Przetargi.pl
Zagospodarowanie ulicy Dworcowej w Kartuzach w ramach II etapu projektu pn.: „Rewitalizacja Kartuz – Gminny Program Rewitalizacji Kartuz”

Gmina Kartuzy ogłasza przetarg

  • Adres: 83300 Kartuzy, ul. gen. Józefa Hallera
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 694 52 00 , fax. 586 945 135
  • Data zamieszczenia: 2017-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kartuzy
    ul. gen. Józefa Hallera 1
    83300 Kartuzy, woj. pomorskie
    tel. 58 694 52 00, fax. 586 945 135
    REGON: 52754600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kartuzy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie ulicy Dworcowej w Kartuzach w ramach II etapu projektu pn.: „Rewitalizacja Kartuz – Gminny Program Rewitalizacji Kartuz”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie ulicy Dworcowej w Kartuzach, w ramach II etapu projektu pn.: „Rewitalizacja Kartuz – Gminny Program Rewitalizacji Kartuz”. 2. Zamówienie obejmuje w szczególności wykonanie następujących kategorii robót: 1) Przebudowa ciągu pieszego ulicy Dworcowej (opracowanie IIa): a) prace przygotowawcze; b) roboty rozbiórkowe istniejącej nawierzchni – rozbiórka nawierzchni z kostki betonowej, kamiennej oraz krawężników; c) demontaż istniejących latarń oświetleniowych; d) wykonanie przykanalika deszczowego; e) przebudowa sieci oświetlenia oraz dostawa z montażem latarni oświetleniowych typu LED; f) wykonanie ciągu pieszego z płyt ceramicznych oraz kostki granitowej; g) dostawa oraz montaż stolików gastronomicznych wolnostojących; h) dostawa oraz montaż pozostałych elementów małej architektury; i) dostawa oraz montaż elementów informacji turystycznej; j) nasadzenia drzew i zieleni; k) roboty wykończeniowe; l) wykonanie dokumentacji powykonawczej, zgodnie z załączonym projektem umowy. 2) Przebudowa ciągu pieszo-jezdnego ulicy Dworcowej (opracowanie II b): a) prace przygotowawcze; b) roboty rozbiórkowe istniejącej nawierzchni – rozbiórka nawierzchni bitumicznej, kostki betonowej, płyt betonowych oraz krawężników, demontaż oznakowania pionowego; c) demontaż istniejącego oświetlenia ulicznego; d) rozbiórka dwóch niepodpiwniczonych parterowych kiosków usługowych; e) wykonanie przykanalika deszczowego; f) przebudowa sieci oświetlenia oraz dostawa z montażem latarni oświetleniowych typu LED; g) oczyszczenie odkrytej nawierzchni z kostki kamiennej; h) poszerzenie ulicy dworcowej nawierzchnią z kostki kamiennej; i) wykonanie miejsc postojowych z kostki kamiennej; j) wykonanie ciągu pieszego z kostki betonowej; k) wykonanie ścieżki rowerowej z kostki betonowej; l) wykonanie wjazdów na posesję z kostki betonowej, m) dostawa oraz montaż elementów małej architektury; n) dostawa oraz montaż elementów informacji turystycznej; o) nasadzenia drzew i zieleni; p) roboty wykończeniowe; q) oznakowanie poziome i pionowe; r) wykonanie dokumentacji powykonawczej, zgodnie z załączonym projektem umowy. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej dołączonej do SIWZ, którą tworzą: dokumentacja projektowa oraz przedmiary robót. Przedmiary robót traktować należy jako element pomocniczy do obliczania ceny oferty. 4. Dodatkowe wymagania wobec Wykonawcy odnośnie realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości oraz rękojmi za wady na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 48 miesięcy i nie dłuższy niż 72 miesiące, 2) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia wskazane w § 4 ust. 5 umowy (załącznik nr 4 do SIWZ), 3) Dostawa oraz montaż ogródków gastronomicznych (oznaczonych w projekcie jako: G1,2,3,4,5) nie jest objęta przedmiotem niniejszego postępowania. 4) W związku z realizacją robót na terenie stanowiącym bezpośredni dostęp do lokali mieszkalnych oraz usługowych, podczas realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest zapewnić utwardzone oraz zabezpieczone dojście do w/w nieruchomości. 5) Wykonawca zobowiązany jest poinformować gestorów infrastruktury technicznej o rozpoczęciu oraz zakończeniu robót budowlanych a także uzyskać niezbędne odbiory techniczne, zgodnie z warunkami uzgodnień branżowych. 6) Elementy małej architektury oraz latarnie oświetleniowe pochodzące z demontażu stanowią własność Zamawiającego. W ofercie należy uwzględnić dostarczenie w/w materiałów we wskazane przez Zamawiającego miejsce na terenie miasta Kartuzy. 7) Przed przystąpieniem do rozbiórki nawierzchni bitumicznej na ulicy Dworcowej należy wykonać co najmniej 8 odwiertów próbnych, w celu określenia grubości nawierzchni. 8) Po przedstawieniu wyników badań, w zależności od grubości warstwy bitumicznej, Zamawiający określi sposób rozbiórki nawierzchni (mechaniczny, ręczny bądź łączony); 9) Materiał z rozbiórki istniejącej nawierzchni stanowi własność Zamawiającego. W ofercie należy uwzględnić wywóz rozebranej nawierzchni we wskazane przez Zamawiającego miejsca na terenie Gminy Kartuzy; 10) Zamawiający wykonał wycinkę drzew, wskazanych do usunięcia w dokumentacji projektowej. Do obowiązków Wykonawcy należy wykonanie nasadzeń zastępczych, zgodnie z dokumentacją projektową. 11) W zakresie nasadzeń zastępczych Zamawiający wymaga nasadzeń drzew gatunku Wiśnia piłkowana oraz Lipa drobnolistna o obwodzie pnia nie mniejszym niż 30 cm, 12) Przy rozbiórce istniejących oraz montażu nowych lamp oświetleniowych należy uwzględnić demontaż oraz ponowny montaż 4 punktów kamerowych zainstalowanych na słupach w obrębie działki o nr ew. gr. 88/2, obręb nr 9. Prace realizowane będą pod nadzorem Wykonawcy punktów kamerowych, po wcześniejszym zawiadomieniu Zamawiającego o planowej realizacji prac. 13) Przy wykonaniu ławki typu A3 – na szkle z grafiką należy zastosować logotyp „Kartuzy Stolica Kaszub”. Oryginalny wzór logotypu zostanie udostępniony przez Zamawiającego. 14) Grafika „Kartuskich Sekretów” oraz map miasta opracowana zostanie w ramach odrębnego postępowania. Należy uwzględnić wykonanie elementów informacji turystycznej w taki sposób aby zapewnić Zamawiającemu możliwość montażu grafik po zakończeniu realizacji przedmiotu Zamówienia, przy obowiązku zachowania wodoszczelności zastosowanych rozwiązań. 15) Wszystkie materiały przewidziane do wbudowania, w ramach przedmiotu zamówienia, z uwzględnieniem elementów małej architektury, motywów graficznych oraz nasadzeń podlegają obowiązkowej akceptacji Inspektorów nadzoru inwestorskiego oraz nadzoru autorskiego. 5. Zaleca się, aby przed złożeniem oferty podmiot zainteresowany dokonał wizji lokalnej w terenie. 6. Respektując zapisy ustawy Prawo zamówień publicznych w kwestii dotyczącej zasad opisu przedmiotu zamówienia Gmina Kartuzy oświadcza, że w przypadku wskazania w dokumentach stanowiących szczegółowy opis przedmiotu zamówienia pochodzenia elementu, przytoczona nazwa określa jedynie przykładowy element przedmiotu zamówienia o minimalnych wymaganiach. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnego elementu przedmiotu zamówienia. Zaoferowany element przedmiotu zamówienia musi spełniać min. parametry techniczno-użytkowe określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium w wysokości 50.000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych), Wykonawca wnosi w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oryginał (który nie będzie w sposób trwały związany z ofertą, np. w dodatkowej kopercie) dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium - w przypadku, gdy wadium wnoszone jest w formach niepieniężnych określonych w Części XI SIWZ, 2. W przypadku osoby (lub osób) działającej w imieniu Wykonawcy w oparciu o odrębnie udzielone pełnomocnictwo - oryginał pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną kopię, 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach