawiający przewidział zdjęcie wierzchniej warstwy gleby w okresie, gdy zwierzęta będą już po okresie rozrodczym, a jednocześnie nie będą przebywać na stałe w zimowych kryjówkach, tj. od połowy sierpnia do połowy października, pozwoli im to na znalezienie bezpiecznych miejsc zimowania poza terenem prac. W przypadku stwierdzenia płazów lub gadów w miejscu prowadzenia prac Zamawiający wymaga aby Wykonawca przeniósł je na tereny sąsiednie, niekolidujące z inwestycją pod nadzorem przyrodnika. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy. Zadanie nr 1 nie obejmuje przebudowy sieci średniego napięcia energii elektrycznej oraz przebudowy przepompowni. 2) Zadanie nr 2: Wykonanie napisu z roślin „UZDROWISKO MUSZYNA” oraz terenowego zegara z obsadzeniem tarczy roślinami. Charakterystyczne parametry i wytyczne: a) wyrównanie terenu, usunięcie darni, odchwaszczenie oraz przekopanie terenu pod inwestycję b) wykonanie napisu z roślin o wielkości liter nie mniejszych jak 250 cm. c) zastosowanie rozwiązań zapobiegających przerastaniu chwastów oraz osuwaniu gruntu d) mechanizm zegarowy powinien być zamontowany w specjalnie przygotowanej betonowej komorze posadowionej na głębokość min. 1m ppt. e) komora powinna umożliwiać montaż i demontaż mechanizmu zegara, f) wszelkie elementy konstrukcyjne zabezpieczone antykorozyjnie g) mechanizm zegara kwiatowego musi być przystosowany do pracy w trudnych warunkach, czyli dużą wilgotność oraz niskie i wysokie temperatury, h) zasilanie zegara napięciem 230V, i) mechanizm powinien być wyposażony w antenę GPS odpowiedzialną za punktualność zegara, automatyczną zmianę oraz powrót do właściwych wskazań po przerwie w zasilaniu, j) cyfry tarczy zegara o min. wielkości 50cm k) cyfry montowane w ziemi za pomocą szpilek l) tarcza zegara dopasowana wielkościowo do profilu terenu, m) długość wskazówek dostosowana do aranżacji tarczy zegara, n) nasadzenia roślinne tarczy zegara wykonane na bazie koła o) teren pod inwestycję powinien być odchwaszczony p) profil terenu powinien być dostosowany do założenia projektowego. 4. Rozwiązania równoważne Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w postępowaniu opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia dopuszcza się rozwiązania równoważne, z zastrzeżeniem, iż proponowane rozwiązania (materiały, urządzenia) będą posiadały parametry techniczne nie gorsze niż wymagane przez zamawiającego, posiadały wymagane atesty, spełniały normy. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w zakresie zaproponowanych materiałów i urządzeń przedstawionych w dokumentacji technicznej pod warunkiem, że będą posiadały nie gorsze parametry techniczne i nie będą powodować konieczności zmiany dokumentacji projektowej. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego tak aby zamawiający mógł sprawdzić czy odpowiadają one wymaganiom postawionym w SIWZ. 5. Założenia: 5.1. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do opracowania kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej w zakresie koniecznym do wykonania robót budowlanych uwzględniając wszystkie obowiązujące przepisy , a w szczególności Prawo Budowlane oraz Prawo zamówień publicznych (ze szczególnym uwzględnieniem art. 29, art.30 art. 31 Pzp). 5.2. Kompletna dokumentacja ma zawierać: 1) Zadanie nr 1: a) sporządzenie projektów budowlanych wszystkich koniecznych branż wraz z niezbędnymi opiniami i uzgodnieniami umożliwiającymi uzyskanie pozwolenia na budowę, opracowanych zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i spełniających wymagania Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego. Projekty budowlane należy wykonać należy wykonać w ilości 4 egzemplarzy dla Zamawiającego w formie pisemnej oraz 1 egzemplarza w formie elektronicznej (format: doc, dwg, pdf (tożsamy z zatwierdzonym przez stosowne instytucje projektem budowlanym), pliki o max. objętości do 10 MB); b) sporządzenie projektów wykonawczych, uzupełniających i uszczegóławiających projekty budowlane w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do realizacji robót budowlanych. Projekty te muszą zezwalać na realizację wszystkich robót budowlano-instalacyjnych bez dodatkowych opracowań. Projekty te muszą uwzględniać wymagania określone w § 5 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz.U. 2013.1129) – w ilości 4 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egzemplarza w formie elektronicznej (format: doc, dwg, pdf, pliki o max. objętości do 10 MB); c) sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przez które należy rozumieć opracowania zawierające w szczególności zbiory wymagań niezbędnych do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacje muszą uwzględniać wymagania określone w § 13 i 14 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - w ilości 3 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egzemplarza w formie elektronicznej (format: doc, pdf, pliki o max. objętości do 10 MB); d) sporządzenie przedmiarów robót, przez które należy rozumieć opracowania zawierające zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem, miejscem wykonania lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek miar robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalania cen jednostkowych robót lub jednostkowych nakładów rzeczowych. Przedmiary muszą uwzględniać wymagania określone w § od 6 do 10 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - w ilości 2 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egzemplarza w formie elektronicznej (format edytowalny np. Norma lub XLS, pdf pliki o max. objętości do 10 MB); e) sporządzenie kosztorysów inwestorskich opracowanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389) - w ilości 2 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egzemplarza w formie elektronicznej (format: Norma, pdf, pliki o max. objętości do 10 MB). f) sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) – w ilości 2 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egzemplarza w formie elektronicznej (format: doc, pdf, pliki o max. objętości do 10 MB); g) tabelę elementów scalonych – w ilości 2 egzemplarzy. h) wizualizacje 3D przedmiotu umowy – w ilości min. 4 różnych wizualizacji. i) uzyskanie w imieniu Zamawiającego w zależności od potrzeb, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa decyzji o pozwoleniu na budowę, decyzji ZRID lub dokonanie ewentualnego zgłoszenia wykonania robót budowlanych. 2) Zadanie nr 2: a) sporządzenie projektów budowlano-wykonawczych wszystkich koniecznych branż wraz z niezbędnymi opiniami i uzgodnieniami umożliwiającymi uzyskanie stosownych pozwolenia lub zgłoszeń umożliwiających realizacje robót, opracowanych zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i spełniających wymagania Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego. Projekty budowlane należy wykonać w ilości 4 egzemplarzy dla Zamawiającego w formie pisemnej oraz 1 egzemplarza w formie elektronicznej (format: doc, dwg, pdf (tożsamy z zatwierdzonym przez stosowne instytucje projektem budowlanym), pliki o max. objętości do 10 MB); b) sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przez które należy rozumieć opracowania zawierające w szczególności zbiory wymagań niezbędnych do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacje muszą uwzględniać wymagania określone w § 13 i 14 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - w ilości 3 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egzemplarza w formie elektronicznej (format: doc, pdf, pliki o max. objętości do 10 MB); c) sporządzenie przedmiarów robót, przez które należy rozumieć opracowania zawierające zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem, miejscem wykonania lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek miar robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalania cen jednostkowych robót lub jednostkowych nakładów rzeczowych. Przedmiary muszą uwzględniać wymagania określone w § od 6 do 10 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - w ilości 2 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egzemplarza w formie elektronicznej (format edytowalny np. Norma lub XLS, pdf pliki o max. objętości do 10 MB); d) sporządzenie kosztorysów inwestorskich opracowanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389) - w ilości 2 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egzemplarza w formie elektronicznej (format: Norma, pdf, pliki o max. objętości do 10 MB). e) uzyskanie w imieniu Zamawiającego w zależności od potrzeb, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa decyzji o pozwoleniu na budowę, lub dokonanie ewentualnego zgłoszenia wykonania robót budowlanych. 5.3. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do opracowania kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej w zakresie koniecznym do wykonania robót budowlanych uwzględniając wszystkie obowiązujące przepisy, a w szczególności Prawo Budowlane oraz Prawo zamówień publicznych (ze szczególnym uwzględnieniem art. 29, art.30 art. 31 Pzp) wraz z aktami wykonawczymi. 5.4. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami, na podstawie opracowanej dokumentacji. 5.5. Wykonawca zapewni prawidłowe wykonanie wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją projektową oraz z aktualnie obowiązującymi normami, prawem budowlanym wraz z aktami wykonawczymi i innymi obowiązującymi przepisami a w szczególności Prawo Budowlane wraz z aktami wykonawczymi. 5.6. Wykonawca wykona dokumentację powykonawcząj zgodnie z art. 3 pkt. 14 ustawy Prawo budowlane wraz z kompletem atestów, certyfikatów i deklaracji zgodności na wbudowane materiały i urządzenia. 5.7. Jako zrealizowanie przedmiotu umowy rozumie się wykonanie wszelkich prac i robót składających się na przedmiot umowy, dopełnienie wszelkich przewidzianych prawem czynności wymaganych dla dopuszczenia przedmiotu umowy do użytkowania oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie bądź skutecznego zawiadomienia właściwego organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy i przekazanie wraz z kompletem dokumentacji powykonawczej Zamawiającemu. 5.8. Za termin realizacji przedmiotu umowy uznaje się datę wskazaną w protokole odbioru końcowego przedmiotu umowy, podpisanego przez Zamawiającego oraz Wykonawcę. 5.9. Zamawiający dopuszcza skrócenie terminu realizacji przedmiotu umowy. 5.10. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do przedłożenia harmonogramu rzeczowo-finansowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Zadanie nr 1: 20 000,00 zł (dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) Zadanie nr 2: 2 000,00 zł (dwa tysiące złotych 00/100) 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 I 1240.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: 35880900052001000006480003 z dopiskiem: wadium dla przetargu „Zagospodarowaniu terenu „Nad Popradem” pomiędzy aleją spacerową, a rzeką Poprad w Muszynie poprzez budowę strefy wypoczynkowo -rekreacyjnej w Parku „Zapopradzie” w formule zaprojektuj i wybuduj” 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: • odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; • nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; • zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach