Przetargi.pl
„Zagospodarowanie terenu wraz z przebudową dróg, chodników i parkingów na osiedlu wielorodzinnym przy ul. Słowackiego i Mickiewicza w Nowym Stawie” w ramach projektu zintegrowanego pt. „Nowy Staw – miasto przyjazne mieszkańcom – przedsięwzięcia dla zmiany wspólnej przestrzeni w obszarze rewitalizacji E-Południe”.

Gmina Nowy Staw ogłasza przetarg

  • Adres: 82-230 Nowy Staw, ul. Bema
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 552 715 110
  • Data zamieszczenia: 2020-08-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowy Staw
    ul. Bema 1
    82-230 Nowy Staw, woj. pomorskie
    tel. 552 715 110
    REGON: 52896500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowystaw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zagospodarowanie terenu wraz z przebudową dróg, chodników i parkingów na osiedlu wielorodzinnym przy ul. Słowackiego i Mickiewicza w Nowym Stawie” w ramach projektu zintegrowanego pt. „Nowy Staw – miasto przyjazne mieszkańcom – przedsięwzięcia dla zmiany wspólnej przestrzeni w obszarze rewitalizacji E-Południe”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie, rozbudowie ul. Słowackiego i części ul. Mickiewicza w Nowym Stawie wraz z oświetleniem, odwodnieniem i zagospodarowaniem terenu oraz dostawą i montażem elementów małej architektury. 2. Zakres prac planowanych do wykonania obejmuje m.in.: • roboty rozbiórkowe istniejących nawierzchni, • rozbiórkę istniejących budynków gospodarczych 2szt, altan murowanych 2 szt. oraz ogrodzeń o długości 120m, • wycinkę kolidujących z terenem inwestycji drzew i krzewów, • przebudowę istniejących ulic, budowę nowych odcinków ulic, miejsc postojowych i chodników, • dostawy i montażu siłowni zewnętrznej oraz placu zabaw, • budowy placów pod wiaty dla kontenerów na odpady komunalne, • budowy zjazdów na działki i z dróg o wyższej klasie, • przebudowę i budowę sieci oświetleniowej, • przebudowę i budowę sieci kanalizacji deszczowej, • wyrównanie, ukształtowanie i zagospodarowanie terenu przyległego wraz z montażem małej architektury, • wykonanie nasadzeń zastępczych na terenie inwestycji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji technicznej obejmującej poszczególne branże, specyfikacji wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarach robót tj.: 1) Projekt przebudowy i rozbudowy ul. Słowackiego i części ul. Mickiewicza w Nowym Stawie wraz z oświetleniem i odwodnieniem – branża drogowa; 2) Projekt przebudowy i rozbudowy ul. Słowackiego i części ul. Mickiewicza w Nowym Stawie wraz z oświetleniem i odwodnieniem – branża architektoniczna; 3) Projekt przebudowy i rozbudowy ul. Słowackiego i części ul. Mickiewicza w Nowym Stawie wraz z oświetleniem i odwodnieniem – branża elektryczna; 4) Projekt przebudowy i rozbudowy ul. Słowackiego i części ul. Mickiewicza w Nowym Stawie wraz z oświetleniem i odwodnieniem – branża sanitarna; 5) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych; 6) Przedmiary robót; stanowiących załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ. Przedmiary udostępnione przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu mają charakter pomocniczy mający na celu określenie orientacyjnego zakresu robót przewidzianych do wykonania. Podstawą do wyceny jest udostępniona dokumentacja wykonawcza. 3. Lokalizacja inwestycji i stan prawny: Planowana do realizacji inwestycja zlokalizowana jest na działkach o nr 5, nr 2/4, nr 2/7, nr 2/9, nr 24/13, nr 24/2, nr 32/2 oraz nr 43 obręb 5 w Nowym Stawie. Roboty będą prowadzone na podstawie decyzji o pozwoleniu na budowę nr: 439/2015 z dnia 10.11.2015r, decyzji zamiennej o nr 465/2018 z dnia 03.12.1018r wydanych przez Starostę Malborskiego oraz decyzji Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr ZN.5142.101.2019.KK z dnia 06.03.2019r. 4. Do obowiązków Wykonawcy należy m.in.: 1) wykonanie każdego rodzaju robót zgodnie z dokumentacją projektową i wizją przeprowadzoną w terenie oraz zgodnie z przyjętym standardem, 2) zapewnienie ilości i rodzaju sprzętu gwarantującego wykonanie zadania, 3) dostawy wszelkich materiałów budowlanych i pomocniczych oraz urządzeń zgodnie z wymaganiami zawartymi w dokumentacji projektowej, 4) przygotowanie na dzień umownego zakończenia robót atestów materiałowych, badań laboratoryjnych, pomiarów, potwierdzonych przez kierownika budowy i inspektora nadzoru, 5) zastosowanie wyrobów, które zostały dopuszczone do obrotu oraz powszechnego i jednostkowego stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych i posiadających wymagane parametry, 6) przyjęcie podczas trwania robót odpowiedzialności od następstw i wyników działalności w zakresie: organizacji robót budowlanych, ochrony środowiska, warunków BHP, warunków bezpieczeństwa ruchu drogowego związanego z prowadzeniem robót budowlanych, zabezpieczeniem terenu budowy, 7) wywóz gruzu, nadmiaru ziemi i ewentualnych odpadów powstałych w trakcie robót we własnym zakresie i na własny koszt, zabezpieczenia we własnym zakresie miejsca odwozu urobku na odkład, 8) organizację zaplecza budowy i jego utrzymanie, 9) umieszczenie tablic informacyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami, 10) pełna obsługa geodezyjna, 11) organizacja i zabezpieczenie placu budowy, utrzymanie zaplecza budowy, wszelkie roboty przygotowawcze i porządkowe, a także wykonanie innych możliwych do przewidzenia, wynikających z przepisów czynności mogących wystąpić w związku z prowadzonymi robotami, 12) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz ewentualną wypłatę odszkodowań z tytułu zniszczeń powstałych w wyniku prowadzenia robót lub w związku z nimi, 13) wykonanie dokumentacji powykonawczej- 1 komplet w formie papierowej Wykonawca dostarczy kompletną dokumentację powykonawczą, wykonaną przez uprawnione do tego osoby. 5. Zamawiający udostępni Wykonawcy plac do składowania materiałów betonowych, gruzu, cegieł itp., które zostaną pozyskane z rozbiórek. Wykonawca w cenie oferty powinien uwzględnić wywóz materiałów na plac wskazany przez inwestora. Materiały niebezpieczne typu papa, styropian Wykonawca powinien zutylizować na własny koszt. 6. Materiały z rozbiórek przedstawiające wartość materialną należą do Zamawiającego. Decyzję w zakresie postępowania z pozyskanymi materiałami będzie podejmowana na bieżąco w trakcie realizacji robót w porozumieniu z nadzorem inwestorskim, Wykonawcą i Zamawiającym. 7. W przypadku rozbieżności w zapisach pomiędzy poszczególnymi elementami dokumentacji technicznej, opisem przedmiotu zamówienia czy specyfikacją przedmiotu zamówienia przyjmuje się interpretacje zapisów według kolejności: 1) Specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z ewentualnymi wyjaśnieniami, 2) Opis przedmiotu zamówienia, 3) Projekty wykonawcze, 4) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. 8. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej terenu inwestycji w celu dokładnego zapoznania się z zakresem robót i stanem istniejącym terenu. Udział w wizji terenu nie jest jednak warunkiem udziału w postępowaniu, a nieobecność podstawą do odrzucenia oferty. 9. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót budowlanych wykona dokumentację fotograficzną terenu inwestycji i przekaże Zamawiającemu jeden egzemplarz zapisany na cyfrowym nośniku. 10. Zamawiający informuje, że tam, gdzie w dokumentacji opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne opisywanym pod warunkiem, że będą one o nie gorszych właściwościach i jakości. Tam, gdzie Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wykonawca, który w ofercie powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wszelkie koszty wynikające z różnic pomiędzy urządzeniami wskazanymi w dokumentacji projektowej, a zaoferowanymi ponosi Wykonawca. Zwrot „równoważne” oznacza możliwość uzyskania efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą innych rozwiązań technicznych poprzez dopuszczenie ofert opartych na równoważnych ustaleniach. Zamawiający zwraca uwagę, że w przypadku składania przez Wykonawcę propozycji rozwiązań równoważnych, to na Wykonawcy ciąży wykazanie dowodu, iż oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane są zgodne z wymaganiami Zamawiającego. Wraz z Wnioskiem o zastosowanie rozwiązań równoważnych Wykonawca ma obowiązek wykazać równoważności, odnosząc się do następujących zagadnień: 1) Parametrów technicznych; 2) Trwałości 3) Eksploatacji; 4) Funkcjonalności 5) Rozbudowy; 6) Celu przedmiotu umowy. Jeżeli zastosowanie rozwiązania równoważnego wymaga dopełnienia strony formalnej, np., zmiany Pozwolenia na budowę, wykonania projektów, rysunków itp. Wykonawca wraz z Wnioskiem ma obowiązek czynności te dopełnić. Jednocześnie Zamawiający informuje, iż zastosowanie rozwiązań równoważnych zależy od zaakceptowania ich przez projektanta oraz zatwierdzenia przez Zamawiającego. Obowiązek zgłoszenia rozwiązań równoważnych i wskazania zapewnienia parametrów równoważności leży po stronie Wykonawcy Robót Budowlanych. 11. Wykonawca będzie rozliczany na podstawie harmonogramu rzeczowo-finansowego obejmującego wszystkie koszty składające się na cenę oferty brutto. 12. Wykonawca, którego oferta została wybrana przedłoży w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy harmonogram rzeczowo-finansowy do akceptacji przez Zamawiającego. Szczegółowa forma harmonogramu zostanie uzgodniona pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym niezwłocznie po podpisaniu umowy. 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp., tj.: • w pieniądzu, • w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, • w gwarancjach bankowych, • w gwarancjach ubezpieczeniowych, • w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie innej niż pieniądz, z treści dokumentu (np. gwarancji ubezpieczeniowej) winno wynikać, bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 4. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 5. Brak wniesienia wadium, skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. 6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 9. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Wadium wnoszone w formie pieniężnej wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: 37 8300 0009 0002 5589 2000 0100 Powiślański Bank Spółdzielczy w Kwidzynie, z adnotacją: „wadium– przetarg nr ZP.271.7.2020”. 14. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak, aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 15. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty w osobnej opisanej kopercie, natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię należy dołączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz oferty, stanowiący załącznik Nr 2 do SIWZ; 2) wypełniony załącznik Nr 3 do SIWZ- oświadczenie Wykonawcy dotyczące braku podstaw do wykluczenia z postępowania; w przypadku oferty złożonej wspólnie przez Wykonawców ubiegających się o zamówienie, oświadczenie to składa każdy z Wykonawców osobno; 3) wypełniony załącznik Nr 4 do SIWZ- oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu; w przypadku oferty złożonej wspólnie przez Wykonawców ubiegających się o zamówienie, oświadczenie to składa każdy z Wykonawców osobno lub wspólnie podpisane przez Pełnomocnika; 4) pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i złożenia oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych lub w przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie, pełnomocnictwo dla osoby podpisującej w ich imieniu ofertę (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona) - załącznik Wykonawcy; 5) pisemne zobowiązanie Podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia- jeżeli dotyczy; 6) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, według wzoru załącznika nr 5 do SIWZ (Wykonawca przekazuje oświadczenie w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp); w przypadku oferty złożonej wspólnie przez Wykonawców ubiegających się o zamówienie, oświadczenie składa każdy z Wykonawców osobno;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach