Przetargi.pl
zagospodarowanie wnętrza podwórzowego przy ulicy Ogarnej 39-52 w Gdańsku

Gdańskie Nieruchomości - Samorządowy Zakład Budżetowy ogłasza przetarg

  • Adres: 80-254 Gdańsk, Partyzantów
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, , fax. 583 458 235
  • Data zamieszczenia: 2018-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gdańskie Nieruchomości - Samorządowy Zakład Budżetowy
    Partyzantów 74
    80-254 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, , fax. 583 458 235
    REGON: 19281776900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieruchomoscigda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowy Zakład Budżetowy - zarządzanie nieruchomościami

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zagospodarowanie wnętrza podwórzowego przy ulicy Ogarnej 39-52 w Gdańsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie wnętrza podwórzowego przy ulicy Ogarnej 39 - 52 w Gdańsku; (działka nr 513/6, obręb ew. 89). 2. Zakres robót obejmuje między innymi: a) roboty ziemne, b) wykonanie wiaty śmietnikowej, c) wykonanie ogrodzenia na murowanym fundamencie z przęseł metalowych z bramą wjazdową i furtkami, d) wycięcie drzew, e) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej, f) uporządkowanie terenu. Uwaga. Przedmiot zamówienia wynikający z „Projektu aranżacji wnętrza podwórzowego przy ul. Ogarnej 39-52 w Gdańsku” (załącznik nr 1 do SIWZ) należy zrealizować zgodnie z zakresem określonym w przedmiarze robót załącznik nr 12 do SIWZ. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:  Projekt aranżacji wnętrza podwórzowego przy ul. Ogarnej 39-52 w Gdańsku - załącznik nr 1do siwz, • Rysunek nr I-01 – inwentaryzacja zieleni i gospodarka drzewostanem – załącznik nr 1.1 do siwz, • Rysunek nr P-00 – schemat zmian – załącznik nr 1.2 do siwz, • Rysunek nr P-01 – plan zagospodarowania terenu – załącznik nr 1.3 do siwz, • Rysunek nr P-02 – rozwinięcie ogrodzenia – załącznik nr 1.4 do siwz, • Rysunek nr P-03 – detal ogrodzenia – załącznik nr 1.5 do siwz, • Rysunek nr P-05 – wiata na odpady – załącznik nr 1.6 do siwz, • Rysunek nr P-06 – przekrój przez chodnik – załącznik nr 1.7 do siwz,  Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych; ST.B-00; wymagania ogólne; dla budowy: „Aranżacja wnętrza podwórzowego przy ul. Ogarnej 39-52” - załącznik nr 2 do siwz,  Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych; SST.B-01; roboty rozbiórkowe; dla budowy: „Aranżacja wnętrza podwórzowego przy ul. Ogarnej 39-52” - załącznik nr 3 do siwz,  Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych; SST.B-03; roboty betonowe i żelbetowe; dla budowy „Aranżacja wnętrza podwórzowego przy ul. Ogarnej 39-52” - załącznik nr 4 do siwz,  Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych; SST.B-05; roboty murowe; dla budowy „Aranżacja wnętrza podwórzowego przy ul. Ogarnej 39-52” - załącznik nr 5 do siwz,  Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych; SST.B-19; zagospodarowanie terenu; dla budowy „Aranżacja wnętrza podwórzowego przy ul. Ogarnej 39-52” - załącznik nr 6 do siwz,  D-01.02.01 – usunięcie drzew i krzewów – załącznik nr 7 do siwz,  D-04.04.02 – podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie – załącznik nr 8 do siwz,  D-05.03.23 – nawierzchnia z betonowej kostki brukowej – załącznik nr 9 do siwz,  D-08.01.01 – krawężniki betonowe – załącznik nr 10 do siwz,  D-08.03.01 – obrzeża betonowe – załącznik nr 11 do siwz,  Przedmiar – aranżacja wnętrza podwórzowego przy ul. Ogarnej 39-52 – etap I - załącznik nr 12 do siwz. 4. W przypadku gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia (SIWZ wraz z załącznikami) nazw materiałów, urządzeń lub producentów należy je rozumieć jako przykładowe parametry minimalne oczekiwane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza użycie materiałów równoważnych dopuszczonych do stosowania w budownictwie. Zamawiający uzna za równoważne materiały, których zastosowanie nie spowoduje zmiany projektu w zakresie przyjętej technologii wykonania. W przypadku gdy Zamawiający użył oznaczeń norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust.4 Ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w treści SIWZ. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, europejska ocena techniczna, aprobata, specyfikacja techniczna i system referencji technicznej, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”. 5. Wymagania dotyczące zatrudnienia zgodnie z art. 29 ust 3a. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę (dotyczy także dalszych podwykonawców) na podstawie umowy o pracę lub umowy równoważnej (tj. umowy, której treść lub sposób realizacji odpowiada cechom stosunku pracy) osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. robót budowlanych, takich jak: brukarskie, drogowe, murarskie w pełnym wymiarze etatu. Wykonawca jest zobowiązany przez cały okres realizacji danych robót (czynności) zatrudniać na podstawie umów o pracę lub umów równoważnych pracowników wykonujących dane czynności. Osoby te muszą brać czynny udział w realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2 000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego. 2. Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę. 3. Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług. 4. Podać w złożonej ofercie okres gwarancji na wykonane roboty budowlane. Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji określonym przez Wykonawcę w ofercie. Minimalny okres gwarancji winien wynosić 12 miesięcy. Nie spełnienie tego wymogu spowoduje odrzucenie oferty. 5. Podać w złożonej ofercie termin wykonania zamówienia. Maksymalny termin wykonania zamówienia nie może być dłuższy niż 28.12.2018 r. Jeżeli Wykonawca określi termin wykonania po 28.12.2018 r. jego oferta zostanie odrzucona. 6. Do oferty należy załączyć oryginalne formy wadium wniesione w jednej z form określonych w punkcie 15 ppkt. 2-5 SIWZ. 7. Zaleca się załączyć do oferty kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu. 8. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 15 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach