Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry ogłasza przetarg
- Adres: 42-600 Tarnowskie Góry, Rynek
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 3933600 , fax. 32 3933602
- Data zamieszczenia: 2018-09-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry
Rynek 4
42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
tel. 32 3933600, fax. 32 3933602
REGON: 000527210 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tarnowskiegory.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zagospodarowanie terenu wraz z oświetleniem, w rejonie ulic Morcinka, Litewskiej i Sielanka w Tarnowskich Górach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana obejmująca zagospodarowanie terenu działek nr 2079/75, 2082/79 i 1875/79 w rejonie ulic Morcinka, Litewskiej i Sielanka w Tarnowskich Górach na podstawie dokumentacji projektowej „Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego wraz z zagospodarowaniem terenu” z dnia 21.08.2017 r., opracowanej przez „Projekter” Łukasz Michalak, dla której wydana została decyzja o pozwoleniu na budowę nr 1757/17 z dnia 2.11.2017 r. Ponadto dla przedmiotowego terenu wykonać należy oświetlenie na podstawie dokumentacji projektowej „Budowa oświetlenia ciągów pieszych oraz amfiteatru kompleksu sportowo – rekreacyjnego w rejonie ulic Morcinka, Litewskiej i Sielanka w Tarnowskich Górach” z kwietnia 2018 r., opracowanej przez Zakład Usług Elektrycznych „Angraż”, dla której wydana została decyzja o pozwoleniu na budowę nr 739/18 z dnia 16.05.2018 r. Przedmiot zamówienia obejmuje zagospodarowanie wyżej wymienionego terenu w szczególności poprzez wykonanie: - ciągów komunikacyjnych i pieszych, - elementów małej architektury (ławki, kosze na śmieci, stojaki rowerowe, itp.), - amfiteatru z trybunami, - wybiegu dla psów wraz z dostawą urządzeń, - oświetlenia ciągów pieszych i amfiteatru, - usunięcie ewentualnych kolizji z istniejącą infrastrukturą, - nasadzeń wraz z zagospodarowaniem terenów zielonych (planuje się pozostawienie istniejącego zadrzewienia). Szczegółowy zakres robót należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną, przedmiarem robót oraz opisem przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 7 do SIWZ). UWAGA!!! Przedmiot zamówienia nie obejmuje budowy boiska do piłki nożnej z trybunami, boiska do koszykówki i oświetlenia boisk. UWAGA!!! Przedstawione w dokumentacji projektowej wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta mają wyłącznie charakter poglądowy. Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanych zamierzeń będących przedmiotem projektu, z zapewnieniem uzyskania ewentualnych uzgodnień. Wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać niezbędne atesty, aprobaty techniczne i certyfikaty zgodności jednostek certyfikujących. Jeżeli zastosowanie tzw. rozwiązań równoważnych wiąże się z koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, strona wnioskująca ponosi pełną odpowiedzialność za dokonanie tych zmian, związaną z tym koordynację międzybranżową oraz uzyskanie niezbędnych uzgodnień i pozwoleń. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233222-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1) Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 64.000,00 zł. 2) Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 3) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego – ING Bank Śląski S.A. 68 1050 1230 1000 0090 3045 9466 z dopiskiem „Wadium – zagospodarowanie terenu ul. Morcinka, Litewskiej, Sielanka”. Kserokopię dowodu wpłaty można dołączyć do oferty. 4) Zamawiający uzna za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu, gdy znajdzie się ono na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5) O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia (zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ). 2) Formularz Oferty - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ. 3) Oświadczenia zgodne z Załącznikiem nr 2 oraz nr 3 do SIWZ (oświadczenia z art. 25a ustawy), które należy złożyć w formie pisemnej. 4) Kosztorys ofertowy w wersji uproszczonej tj. z podaniem cen jednostkowych i składników cenotwórczych (ceny roboczogodziny, narzutów i wartości VAT). 5) Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp. 6) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 7) Dowód wniesienia wadium. 8) Dokumenty składane przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej określa § 7 i § 8 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26.7.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 2925S ul. Smolnicka w Leboszowicach (II)
Dodano: 2024-04-30 - Modernizacja ulic bocznych od ulicy Wczasowej - etap I
Dodano: 2024-04-04 - Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 2925S ul. Smolnicka w Leboszowicach
Dodano: 2024-04-02 - Budowa chodnika wraz z odwodnieniem ulicy Korczaka w Kłobucku
Dodano: 2023-11-15 - Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu w Pyskowicach i w Paniówkach – część I
Dodano: 2023-10-19 - Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu w Pyskowicach i w Paniówkach – część II
Dodano: 2023-10-17 - Remont dróg powiatowych Nr 2918S i 2960S oraz remont chodnika przy drodze powiatowej Nr 2991S - I
Dodano: 2023-08-28 - Rozbudowa drogi publicznej nr 490018S („Kościelna”) w sołectwie Jasienica poprzez budowę chodnika
Dodano: 2023-03-30 - Remont i przebudowa ul. Zamkowej w Cieszynie wraz z budową małego tarasu widokowego w ramach projektu pn.:„Szlakiem Cieszyńskiego Tramwaju – rozwój transgranicznej turystyki”
Dodano: 2023-02-24 - Budowa chodnika przy drodze gminnej nr 490399S („Zapłocie”) w Międzyrzeczu Górnym – etap I
Dodano: 2023-02-15