Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenu Zespołu Szkół Publicznych w Lubawce - budowa boiska wielofunkcyjnego.

Gmina Lubawka ogłasza przetarg

  • Adres: 58-420 Lubawka, Pl. Wolności
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 516 321 619 , fax. 75 741 12 62
  • Data zamieszczenia: 2018-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubawka
    Pl. Wolności 1
    58-420 Lubawka, woj. dolnośląskie
    tel. 516 321 619, fax. 75 741 12 62
    REGON: 23082133900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubawka.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenu Zespołu Szkół Publicznych w Lubawce - budowa boiska wielofunkcyjnego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty ogólnobudowlane związane Zagospodarowaniem terenu Zespołu Szkół Publicznych w Lubawce oraz budową boiska wielofunkcyjnego na działce nr 694, jednostka ewidencyjna 0003 Lubawka. Zakres prac ogólnobudowlanych obejmuje m.in. : budowę boiska wielofunkcyjnego z przeznaczeniem do gry w koszykówkę i siatkówkę, montaż wyposażenia boiska, ogrodzenie boiska oraz zagospodarowanie terenu wokół boiska. Szczegółowy zakres robót ogólnobudowlanych określają: opis techniczny do zgłoszenia, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, projekt wykonawczy oraz przedmiar robót, które są integralną częścią niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych), najpóźniej do dnia 24.09.2018 r. do godziny 1000. Decyduje data i godzina wpływu środków do Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.16. Na potrzeby oceny ofert, kompletna oferta musi zawierać: 1) Formularz Oferty sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1; 2) Oświadczenia, o których mowa w pkt 7.1. SIWZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 i 3; 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik; 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 5.5.1. i 5.5.6. SIWZ – jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego; 5) Wycenę elementów robót według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4; 6) Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o dołączony przedmiar robót demontażowych, ogólnobudowlanych i instalacyjnych. 7) Części zamówienia do wykonania przez Podwykonawców według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7; 8) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadających wymagane uprawnienia. Wzór stanowi Załącznik nr 8; 9) Dokument potwierdzający wniesienie wadium (w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu zaleca się dołączenie kopii dowodu wpłaty)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach