Przetargi.pl
Zagospodarowanieterenu wokół budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego „BRISTOL” MSWiA wKudowie-Zdroju z dostosowaniem do obowiązujących przepisów prawa z zakresu bezpieczeństwa pożarowego – przebudowa układu zasilania obiektu wenergię elektryczną. Na podstawie dokumentacji projektowej : „Projekt Budowlany, wielobranżowy przebudowy części pomieszczeń wspólnych i komunikacji budynku Sanatorium Bristol, dostosowujących budynek do zaleceń ekspertyzy dot. Warunków bezpieczeństwa pożarowego, P.Z.T. oraz projekt przebudowy instalacji elektrycznych i niskoprądowych. Kat. Obiektu Bud.- XI” oraz „Projekt Wykonawczy przebudowy układu zasilania obiektu w energię elektryczną z dostosowaniem budynków stacji transformatorowej i R.G. oraz agregatorowni do wymagań ekspertyzy pożarowej i zgodny z uzyskanym pozwoleniem na budowę.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowe "Bristol" Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Kudowie-Zdroju ogłasza przetarg

  • Adres: 57-350 Kudowa-Zdrój, ul. Okrzei
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 63 26 116 , fax. 74 86 61 203
  • Data zamieszczenia: 2018-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowe "Bristol" Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Kudowie-Zdroju
    ul. Okrzei 1
    57-350 Kudowa-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 74 63 26 116, fax. 74 86 61 203
    REGON: 89045062700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sankud.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanieterenu wokół budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego „BRISTOL” MSWiA wKudowie-Zdroju z dostosowaniem do obowiązujących przepisów prawa z zakresu bezpieczeństwa pożarowego – przebudowa układu zasilania obiektu wenergię elektryczną. Na podstawie dokumentacji projektowej : „Projekt Budowlany, wielobranżowy przebudowy części pomieszczeń wspólnych i komunikacji budynku Sanatorium Bristol, dostosowujących budynek do zaleceń ekspertyzy dot. Warunków bezpieczeństwa pożarowego, P.Z.T. oraz projekt przebudowy instalacji elektrycznych i niskoprądowych. Kat. Obiektu Bud.- XI” oraz „Projekt Wykonawczy przebudowy układu zasilania obiektu w energię elektryczną z dostosowaniem budynków stacji transformatorowej i R.G. oraz agregatorowni do wymagań ekspertyzy pożarowej i zgodny z uzyskanym pozwoleniem na budowę.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w dokumentacji: 1)Projekt Budowlany, wielobranżowego przebudowy części pomieszczeń wspólnych i komunikacji budynku Sanatorium Bristol, dostosowujących budynek do zaleceń ekspertyzy dot. Warunków bezpieczeństwa pożarowego, P.Z.T.; 2)Projekt Wykonawczy przebudowy układu zasilania obiektu w energię elektryczną z dostosowaniem budynków stacji transformatorowej i R.G. oraz agregatorowni do wymagań ekspertyzy pożarowej i zgodny z uzyskanym pozwoleniem na budowę; 3)Specyfikacja wykonania i odbioru robót budowlanych; 4)Przedmiar robót; 5)Rysunki i opis.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 10.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z ofertą składa: 1) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1b pkt 1-3 ustawy Pzp) wg załącznika nr 3 do SIWZ; 2) oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z art. 24 ust 1pkt. 11-22 i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp wg załącznika nr 4 do SIWZ; 3) wykaz dwóch robót budowlanych dotyczących przedmiotu zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż 300.000,00 zł każda wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; wzór stanowi zał. nr 5 do SIWZ; 4) potwierdzenie wniesienia wadium; 5) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi i robotami elektrycznymi wg. zał. nr 6 do SIWZ; 6) podpisane oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO - wg. zał. nr 9do SIWZ; 7) podpisaną klauzulę informacyjną dla Wykonawcy w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego wg. zał. nr 10 do SIWZ; 8) pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań - oryginał lub kopia uwierzytelniona notarialnie (jeśli dotyczy); 9) pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (jeśli dotyczy) – zał. nr 8 do SIWZ; 10) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach