Przetargi.pl
Zagospodarowanie zieleni w Parku Miejskim w Grybowie w ramach zadania pn. „Renowacja i modernizacja obiektu użyteczności publicznej – Urzędu Miejskiego w Grybowie oraz renowacja części Parku Miejskiego w Grybowie”.

Burmistrz Miasta Grybów ogłasza przetarg

  • Adres: 33-330 Grybów, Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 184 450 140 , fax. 184 450 202
  • Data zamieszczenia: 2019-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Grybów
    Rynek 12
    33-330 Grybów, woj. małopolskie
    tel. 184 450 140, fax. 184 450 202
    REGON: 52779900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grybow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie zieleni w Parku Miejskim w Grybowie w ramach zadania pn. „Renowacja i modernizacja obiektu użyteczności publicznej – Urzędu Miejskiego w Grybowie oraz renowacja części Parku Miejskiego w Grybowie”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu w Parku Miejskim w Grybowie w ramach realizacji zadania: pn. „Renowacja i modernizacja obiektu użyteczności publicznej – Urzędu Miejskiego w Grybowie oraz renowacja części Parku Miejskiego w Grybowie”. 3.2. Dokładny zakres rzeczowy określony został w dokumentacji technicznej będącej załącznikiem do niniejszej SIWZ. 3.3. Zaleca się wykonawcom sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia. 3.4. W czasie realizacji robót Wykonawca będzie utrzymywał teren budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze i zbędne materiały, odpady i śmieci oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne. Wykonawca wykona niezbędne dojścia komunikacyjne oraz dojazdy dla pojazdów specjalnych (pogotowie ratunkowe, straż pożarna) zapewniające swobodę poruszania się i dostępu osób trzecich. 3.5. Wykonawca jest całkowicie odpowiedzialny za sprawdzenie zakresu prac, ilości materiałów zgodnie z dokumentacją na etapie przetargu. W razie wystąpienia niezgodności opisu technicznego z dokumentacją rysunkową Wykonawca powinien zwrócić się pisemnie do Zamawiającego celem wyjaśnienia rozbieżności. Zasada powyższa obowiązuje przy wyjaśnianiu wszelkich wątpliwości związanych z niniejszą dokumentacją. 3.6. Roboty nie ujęte w dokumentacji, a wynikające z technologii budowy, zastosowania materiałów winny być uwzględnione w kosztorysie ofertowym Wykonawcy. Brak ich wyszczególnienia w dokumentacji nie jest podstawą do roszczeń finansowych Wykonawcy w stosunku do Inwestora lub Biura Projektów. 3.7. Zakres robót dot. postępowania został zawarty w udostępnionym przedmiarze robót będącym załącznikiem do niniejszej specyfikacji. 3.8. Wspólny słownik zamówień (CPV): 3.8.1. 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych. 3.9. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.). 3.10. Zamawiający ustala także: gdziekolwiek w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w załącznikach do Specyfikacji pojawia się znak towarowy, patent lub pochodzenie Zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych. Znaki towarowe, patenty lub pochodzenie powinny być uwzględniane jako definicje standardu a nie jako określone marki zastosowane w projekcie. 3.11. Inwestycja współfinansowana przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 Oś 11 Rewitalizacja przestrzeni regionalnej, działanie 11.1 Rewitalizacja miast, poddziałanie 11.1.2 Rewitalizacja miast średnich i małych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77310000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 5 000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie oświadczenia załączonego do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach